Hey!
Ff een vraag hier posten, want ik heb ff wat advies nodig die mijn vrienden niet kunnen geven.
Ik ben een 31 jarige kerel met eigenlijk een prima leven; leuke baan, grote troep vrienden, veel bezigheden. Echter beginnen al mijn vrienden zich nu serieus te settelen en ik zou ook wel weer een relatie willen beginnen. Het wil echter niet echt vlotten...
Hoe dat zo? Ik ben homo in een voor de rest heterovriendengroep. Ik heb geen last van nichterige gedragingen of ander vrouwelijk/soft gedrag. Veel mensen verwachten van mij ook niet dat ik homo ben. Ik houd ook gewoon van voetbal, muziek als The Black Keys, Deus of goede stevige electronische muziek. Ik heb een leuke groep vrienden,alleen zijn deze allemaal hetero en via hun kom ik ook niet in contact met andere (leuke) homokerels, gewoonweg omdat ze deze niet kennen.
Nu val ik ook op gewone kerels met een goed stel hersens en zonder nichterig gedrag, maar ja waar kom je die tegen?
Nu ben ik regelmatig in de kroeg te vinden met vrienden en heb ik een vlotte babbel, maar ik kom met uitgaan nooit leuke homokerels tegen. Ik heb het afgelopen jaar ook opnieuw de homoscene geprobeerd, maar daar pas ik echt niet tussen.
Nu heb ik mijzelf ook al op datingsites neergezet, maar dat was geen succes. Dat komt eerlijk gezegd wel doordat ik niet de meeste aantrekkelijke kerel ben die er is.
Mijn vraag is dus: weten jullie misschien nog andere manieren om leuke andere homokerels te ontmoeten?