abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136058699
Hey!

Ff een vraag hier posten, want ik heb ff wat advies nodig die mijn vrienden niet kunnen geven.
Ik ben een 31 jarige kerel met eigenlijk een prima leven; leuke baan, grote troep vrienden, veel bezigheden. Echter beginnen al mijn vrienden zich nu serieus te settelen en ik zou ook wel weer een relatie willen beginnen. Het wil echter niet echt vlotten...

Hoe dat zo? Ik ben homo in een voor de rest heterovriendengroep. Ik heb geen last van nichterige gedragingen of ander vrouwelijk/soft gedrag. Veel mensen verwachten van mij ook niet dat ik homo ben. Ik houd ook gewoon van voetbal, muziek als The Black Keys, Deus of goede stevige electronische muziek. Ik heb een leuke groep vrienden,alleen zijn deze allemaal hetero en via hun kom ik ook niet in contact met andere (leuke) homokerels, gewoonweg omdat ze deze niet kennen.

Nu val ik ook op gewone kerels met een goed stel hersens en zonder nichterig gedrag, maar ja waar kom je die tegen?

Nu ben ik regelmatig in de kroeg te vinden met vrienden en heb ik een vlotte babbel, maar ik kom met uitgaan nooit leuke homokerels tegen. Ik heb het afgelopen jaar ook opnieuw de homoscene geprobeerd, maar daar pas ik echt niet tussen.

Nu heb ik mijzelf ook al op datingsites neergezet, maar dat was geen succes. Dat komt eerlijk gezegd wel doordat ik niet de meeste aantrekkelijke kerel ben die er is.

Mijn vraag is dus: weten jullie misschien nog andere manieren om leuke andere homokerels te ontmoeten?
pi_136059042
Gebruik de zoekknop. Dit onderwerp komt elke 3 maanden of zo voorbij

succes
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:50:24 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_136065112
grindr.... tindr voor homoseksuelen ;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_136083098
Ik ben niet van de artiesten ingang maar een kennis wel en die pikt ze regelmatig op via de Hornet app.
pi_136083128
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef awiebo het volgende:
grindr.... tindr voor homoseksuelen ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:49 schreef Broadway het volgende:
Ik ben niet van de artiesten ingang maar een kennis wel en die pikt ze regelmatig op via de Hornet app.
Een relatie zoekt hij, niet een one-night-stand. Even bij de les blijven.
pi_136083155
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

[..]

Een relatie zoekt hij, niet een one-night-stand. Even bij de les blijven.
Dat bepaal je toch zelf met de persoon die je ontmoet ? Je leest dingen die er niet staan.
pi_136083199
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:53 schreef Broadway het volgende:

[..]

Dat bepaal je toch zelf met de persoon die je ontmoet ? Je leest dingen die er niet staan.
Die apps die jullie noemen zijn primair voor een seksdate. En je weet het.
pi_136083208
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die apps die jullie noemen zijn primair voor een seksdate. En je weet het.
Nee ik weet het niet want ik ben niet van de artiesten ingang.
pi_136083217
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:57 schreef Broadway het volgende:

[..]

Nee ik weet het niet want ik ben niet van de artiesten ingang.
:')
pi_136084454
Met een vriendin/ homovriend vaker uitgaan in een gaybar?
pi_136085156
Dan zou ik toch wat vaker naar evenementen/kroegen gaan waar meerdere homo's komen.. Niet dat ik er verder ook maar iets van af weet, maar ik kan me niet voorstellen dat elke homo-bar aan de stereotypen van leatherbar en weetikveelwat zal voldoen.
Ja doei.
pi_136085742
De meeste mensen ontmoeten hun partner ook nog steeds via via, dus probeer toch wat vrienden te maken die ook op mannen vallen

Misschien kan bind daten ook wel leuk zijn? Laat mensen in je omgeving gewoon weten dat je op zoek bent en dat je er voor open staat
Ik heb zo ooit een kei leuk meisje ontmoet

En internet kan ook op andere manieren helpen
Er zijn genoeg fora etc die zich richten op niet-hetero's
Als je daar gewoon leuk mee gaat posten en wat opbouwt zit er misschien wel iemand tussen waarmee het klikt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136085826
Hier bijvoorbeeld: ONZ / [HOMO]#3178 K3
Ja doei.
pi_136085986
Nou ja, het is ook gewoon lastig, hopen dat je een keer geluk hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 3 februari 2014 @ 16:36:12 #15
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_136289512
In het Bos?
(als het donker is)
pi_136289606
Zo moeilijk is het allemaal niet, gewoon er op uit gaan. Er zijn er zoveel plaatsen waar je contacten kan leggen.
pi_136290175
In welke stad/dorp woon je, als ik vragen mag?
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
  maandag 3 februari 2014 @ 16:53:24 #18
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_136290224
Vaak op straat. Ze kijken altijd net te lang. En als je er wat van zegt, ontkennen ze het.
pi_136299809
Mijn beste vriend is uiteindelijk mijn vriend geworden..... We waren al vrienden toen we allebei nog niet beseften dat we ook op mannen vallen. Maar zoiets komt natuurlijk niet vaak voor, maar ik ben er wel heel blij mee :D Hier heb je niet veel aan, maar ik kan je dus ook niet helpen, geen ervaring mee.... ik heb niet hoeven te zoeken. Maar ik ken wel iemand die veel via het internet contact legt met anderen....en dat is wel een hele normale kerel. Dus gewoon via het internet dates regelen dus.... of ga idd naar een gaybar.
pi_136306401
Gemeentehuis in Maastricht.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:35:31 #21
416334 Bapple
Alleen echte kwaliteit.
pi_136326487
Op je knietjes gaan zitten, voorover bukken, van je kringspier een foto maken en die als profielfoto op facebook doen. Gegarandeerd.
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:54:09 #22
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_136339059
Homosportvereninging? In elke stad wel te vinden.
Zelf actief worden als vrijwilliger bij iets dergelijks helpt ook om mensen te leren kennen.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_136344468
Ik ruik poep.
pi_136351091
F1978 is bereikbaar via dm.
'T is huilen met de pet op :stress:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')