quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Had het dan maar bij de kleurenfoto gehouden...
Dat vond ik een leukere foto om naar te kijken...quote:
Oh, ik vind deze juist mooier.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vond ik een leukere foto om naar te kijken...
Leuk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ik vind deze juist mooier.
Hoe ziet jouw vriendin er eigenlijk uit, dyon?
Leuk voor het oog, als je iets in je hand hebt... Verder zou ik het ook niet willen daten ofzo...quote:
Ik had het tegen Dyonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tja, snel tikken op een telefoon, 't gaat nooit goed.
o... ach, dan weet je wel meteen wat van d'r vindquote:
Ik had eerst ook het ze staan, ipv ze.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk voor het oog, als je iets in je hand hebt... Verder zou ik het ook niet willen daten ofzo...
Percy Jackson is leuk als je van een familiefilm houdt met een beetje actiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik had eerst ook het ze staan, ipv ze.
Vreemd...
Nu weer over films?
Is Percy Jackson het kijken waard, afgezien van haar personage?
Je zei net nog dat ze zo'n mooi lichaam had enzo? Zo wispelturig als een vrouw, jij.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk voor het oog, als je iets in je hand hebt... Verder zou ik het ook niet willen daten ofzo...
Ik vind haar een ordinaire uitstraling hebben, neemt niet weg dat ze een mooi figuur en lekkere borsten heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je zei net nog dat ze zo'n mooi lichaam had enzo? Zo wispelturig als een vrouw, jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |