Ik denk dat dit niet iets is wat je in theorie kunt leren. Iedereen die ooit iemand versierd heeft is ook meerdere keren afgewezen. Er is niet zoiets als de perfecte aanpak. Denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al, iets wat je moeilijk kan krijgen is aantrekkelijk. Maar begrijp me niet verkeerd, als ik naar een meisje kijk dat ik leuk vind, en niet zozeer enorm knap is, dan heb ik dat ook. Dan moet ik gewoon kijken, en als ik niet kijk dan krijg ik er spijt van dat ik niet gekeken heb en haar heb laten blijken dat ik haar zie, ofzo.
wyccie, njos!
tips?
Ik bedoel potentiële kandidaten, waar ik tijd in kán steken, als ik dat wil. Niet toevallige voorbijgangers.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Als ik de stad inga kom ik wel 50 interessante vrouwen tegen. Of jij bedoelt met tegenkomen urenlang praten en diepgaande gesprekken voeren.
quote:
Beide momenteel, denk ik. Maar zie boven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:49 schreef drakin het volgende:
1 per jaar? Dan ben je wel heel kritisch of je komt ook net zo vaak de deur uit.
Dan is 1 per jaar nog steeds heel erg weinig, ik zou als ik jou was iets minder kritisch proberen te zijn, de perfecte meid bestaat toch niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Beide momenteel, denk ik. Maar zie boven.
Ja dit. En alle vrouwen zijn ook anders natuurlijk en vinden andere dingen leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet iets is wat je in theorie kunt leren. Iedereen die ooit iemand versierd heeft is ook meerdere keren afgewezen. Er is niet zoiets als de perfecte aanpak. Denk ik.
Ik vraag me weleens af Lemans, of jij niet een beetje een onrealistisch beeld van de wereld hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik bedoel potentiële kandidaten, waar ik tijd in kán steken, als ik dat wil. Niet toevallige voorbijgangers.
Ja, Robby, mij had je ook al bijnaquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dit. En alle vrouwen zijn ook anders natuurlijk en vinden andere dingen leuk.
Je moet er gewoon niet zoveel over nadenken robby.. Op de 1e meet hadden wij toch leuk gepraat, zo moet je dat aanpakken.
Arme robbyquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, ja da's waar.
Maar ik heb nog niks ondernomen ofzo hoor, ik vind het sowieso al eng om een vrouw aan te kijken die ik leuk vind.
Ach, mijn oudste zusje is ook de enige die single is in mijn familie en zij is een geweldig lief, mooi en slim meisje. Gewoon niet zoveel geluk gehad in de liefde, kan iedereen gebeuren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Robby87 het volgende:
Ik wist nog wel dat ik op de begrafenis van mijn oma was, en me verbaasde over al die snotapen van neefjes/nichtjes van me, die allemaal een vriendje/vriendin hadden. Dan wordt je zelfvertrouwen toch wel even voor je voeten weggeveegd hoor
De vrouw die met mij samen is straks, moet wel heel bijzonder zijn haha
Wat is haar nummer?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, mijn oudste zusje is ook de enige die single is in mijn familie en zij is een geweldig lief, mooi en slim meisje. Gewoon niet zoveel geluk gehad in de liefde, kan iedereen gebeuren.
Dat zeker. Veel reizen zorgt ervoor dat ik wéét dat het ook anders kan. Dat remt me hier, denk ik, op veel gebieden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af Lemans, of jij niet een beetje een onrealistisch beeld van de wereld hebt.
Als ze enigszins op jou lijkt, dan kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, mijn oudste zusje is ook de enige die single is in mijn familie en zij is een geweldig lief, mooi en slim meisje. Gewoon niet zoveel geluk gehad in de liefde, kan iedereen gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wow, dat was echt eng snel gereplied
Je zou bijna iets anders in zijn rechterhand fotoshoppen.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je zou bijna iets anders in zijn rechterhand fotoshoppen.
Ghehe, ja jij hebt haar nummer.quote:
Dit is allemaal op het uiterlijk gebaseerd dus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef Lemans24 het volgende:
Maar sorry hoor, vrouwen die andere vrouwen omschrijven? Dan zou ik zomaar mevrouw Daddario om haar kont hebben kunnen laten schieten
Ze werkt de wereld toch? snarfquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is allemaal op het uiterlijk gebaseerd dus?
neequote:
quote:
Mooie vechtpartij was datquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:53 schreef Robby87 het volgende:
Dit soort dingen worden nooit besproken tijdens een meet, dan gaan het over al die kutfilms en de duizendste aflevering van star wars waar weer een of andere idioot van lord of the rings in voorkomt.
Dan kom je toch gewoon niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:53 schreef Robby87 het volgende:
Dit soort dingen worden nooit besproken tijdens een meet, dan gaan het over al die kutfilms en de duizendste aflevering van star wars waar weer een of andere idioot van lord of the rings in voorkomt.
Ik doe geen fatality'squote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
De volgende keer moet je hornage afmaken.
Kom jij eerst maar eens naar een... Nee, ik doe het niet.quote:
Naar een? Oh nee doe het niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens naar een... Nee, ik doe het niet.
Nee hoor. Uitstraling met name.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is allemaal op het uiterlijk gebaseerd dus?
Okquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef Robby87 het volgende:
Sands, zou ik jou een korte synopsis/filmidee mogen voorleggen? Dat je daar feedback op geeft via de DM?
Jawel, maar misschien kan ik hier beter zeggen van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:36 schreef Waaghals het volgende:
ik dacht eigenlijk dat ze niet meer single was
te laatquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, maar misschien kan ik hier beter zeggen van niet.
YES!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, weet qat jij zou moeten doen... in een winkel achter de kassa gaan werken...
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef Lemans24 het volgende:
Maar goed, wel een IQ van 130.
En ik dacht dat het slecht ging, deze keer...
Nee, een opschepper.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ben ik in jullie ogen nu definitief een autist?
Je zal niet de enige zijn. Daarom heeft BNN ook zo'n hip programma gemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zou niet eens weten wat mijn IQ is. Nooit gemeten.
Is dit nou sarcasme?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
YES!
Dat ik daar niet zelf opgekomen ben
Maar daar heb ik dus ook nooit aan meegedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn. Daarom heeft BNN ook zo'n hip programma gemaakt.
Hij was dit jaar blijkbaar extreem moeilijk. Het gemiddelde, vorig jaar 110, was nu 100. En de beste BN'er haalde nu 116, de beste uit het publiek 142.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Je hebt het over die BBN IQ test? Als je daar lager dan 120 scoort dan ben je mentaal gehandicapt, geloof ik.
Althans, dat was zo toen ik vorig jaar keek. Dit jaar niet gekeken.
Opscheppen? Het is voor alle deelnemers daar openbaar, niks opschepperig aan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Nee, een opschepper.
136 hier
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Nee, een opschepper.
136 hier
Gefeliciteerd autistenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij was dit jaar blijkbaar extreem moeilijk. Het gemiddelde, vorig jaar 110, was nu 100. En de best BN'er haalde nu 117, de beste uit het publiek 142.
Wie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:42 schreef Robby87 het volgende:
Wat haalde Sitskut? Of wordt dat niet bekend gemaakt?
Als je het zo goed weet, waarom doe je het dan niet?quote:
Dyon, op school zitten hele lieve en leuke meisjes, echtquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, waarom doe je het dan niet?
Ja, ik ben gewoon té onzeker over mezelf, en ik ben heel slecht in het onderhouden van een gesprek.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Desunoto het volgende:
Een fundamenteel gebrek aan mannelijke moed om op de meisjes af te stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |