Dat moet je dus niet doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef datismijnmening het volgende:
Je moet beide draadjes strippen en in elkaar draaien
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Tomzazo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dit iets verandert? Of helpt?
Ik had een ander soort draadje voor mequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen.
TS, schiet is een foto.
Die geel groene is dus aarde. Blok zit vol, ik zou een grotere nemen en vanaf daar verder. Te halen bij de bouwmarkt. Ga niet lopen kloten hiermee, gewoon de juiste spullen gebruiken
(opsplitsen naar een tweede kleine blok mag eventueel ook).
Aah oke, thanks! Dan houd het hier even op voor mij, want ik heb echt nog nooit zoiets gedaan haha. Dit is zelfs de eerste keer dat ik probeer een lamp te installeren. Dan vraag ik wel even onze huis monteur of hij het kan doen. Hartstikke bedankt voor de info!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen.
TS, schiet is een foto.
Die geel groene is dus aarde. Blok zit vol, ik zou een grotere nemen en vanaf daar verder. Te halen bij de bouwmarkt. Ga niet lopen kloten hiermee, gewoon de juiste spullen gebruiken
(opsplitsen naar een tweede kleine blok mag eventueel ook).
De handleiding wil graag een aarde draad en ja... wie ben ik om daar tegen in te gaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:22 schreef Woelwater het volgende:
Waarom zou je een aardedraad willen als je niet gaat douchen in je kamer?
Als het een metalen lamp is met aarde aansluiting en iemand besluit die lamp af te wassen met de lamp aan, dan zou ik zeggen aanslutien die aarde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:31 schreef Gieliovd het volgende:
Als dit een lamp is die je niet aanraakt, neem dan advies en laat het lekker.
Nul en schakeldraad aansluiten, lamp eraan en klaar.
Anders grotere lasklem halen, draden los (draaien, trekken) en in een grotere weer aansluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |