Uitsluitend Lanvin en Gucciquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar scoor jij je boxers? Heb weer een paar nodig.
zoek maar in kpdquote:
Ewa.quote:
quote:
Wil daar nooit meer komen.quote:
hierquote:
Krijg je een beugel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vet.
Ik moet morgen naar de orthodontist.
ik heb een ban op de FP, dus maar even zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vet.
Wtf gast, cultuurbarbaarquote:Nee niet Mötley Crüe!
Wie?
NIEMAND GEEFT EEN NEUK GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vet.
Op de FP komenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb een ban op de FP, dus maar even zo.
[..]
Wtf gast, cultuurbarbaar
quote:
het is handig om af en toe even globaal het nieuws te checken.quote:
Arnhem, 3 uur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
NIEMAND GEEFT EEN NEUK GODVERDOMME
spalk? is dat dat ding dat je in je bek krijgt als je beugel eruit is?quote:
Dat is hem.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
spalk? is dat dat ding dat je in je bek krijgt als je beugel eruit is?
Ben je van je beugel af, moet je alsnog om de zoveel tijd naar die kkr orthodontistquote:
Ja dat is lelijk. Maar ik ben al een jaar niet geweest dus zo spannend is het ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je van je beugel af, moet je alsnog om de zoveel tijd naar die kkr orthodontist
Ik al sinds dat ding eruit is niet meer, sinds mijn 16e ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat is lelijk. Maar ik ben al een jaar niet geweest dus zo spannend is het ook niet.
quote:
De FP gebruiken als nieuwsbronquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is handig om af en toe even globaal het nieuws te checken.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
De FP gebruiken als nieuwsbron__!
Ik ben toch op FOK!, dan kan ik net zo goed mijn muis even op dat frontpage ding bovenin houden. Verder Al Jazeera.quote:
Jij gebruikt zeker nu.nlquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
De FP gebruiken als nieuwsbron__!
De FP is handig als je op de hoogte gehouden wilt worden van het laatste nieuws over paarsgepunte lansen etc.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben toch op FOK!, dan kan ik net zo goed mijn muis even op dat frontpage ding bovenin houden. Verder Al Jazeera.
Dat slaat natuurlijk ook nergens op, maar de kwaliteit van de berichten valt meestal nogal tegen ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
De FP is handig als je op de hoogte gehouden wilt worden van het laatste nieuws over paarsgepunte lansen etc.
Telegraaf¿quote:
tokkieleef, jwtzquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij snapt het. En SBS-Shownieuws natuurlijk.
Nieuws checken op FOK!?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is handig om af en toe even globaal het nieuws te checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |