SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je mijn zusje zien. Totale paniek afgelopen zaterdag. En als ze echt hand komen vragen valt ze flauw denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
Komt wel goed jo, geen paniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Arcadia op 28-01-2014 19:11:12 ]
My manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:05 schreef expans het volgende:
Anno 2014 nog hand vragen, yobazlar sizi
Haha, wees blij dat hij geen zussen heeft, anders is het een hele familie die er bij is..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Moet je mijn zusje zien. Totale paniek afgelopen zaterdag. En als ze echt hand komen vragen valt ze flauw denk ik
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
Krokusje, wat is je zusjes sterrenbeeld en van de damat, dan ga ik kijken of het een goeie match is tussen die twee
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
Krokusje, wat is je zusjes sterrenbeeld en van de damat, dan ga ik kijken of het een goeie match is tussen die twee
Kufr!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef groenappeltje20 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
Trouwens heel die poppenkast omtrent trouwen en shit is 1 van de grootste redenen dat ik heb afgezworen om ooit nog te trouwen
Het is ook een poppenkast imo, bv ''konvoy''quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
Trouwens heel die poppenkast omtrent trouwen en shit is 1 van de grootste redenen dat ik heb afgezworen om ooit nog te trouwen
Gewoon makkelijk toch, meenemen naar imam met haar vader erbij en dan naar gemeentehuis en klaar. Stuur wel briefjes en beschuit met muisjes via post naar iedereen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gewoon makkelijk toch, meenemen naar imam met haar vader erbij en dan naar gemeentehuis en klaar. Stuur wel briefjes en beschuit met muisjes via post naar iedereen.
Ja, dat begrijp ik. Dat gezegde heeft ook meer betrekking op een langere periode, voor na het huwelijk bijvoorbeeld. Dan leer je pas echt of mensen bijvoorbeeld eli açik zijn of cimri, of ze manieren hebben (aan tafel of elders), etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:54 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet goed leren kennen te zijn. Maar gewoon effe kletsen, thee drinken enzo
Sowieso 4 vrouwen en een harem vol concubinesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Weissman het volgende:
Wat imam lan, ik ben toch niet gelovig![]()
Sowieso mensen die verwachten dat ik me ooit ga beperken tot 1 vrouw
Monogame relaties
quote:Religie
quote:Traditie
Weissmanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Weissman het volgende:
Wat imam lan, ik ben toch niet gelovig![]()
Sowieso mensen die verwachten dat ik me ooit ga beperken tot 1 vrouw
Monogame relaties
Religie
Traditie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |