SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen TT voor Toefjes![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:quote:Ik huil meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:58 schreef Grandesco het volgende:
Ik wilde een "Toefjes" maken omdat ik Lapo had en dan dit
![]()
![]()
In de tussentijd zijn de zaken redelijk tot goed gegaan.
Tradepile:
Plus nog iets van 40 IF lichtsteiners.
Spelers in de club:
Als de Lichtsteiners verkocht zijn, dan een 4e TOTY Alves kopen en wachten tot hij naar 800 of 900K stijgt.![]()
Ik zal iets minder strooien met vrolijke smileys ook. En hoi trouwensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef Fuszy het volgende:
Die UI is ook wel kenmerkend. Ik beeld me jou ook altijd zo in.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal iets minder strooien met vrolijke smileys ook. En hoi trouwens![]()
Die snap ik dan weer niet.Feyenoord Rotterdam![]()
Goed om te horen. Ja prima!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lindgren.Gaat erg goed hier! Met jou?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Omdat je de UI bij mij vindt passen, want zo stel je me voor. Dan moet ik eigenlijk in die rol blijven en geen vrolijke smileys gebruiken. Daarom. Snap je? Of niet?quote:![]()
![]()
Oh zo. Juist!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat je de UI bij mij vindt passen, want zo stel je me voor. Dan moet ik eigenlijk in die rol blijven en geen vrolijke smileys gebruiken. Daarom. Snap je? Of niet?
Ik dacht eerder aan een tijdje terug. Toen ging helemaal los op sommige reacties. Super veel smileys e.d. Ik weet alleen niet wie het was
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat mis ik die oude prijzen van Fut12 zeg
http://www.futhead.com/12/player/
moet je toch eens kijken. krijg je echt heimwee van. ik had toen ook al iets van 3m coins. wat je toen allemaal wel niet kon kopen ermee![]()
MotM Paarse Ronaldo voor 900k.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
moet je toch eens kijken. krijg je echt heimwee van. ik had toen ook al iets van 3m coins. wat je toen allemaal wel niet kon kopen ermee
Weet je wel zeker dat die prijzen klopppen? Volgens mij viel er van alles op te merken aan de prijzen op Futheadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
moet je toch eens kijken. krijg je echt heimwee van. ik had toen ook al iets van 3m coins. wat je toen allemaal wel niet kon kopen ermee
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ging even cups spelen. Speel tegen iemand zonder chemistry, wel Walcott en Benteken maar voor de rest voornamelijk non-rare. Aan het einde van de wedstrijd heb ik 17 shots en hij 3, het staat dus 1-1.
Bij de penalty's zie ik dat al zijn speler minder dan 10% fitness hebben. Ik merkte hier de hele wedstrijd helemaal niets van. Ik heb toch wel redelijk snelle spelers maar die waren geen één moment sneller dan de verdedigers...
Ik word echt genaaid op het moment... Op dit soort momenten denk ik dat ik beter mijn coins kan verkopen en lekker naar de hoeren moet gaan..![]()
Ik had Messi toen op 1 januari in een pakje en hij was iets van 650k waard en ik heb toen een keer Ronaldo gekocht voor iets van 710k ofzo. Prijzen waren echt veel lager toen..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat die prijzen klopppen? Volgens mij viel er van alles op te merken aan de prijzen op Futhead![]()
Ik vind het prima, maar ik zou het wel fijn vinden als je je ervaringen dan met ons blijft delen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Ging even cups spelen. Speel tegen iemand zonder chemistry, wel Walcott en Benteken maar voor de rest voornamelijk non-rare. Aan het einde van de wedstrijd heb ik 17 shots en hij 3, het staat dus 1-1.
Bij de penalty's zie ik dat al zijn speler minder dan 10% fitness hebben. Ik merkte hier de hele wedstrijd helemaal niets van. Ik heb toch wel redelijk snelle spelers maar die waren geen één moment sneller dan de verdedigers...
Ik word echt genaaid op het moment... Op dit soort momenten denk ik dat ik beter mijn coins kan verkopen en lekker naar de hoeren moet gaan..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zoek een tof team met Choupo Moting en wat skillers. Mag ook silver/gold zijn.Kom er niet uit.
Niet echt skillers, maar dit heb ik met Choupo. Maxim is echt een baas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek een tof team met Choupo Moting en wat skillers. Mag ook silver/gold zijn.Kom er niet uit.
http://www.easports.com/f(...)Id=eC9yhP0gnKqPI:ps3NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja precies. Ronaldo heb ik toen ook gehad. wat een baas is dat. nou is hij gewoon veels te duur voor mijquote:![]()
![]()
Moeten ze 5* hebben of mag 4* ook?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Maxim is goed ja. Ook gehad. Net als Mlapa en (IF) Kruse.. Teampje is nogal standaard.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet echt skillers, maar dit heb ik met Choupo. Maxim is echt een baas.
http://www.easports.com/f(...)Id=eC9yhP0gnKqPI:ps3
Haha, baasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef Johnbon het volgende:
Toefjes weer in dit topic. Hier moet ik gepost hebben.![]()
![]()
4 is ook prima. Een 5* is ook wel relaxed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Moeten ze 5* hebben of mag 4* ook?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
I know. Ik heb ook niet gezegd dat je me na moest doen, maar misschien kon je er iets meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maxim is goed ja. Ook gehad. Net als Mlapa en (IF) Kruse.. Teampje is nogal standaard.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb gewoon Bundesilver (met een paar goldsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4 is ook prima. Een 5* is ook wel relaxed.) Dat is dus ook te standaard. Choupo loopt als 1 van de weinige spelers bij mij meer dan 1 op 1 met 136 goals uit 125 wedstrijden (en ook nog 78 assists)
![]()
Dynamo Kiev.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Waar is deze gast eigenlijk gebleven ?
http://www.futhead.com/12/player/10317/![]()
Lief. Bedankt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
I know. Ik heb ook niet gezegd dat je me na moest doen, maar misschien kon je er iets mee
Klinkt goed. Wil 'm ook echt proberen, maar hij stronglinkt alleen met paupers.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Bundesilver (met een paar golds) Dat is dus ook te standaard. Choupo loopt als 1 van de weinige spelers bij mij meer dan 1 op 1 met 136 goals uit 125 wedstrijden (en ook nog 78 assists)
Volgens mij houd Pees niets meer in, maar het momentum dat een speler heeft. Dribbling lijkt mij veel belangrijker dan Pees.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik ga mee tobi.
Tegenwoordig is Terry sneller als Eto'o![]()
![]()
Duisburg? Ik rij. Vrijdag uurtje of 9?![]()
Haha zekerrrquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey ThadAl veel prijzen gewonnen met FM?
Ik durf ook voortaan in het FM-topic te komen![]()
![]()
4321 met Nederlandse linkerkant is wel iets mee te doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lief. Bedankt.![]()
[..]
Klinkt goed. Wil 'm ook echt proberen, maar hij stronglinkt alleen met paupers.
Elia-Choupo-Farfan
Duarte-CM-Gundogan
Willems-Rekik-CB-RB
GK![]()
En IF Zoetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4321 met Nederlandse linkerkant is wel iets mee te doen
Elia-Choupo-Farfan
Duarte-CM-Gundogan
Willems-Rekik-CB-RB
GK
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Okazaki?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lief. Bedankt.![]()
[..]
Klinkt goed. Wil 'm ook echt proberen, maar hij stronglinkt alleen met paupers.![]()
Niet slecht. Kan alleen niets met 4321.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4321 met Nederlandse linkerkant is wel iets mee te doen
Elia-Choupo-Farfan
Duarte-CM-Gundogan
Willems-Rekik-CB-RB
GKThanks. Elia is inderdaad wel handig.
Kan of Bundes-GK met sterke link naar CB.quote:
Iig Elia-variant omdat 5* skill, anders moet je al een dure Ribery gaan kopen![]()
Volgens mij kon hij ook echt naar goede Engelse clubs (Spurs, Arsenal), maar hij ging naar Kievquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die gast was serieus de beste CAM in de ligue1 toen des tijds
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik zit even te kijken naar mijn club in FIfa13. als ik dat allemaal nog moet halen kwa spelers wat ik allemaal had dan ben ik nog wel even bezig![]()
100000 fifa coin pack opening. #yoloquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Maver24 het volgende:
ik zit even te kijken naar mijn club in FIfa13. als ik dat allemaal nog moet halen kwa spelers wat ik allemaal had dan ben ik nog wel even bezigRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Linker CB en CDM hebben een perfect link nodig. Boateng Schweinsteiger kan bijvoorbeeld ook. Even kijken welke het best past en de rating rond de 74 brengt.
Geen kat op Neuerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de teams geworden![]()
![]()
Het gaat toch niet om welke spelers je allemaal in je club hebt? Het gaat er toch om dat je een team maakt dat superfijn speelt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef Maver24 het volgende:
ik zit even te kijken naar mijn club in FIfa13. als ik dat allemaal nog moet halen kwa spelers wat ik allemaal had dan ben ik nog wel even bezigNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wie is die braziliaanse spits (85 rated) die bij Barca speelt?
Is dat Neymar?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ronaldinhoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wie is die braziliaanse spits (85 rated) die bij Barca speelt?![]()
Ja dat is Neymar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is dat Neymar?![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is dat Neymar?
Twee keer Falcao in je club = cheats.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:52 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kan nog wel even doorgaan maar dat doen we nietBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
De transfer niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik dacht dat Neymar LW was in 13?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke chemistry style heb jij erop? Of welke lijkt je het beste passen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Bundesilver (met een paar golds) Dat is dus ook te standaard. Choupo loopt als 1 van de weinige spelers bij mij meer dan 1 op 1 met 136 goals uit 125 wedstrijden (en ook nog 78 assists)
de transfer kaartje van Neymar hadden ze spits van gemaakt. die was meteen ook reteduurquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik dacht dat Neymar LW was in 13?![]()
Ik heb hem met hawk maar sniper/hunter kan ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welke chemistry style heb jij erop? Of welke lijkt je het beste passen?![]()
Toefjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de teams geworden![]()
Kut teams![]()
Maar dat maakt niet uit![]()
![]()
Ik had Zavala gekocht voor de balans maar hij blijkt high-medium te hebben. Ach ja, ik verkoop hem toch wel met winst. #SMLENO![]()
Thanks.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem met hawk maar sniper/hunter kan ook.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nu moet ik alleen weer een teamnaam bedenken.Weet iemand een leuke vis?
Heftig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om een team met Benteke te maken...
Of wacht, nee, eigenlijk heeft iedereen wel zo'n team.![]()
Palingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Nemoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Elvisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Misschien een man of the match als hij het WK haalt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:03 schreef Maver24 het volgende:
Iemand trouwens dit jaar al gespeeld met Falcao ?
Die zal dit jaar geen IF meer krijgen![]()
Kat! visquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
WK kan hij wel vergeten denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:05 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Misschien een man of the match als hij het WK haalt.![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toefjes![]()
Kut teams![]()
Maar dat maakt niet uitBloed. zweet en tranen zitten hier in
Gefeliciteerd trouwens met de overwinning van zaterdag![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
M'n Ipad is 22 miljoen minuten geblokkeerd![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wtf?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
huh?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef dion_v_k het volgende:
M'n Ipad is 22 miljoen minuten geblokkeerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wtf ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
Hij is dan wel CAMquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef Maver24 het volgende:
SIF James Rodriguez is gewoon 160k , doe effe normaal![]()
Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas
Zit je dan bij je eigen tv-programma
quote:
Toefjes![]()
welcome back
Met een breaking bad avatar ook nog eens
tentamen nog goed gegaan? had vandaag m'n 1e herkansingquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:quote:Als zo'n ding een paar maanden zonder stroom zit blokkeert 'ie schijnbaarquote:
Dank. Het was vast pijnlijk om te zien vanaf jouw zijde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]Bloed. zweet en tranen zitten hier in
Gefeliciteerd trouwens met de overwinning van zaterdag
Maar goed, zo gaat dat nou eenmaal, weten wij.![]()
Had je nog gequote geloof ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes![]()
welcome back
[..]
tentamen nog goed gegaan? had vandaag m'n 1e herkansingGing prima ja. Hoe ging die van jou?
Heb in plaats van morgen vrijdag pas m'n laatste.Kreeg bericht van school. Uitgerekend filosofie trouwens.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik was goed bezig met papers lezen maar nu ben ik vis-filmpjes aan het opzoeken![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ooh niet gezien. nicequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had je nog gequote geloof ik.Ging prima ja. Hoe ging die van jou?
Heb in plaats van morgen vrijdag pas m'n laatste.Kreeg bericht van school. Uitgerekend filosofie trouwens.
ook wel goed.
filosofiekom je daar ooit nog vanaf of krijg je nog een filosofie 2 hierna
Ik moet mijn team eigenlijk nog niet verkopen maar ik krijg het idee dat ik hier nooit divisie 1 mee ga winnen. Misschien toch maar weer naar 4222...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah nice.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ooh niet gezien. niceook wel goed.
filosofiekom je daar ooit nog vanaf of krijg je nog een filosofie 2 hierna
Dit is de herkansing.Vorig tentamen niet gemaakt. Moet 8 kantjes aan voorbereidingsopdracht maken.
Zo weinig zin in. Moet je net mij hebben.
Wel het laatste dat ik ooit aan filosofie heb gelukkig.
Je weet wat een kwakzalver is?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij kan het halen. Als hij naar zo'n kwakzalver gaat waar Robben ook heeft gerevalideert.![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet wat een kwakzalver is?![]()
Kolodin > Fernandezquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Linker CB en CDM hebben een perfect link nodig. Boateng Schweinsteiger kan bijvoorbeeld ook. Even kijken welke het best past en de rating rond de 74 brengt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Oh, daar niet van, maar ik vind Kolodin ook veel lekkerder verdedigen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De longsjotter heb ik al met Källstrom.![]()
Wel mindere workrates, maar groter en sterker."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Alweer over die matige Russen van jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, daar niet van, maar ik vind Kolodin ook veel lekkerder verdedigen.![]()
Wel mindere workrates, maar groter en sterker.![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:
En bijna weer verder.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Als je die Italiaanse CB van Elia's clubje neemt heb je geen triple link meer nodig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De longsjotter heb ik al met Källstrom.
En er zitten nog twee aardige silver CB's bij Bremen, die kun je bv. met Makiadi op het middenveld combineren.![]()
Ik durf jou te verzekeren dat Kolodin in dat team beter zal renderen dan Fernandez, want:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alweer over die matige Russen van je
1. Liever geen linkspoot op RCB in een 3atb.
2. Hij is 179cm en Kolodin 186cm.
3. Kolodin heeft 81 strength en Fernandez maar 70.
Dan maakt dat ene puntje pace ook niks uit.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Pokerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes![]()
welcome back
[..]
tentamen nog goed gegaan? had vandaag m'n 1e herkansing![]()
Leuk weerzien zo weer
![]()
![]()
een post.quote:
Ze zijn beide kutquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik durf jou te verzekeren dat Kolodin in dat team beter zal renderen dan Fernandez, want:
1. Liever geen linkspoot op RCB in een 3atb.
2. Hij is 179cm en Kolodin 186cm.
3. Kolodin heeft 81 strength en Fernandez maar 70.
Dan maakt dat ene puntje pace ook niks uit.![]()
Caldirola!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je die Italiaanse CB van Elia's clubje neemt heb je geen triple link meer nodig.
En er zitten nog twee aardige silver CB's bij Bremen, die kun je bv. met Makiadi op het middenveld combineren.Dat is nog best een goed idee. Ik ga even kijken. Thanks.
Dat is de hoogste ja, Messi heeft 93quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:44 schreef Maver24 het volgende:
Heeft Falcao nou de hoogste positioning ? 94 heeft hij![]()
Die ja, dan kun je 1 van de Schalke moffen op CDM zetten. Aogo of Hoger ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Caldirola!Dat is nog best een goed idee. Ik ga even kijken. Thanks.
![]()
Dan zou ik nog de minst kutte nemen.quote:![]()
Het haalt inderdaad wel de dubbele link met de linker CB natuurlijk weg. Dan moet ik dus inderdaad al een Duitser van Schalke of Werder hebben. En liever geen gold.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die ja, dan kun je 1 van de Schalke moffen op CDM zetten. Aogo of Hoger ofzo.Wordt niets denk ik. Staat wel aardig zo.
Toch bedankt.
Fernandez heeft nog 93 jumping hè.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, daar niet van, maar ik vind Kolodin ook veel lekkerder verdedigen.![]()
Wel mindere workrates, maar groter en sterker.+ verdedigend veel sterker.
En dan dus nog betere workrates en pace.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah nice.
Dit is de herkansing.Vorig tentamen niet gemaakt. Moet 8 kantjes aan voorbereidingsopdracht maken.
beter gehaald dan
iddquote:alles goed zo te lezen, mooi om te horen.
Ik denk dat dat allemaal wel te verwaarlozen valt. Een Rooney kan ook vrijwel perfect tackelen in dit spel en die heeft daar echt kutstats voor. Het meest vervelende dat je gaat merken, is waarschijnlijk dat je nooit in staat bent om iemand van de bal te drukken zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fernandez heeft nog 93 jumping hè.+ verdedigend veel sterker.
[ afbeelding ]
En dan dus nog betere workrates en pace.
Pele heeft 96 maar die is buiten bereikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Dat is de hoogste ja, Messi heeft 93![]()
![]()
Maar met 80 marking blijft hij in ieder geval nog in de buurt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal wel te verwaarlozen valt. Een Rooney kan ook vrijwel perfect tackelen in dit spel en die heeft daar echt kutstats voor. Het meest vervelende dat je gaat merken, is waarschijnlijk dat je nooit in staat bent om iemand van de bal te drukken zo.
Mandekken in een 3atb is juist niet lekker. Je moet zelf je mannetjes zo neerzetten dat er geen gaten vallen, want je hebt geen snelle backs om wat dicht te lopen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar met 80 marking blijft hij in ieder geval nog in de buurt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Killzone.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Welke game(s) heb je erbij?
![]()
Technisch installeren ook zo makkelijkAlle kabels uit PS3 roppen, in de PS4 douwen en gaan met de banaan
![]()
![]()
Nou ja, zoveel ervaring met proppen en douwen icm bananen heb je toch niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:10 schreef Zhano het volgende:
Technisch installeren ook zo makkelijkAlle kabels uit PS3 roppen, in de PS4 douwen en gaan met de banaan
Matige grapquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, zoveel ervaring met proppen en douwen icm bananen heb je toch niet?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bovendien roppen <> proppen
Volgens mij ook geen ABN ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was ik maar een grap, dan was dat nog een goede verklaringquote:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:15 schreef DutchSL het volgende:
Bovendien roppen <> proppen
Volgens mij ook geen ABN ofzoOh, te snel gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik dit maar ga maken. Valt ook nog wel winst op te maken met het oog op stijgende IF's.
Ik ben de afgelopen dagen flink wat films aan het kijken. Ben best wel een filmbarbaar dus heb weinig gezien.
Dusss, weet iemand een film waarvan je zegt: wooooooo die moet je gezien hebben![]()
?
Feyenoord Rotterdam![]()
ip manquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen flink wat films aan het kijken. Ben best wel een filmbarbaar dus heb weinig gezien.
Dusss, weet iemand een film waarvan je zegt: wooooooo die moet je gezien hebben![]()
?
Forrest Gump, The Shawshank Redemption, Law Abiding Citizen, The Green Mile.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
?
Lord of the Rings trilogie.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
?
Zal eens imdb'en of dat me een beetje leuk lijkt.quote:Zo'n barbaar ben ik blijkbaar ook weer niet, allemaal gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Forrest Gump, The Shawshank Redemption, Law Abiding Citizen, The Green Mile.
Lord of the Rings trilogie.
Ik vind haaien eng.quote:![]()
En dat lijkt me een kut filmFeyenoord Rotterdam![]()
Oh, ik kijk ook niet speciaal alle films, maar die moet je echt gezien hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zal eens imdb'en of dat me een beetje leuk lijkt.
[..]
Zo'n barbaar ben ik blijkbaar ook weer niet, allemaal gezien
[..]
Ik vind haaien eng.![]()
En dat lijkt me een kut film
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vind haaien eng.![]()
Beter dan?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Memento en Limitless zijn ook wel tof. Zeker memento.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[..]
Zo'n barbaar ben ik blijkbaar ook weer niet, allemaal gezien
[..]
Ik vind haaien eng.![]()
Memento had ik al veel goede dingen over gehoord ja, ga ik vanavond kijken denk ik. Hou wel van dat genre. Vanochtend Shutter Island gezien, ook echt een goede film.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Memento en Limitless zijn ook wel tof. Zeker memento.
Feyenoord Rotterdam![]()
Heb je Inception al gezien? Sowieso kijken dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Memento had ik al veel goede dingen over gehoord ja, ga ik vanavond kijken denk ik. Hou wel van dat genre. Vanochtend Shutter Island gezien, ook echt een goede film.
En in een ander genre Salt. Wat minder diep verhaal, maar ook wel gewoon tof. En natuurlijk klassiekers als Pulp Fiction etc.
Now you see me is ook een hele leuke film. Beetje cheesy op bepaalde momenten, maar zeker de moeite waard.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
moet welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Deze is wel nice ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Revontulet het volgende:
Now you see me is ook een hele leuke film. Beetje cheesy op bepaalde momenten, maar zeker de moeite waard.![]()
Wel de film die het wereldrecord plotholes en fouten heeft verbrokenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:26 schreef Revontulet het volgende:
Now you see me is ook een hele leuke film. Beetje cheesy op bepaalde momenten, maar zeker de moeite waard.
Maar ik vond hem ook wel vermakelijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
the raid redemption, end of watch, intouchables'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel de film die het wereldrecord plotholes en fouten heeft verbroken
Maar ik vond hem ook wel vermakelijk.Niet zo heel aandachtig naar gekeken verder, leuk voor vermaak zonder al te veel te denken.
Goede suggestiesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
the raid redemption, end of watch, intouchables
Kan echt niet weten op Raid 2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blijkbaar niet helemaal..dacht dat het aller tijden was, maar ging alleen over 2013quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Echt waar?Niet zo heel aandachtig naar gekeken verder, leuk voor vermaak zonder al te veel te denken.
http://www.indebioscoop.c(...)ft-de-meeste-fouten/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
De grootste klassiekers ken ik overigens wel. Zijn vooral de films van de laatste 10-15 jaar die ik niet gekeken heb.Feyenoord Rotterdam![]()
Oemtietiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef TBakkert het volgende:
Ik denk dat ik dit maar ga maken. Valt ook nog wel winst op te maken met het oog op stijgende IF's.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Is dit echt zo of heb je ook cinemasins gekeken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel de film die het wereldrecord plotholes en fouten heeft verbroken
Maar ik vond hem ook wel vermakelijk.![]()
Laat maar, zag het linkje.
iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede suggesties
Kan echt niet weten op Raid 2trailer vorige week ofzo uit he, gekke shit weer
kat.ph of torrentz.com/net whatevah. Die gebruik ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:33 schreef Reemi het volgende:
Thepiratebay zonder gare proxies kunnen bezoeken
Feyenoord Rotterdam![]()
KickAssTorrents is prima inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
kat.ph of torrentz.com/net whatevah. Die gebruik ik
Iemand wel eens The Butterfly Effect (2004) gezien? Vond ik ook wel een erg gave film.Feyenoord Rotterdam![]()
Vrienden van me sporen me de hele tijd aan om me te kijken. Dat ga ik dan ook maar eens binnenkort doen dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand wel eens The Butterfly Effect (2004) gezien? Vond ik ook wel een erg gave film.
Iemand nog tips voor dit team? Cedric bevalt me wel dus ik ga de IF waarschijnlijk nog halen. Ik vind hem beter dan Danilo. Reyes bevalt alleen niet echt maar er zijn niet veel alternatieven (denk ik)![]()
![]()
Je kan Maicon toch gebruiken? Ook niet echt super, vooral een stuk langzamer, maar wel redelijk goede verdediger.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand nog tips voor dit team? Cedric bevalt me wel dus ik ga de IF waarschijnlijk nog halen. Ik vind hem beter dan Danilo. Reyes bevalt alleen niet echt maar er zijn niet veel alternatieven (denk ik) [ afbeelding ]
Dat kan ik inderdaad proberen. 62 pace is misschien nog wel te doen deze FIFA aangezien ik ook Mosquera met 63 pace gebruik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kan Maicon toch gebruiken? Ook niet echt super, vooral een stuk langzamer, maar wel redelijk goede verdediger.![]()
The Townquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
De grootste klassiekers ken ik overigens wel. Zijn vooral de films van de laatste 10-15 jaar die ik niet gekeken heb.
L'Immortel
Inside Men![]()
![]()
Intouchables is trouwens echt een topfilm.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
De grootste klassiekers ken ik overigens wel. Zijn vooral de films van de laatste 10-15 jaar die ik niet gekeken heb.
Daar ben ik ook ingetrapt ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:48 schreef Jorwol het volgende:
Olympus Has Fallen moet je in ieder geval NIET gaan kijkenWat een boutfilm
![]()
Probeer anders inception eens. Dan heb je nog in time (vond ik wel een leuke film). Afgelopen week Lone Survivor gezien. Ook wel een toffe film.
Source Code vond ik ook wel tof.Feyenoord Rotterdam![]()
Lindje is op dit moment aardappels aan het koken en spekjes aan het bakken. Andijviestamppot it is.boh die is lekker ja, vorige week in de aanbieding bij de appiequote:
Geen boterham pindakaas?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Lindje is op dit moment aardappels aan het koken en spekjes aan het bakken. Andijviestamppot it is.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
Lindje is op dit moment aardappels aan het koken en spekjes aan het bakken. Andijviestamppot it is.
[..]
boh die is lekker ja, vorige week in de aanbieding bij de appiebeide. Andijviestamppot en die danio cheesecake nogwattes.
Wij eten kip in bali saus ofzoFeyenoord Rotterdam![]()
Andijviestamppot.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
boh die is lekker ja, vorige week in de aanbieding bij de appie
Dat met varkenshaas en worst eten.
weg is wegquote:Parma winger Jonathan Biabiany is subject to a move to Chinese side Guangzhou Evergrnade. In an impressive season for Parma, Biabiany has made 19 appearances, scoring one goal. However, with his contract set to expire at the end of the season, he is attracting interest.![]()
Django is wel vet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef DutchSL het volgende:
World War Z is tof van films die ik afgelopen weken heb bekeken.
En After Earth is belachelijk slecht.
Deze heb ik nog klaar staan
[ afbeelding ]
Ja, zal vast niet allemaal even best zijnHunger Games enzo (maar ik vind Twilight ook best te doen
)
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb er nog een sloavink bij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Andijviestamppot.
Dat met varkenshaas en worst eten.
V For Vendetta / City Island / Gran Torino / Silver Linings Playbook / The Perks of Being a Wallflower / The Big Lebowski / City of God / Million Dollar Baby / Stand Up Guys / American Gangster / Big Fish / Thank You for Smoking / La Haine / God Bless America / Intouchables / Letters from Iwo Jima / Frost/Nixon / Kill the Irishman / World's Greatest Dad / The Great Buck Howard / Crazy, Stupid, Love. / Juno / 50/50 / Dallas Buyers Club / Last Vegas / About Time / Waiting / Django Unchained / Road to Predition
Om maar even een paar films te noemen![]()
ohja las het scheef. doen dan en zorgen dat je 'm haalt en voor altijd van die onzin verlost bentquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
en 8 kantjes aan voorbereiding![]()
![]()
Ik at net pasta met saus, ei en gehakt. En als toetje ijs. En ik was naar de winkel en ze hadden Mountain Dew code red voor 35 cent.![]()
Een vriend van me heeft een hele grote neus. Die hebben we voor zijn verjaardag toen ook Mountain Jew gegeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik at net pasta met saus, ei en gehakt. En als toetje ijs. En ik was naar de winkel en ze hadden Mountain Dew code red voor 35 cent."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
V For Vendetta komt straks op TV.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef Tobi-wan het volgende:
V For Vendetta / City Island / Gran Torino / Silver Linings Playbook / The Perks of Being a Wallflower / The Big Lebowski / City of God / Million Dollar Baby / Stand Up Guys / American Gangster / Big Fish / Thank You for Smoking / La Haine / God Bless America / Intouchables / Letters from Iwo Jima / Frost/Nixon / Kill the Irishman / World's Greatest Dad / The Great Buck Howard / Crazy, Stupid, Love. / Juno / 50/50 / Dallas Buyers Club / Last Vegas / About Time / Waiting / Django Unchained / Road to Predition
Om maar even een paar films te noemen
Evenals Desperado![]()
O en Schindlers List/saai
edit. en Nicolas Cagebaas met Ghost Rider
![]()
![]()
Oké wat ik net op had was deze keer echt vies. Super zout.
Dan maar dadelijk doritos halenFeyenoord Rotterdam![]()
Taarabt -> Milan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut, ik wilde net een grap maken over het feit dat hij zijn skills nu ging verliezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nani, Taarabt. Haha EA skill purge this.
Heb V for Vendetta alweer een tijdje niet gezien. Blijf het echt een vet verhaal vinden wat echt geniaal in elkaar gezet is. Moet hem binnenkort maar weer een keertje zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
V For Vendetta komt straks op TV.
Evenals Desperado![]()
[ afbeelding ]
![]()
Remember remember...![]()
The ghost rider was vorige week donderdag op tv. Had hem nog nooit gezien, maar na mijn gitaarles met wat zatte gasten lopen geinen om die film die op stondquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
V For Vendetta komt straks op TV.
Evenals Desperado![]()
[ afbeelding ]
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Nog niet rond, maar ze zijn in onderhandeling. En Zaccardo dan naar Fulham.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
direct? Leuke transfer maar voor wie komt hij danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
El Shaarawy is nog minstens tot maart geblesseerdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
direct? Leuke transfer maar voor wie komt hij dan![]()
bamihappieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer 15k packs, ik sla deze keer maar over, te veel consumable rotzooi die verkocht moet worden.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 18:00:11Happy Hour tonight at 7pm-8pm UK with 15K packs on all platforms. IF Eto'o, Vidal, and Cazorla available. reageer retweet
![]()
![]()
V for Vendetta is wel een van de betere films die ik heb gekeken de laatste jaren moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb V for Vendetta alweer een tijdje niet gezien. Blijf het echt een vet verhaal vinden wat echt geniaal in elkaar gezet is. Moet hem binnenkort maar weer een keertje zien.
Remember remember...
Feyenoord Rotterdam![]()
Waar is Snatch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Om maar even een paar films te noemenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja echt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja las het scheef. doen dan en zorgen dat je 'm haalt en voor altijd van die onzin verlost bent
en 8 kantjes aan voorbereiding![]()
![]()
![]()
Over wat ik van mijn eigen ontwikkeling door de lessen vind.
Ben er 1x geweest.
M'n happie was trouwens goddelijk.En nu slagroomvla, wat een luxe.
als het de laatste was kan je een lulverhaal ophangen over alle interessante stof die behandeld werd en je spijt hebt gekregen dat je de lessen ervoor niet gegaan bentquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja echt.Over wat ik van mijn eigen ontwikkeling door de lessen vind.
Ben er 1x geweest.
4/40 fout voor herkansing btw, 8.5-8.7 ofzo dus.
Inter wil Banega van Valencia halen.
Bizar dat die maar 75 rated is trouwens, maar wel goede stats voor CM/CAM (hij is CF)![]()
Kwijt...?quote:
Had een paar films uit mijn IMDB lijst erop gezet. Maar ik daar zoveel films nog geen rating gegeven, niet alles staat er tussen.
Sorry![]()
![]()
Het was de eerste.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als het de laatste was kan je een lulverhaal ophangen over alle interessante stof die behandeld werd en je spijt hebt gekregen dat je de lessen ervoor niet gegaan bent
4/40 fout voor herkansing btw, 8.5-8.7 ofzo dus.En de tweede ben ik halverwege weggegaan. Waren we met 40 volwassenen een kinderfilm aan het kijken.
Lekker cijfer trouwens.Meerkeuze?
75 rated komt door z'n positie denk ik, als CM was hij makkelijk 79 met die stats.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Bizar dat die maar 75 rated is trouwens, maar wel goede stats voor CM/CAM (hij is CF)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was de eerste.En de tweede ben ik halverwege weggegaan. Waren we met 40 volwassenen een kinderfilm aan het kijken.
Lekker cijfer trouwens.Meerkeuze?
![]()
thx. yup, elkv ak tot nu toe
volgend blok een vak die het nog kanslozer aanpakt
Toetsing
Vijfentwintig vragen uit het boek Higgens & George, vijftig gesloten vragen (stellingen) met optie ja, nee of geen mening.
Het tentamen is in het Engels!
geen mening
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha![]()
thx. yup, elkv ak tot nu toe
volgend blok een vak die het nog kanslozer aanpakt
Toetsing
Vijfentwintig vragen uit het boek Higgens & George, vijftig gesloten vragen (stellingen) met optie ja, nee of geen mening.
Het tentamen is in het Engels!
geen mening!
Zal vast wel een addertje onder het gras zitten.
Normaal vind ik meerkeuze ook wel relaxed, maar vanmorgen had ik voor het eerst in twee jaar weer eens een deel meerkeuze en vond ze een stuk lastiger dan de open vragen.Afwachten maar. Open vragen waren er 5 (a,b,c,d,e) Heb ik bijna allemaal goed, dus zal alsnog wel een voldoende zijn.
Ja, dat bedoelde ik met die CM/CAM opmerking.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
75 rated komt door z'n positie denk ik, als CM was hij makkelijk 79 met die stats.
Hij heeft ook 4* skills en wfgoede speler.
![]()
neejoh, blijft psychologiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
Zal vast wel een addertje onder het gras zitten.nice, dan zal eht vast wel goed zitten jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
Normaal vind ik meerkeuze ook wel relaxed, maar vanmorgen had ik voor het eerst in twee jaar weer eens een deel meerkeuze en vond ze een stuk lastiger dan de open vragen.Afwachten maar. Open vragen waren er 5 (a,b,c,d,e) Heb ik bijna allemaal goed, dus zal alsnog wel een voldoende zijn.
pff alsnog veel open vragen dan. Het is maar wat je gewend bent denk ik ja, alhoewel ik er van overtuigd ben dat meerkeuze uiteindelijk veel en veel makkelijker is. Vooral omdat je alles niet goed hoeft te leren maar het vaak al op herkenning kan gooien
zou wel heel kansloos zijn als Nani en Taarabt ineens skills zouden kwijt raken bij een transferzal wel niet, betekent sowieso dat ze iets moeten veranderen.
Doen ze niet, in tegendeel ze hebben heel veel Serie A spelers in H2H weer skills er bij gegeven, maarja daar hebben we in FUT niks aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef poker4lifee het volgende:
zou wel heel kansloos zijn als Nani en Taarabt ineens skills zouden kwijt raken bij een transferzal wel niet, betekent sowieso dat ze iets moeten veranderen.
![]()
Skills zijn ze volgend jaar pas kwijt jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef poker4lifee het volgende:
De data managers van de Serie A zijn allemaal verzuurde mennekes die altijd worden stukgespeeld door skillers. Dus dan maar alle skills eruit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn sif adebayor geen kopduel kan winnen van nif lahm?
je moet wel op rondje drukken natuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn sif adebayor geen kopduel kan winnen van nif lahm?![]()
Lahm is een baas. Adebayor niet echt gemotiveerd, speelt pas sinds dit seizoen weer in de basis. hiervoor vaak bank/2e enzo, weinig wedstrijdritme ook nog dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn sif adebayor geen kopduel kan winnen van nif lahm?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Klein is het nieuwe groot.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn sif adebayor geen kopduel kan winnen van nif lahm?![]()
Twee woordjes: Electronic Artsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn sif adebayor geen kopduel kan winnen van nif lahm?Feyenoord Rotterdam![]()
asshole lijersquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even compleet off-topic (mag eigenlijk niet), wat vinden jullie het beste nummer van Red Hot Chili Peppers?
84 creator rating up futhead.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik met die CM/CAM opmerking.
Hij heeft ook 4* skills en wfgoede speler.
Sick voor een 75-rated.
Dat schot van Källstrom.Schiet even met zijn 3* weak foot van 30 meter binnenkant paal binnen.
Vanaf rechts in de lange hoek.
Other Sidequote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef TBakkert het volgende:
Even compleet off-topic (mag eigenlijk niet), wat vinden jullie het beste nummer van Red Hot Chili Peppers?
![]()
Sunderland wil hem ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Bizar dat die maar 75 rated is trouwens, maar wel goede stats voor CM/CAM (hij is CF)![]()
Ik scoor alleen maar binnenkant paal met hemquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
Dat schot van Källstrom.Schiet even met zijn 3* weak foot van 30 meter binnenkant paal binnen.
Vanaf rechts in de lange hoek.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:quote:
Ik vind die en Under the Bridge echt geweldig.
Ik ga trouwens binnenkort naar Avicii en A State of Trance.Gaat een van jullie nog?
Heeeeeuuuuujjj dan moet ik werkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:19 schreef Reemi het volgende:
MR BRIGHTSIDE (LIVE FROM AMSTERDAM, NETHERLANDS 2013)
Vrijdag eindelijk op tv
Feyenoord Rotterdam![]()
Hmmm, weet niet of ik het de beste vind maar On Mercury is echt chill. Dosed & Midnight van hetzelfde album zijn ook goed. Cabron trouwens ook!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef TBakkert het volgende:
Luister eigenlijk niet zo vaak naar RHCP maar ze hebben wel echt een paar goede nummers.![]()
![]()
Tray bier 6 * 2,50 = 15 * 4 = 60 euro voor 1 glas.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aviciiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga trouwens binnenkort naar Avicii en A State of Trance.Gaat een van jullie nog?
PSN: DePresident_![]()
Slaat nergens op om het zo om te rekenen natuurlijk..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Tray bier 6 * 2,50 = 15 * 4 = 60 euro voor 1 glas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wel want trapsie lust geen bier hahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slaat nergens op om het zo om te rekenen natuurlijk..![]()
De 23ste dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:31 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Die zondag, de zaterdag-verkoop ging zo snel.Ik heb wel voor de 22ste een kaartje weten te krijgen.
Was binnen 20 minuten helemaal uitverkocht.
Weet je wel niet hoeveel gulden dat isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Tray bier 6 * 2,50 = 15 * 4 = 60 euro voor 1 glas.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wake me up en dan komt het beest van Lindgren omhoog om de arme tienermeisjes bang te makenFeyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: