SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen TT voor Toefjes![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:quote:Ik huil meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:58 schreef Grandesco het volgende:
Ik wilde een "Toefjes" maken omdat ik Lapo had en dan dit
![]()
![]()
In de tussentijd zijn de zaken redelijk tot goed gegaan.
Tradepile:
Plus nog iets van 40 IF lichtsteiners.
Spelers in de club:
Als de Lichtsteiners verkocht zijn, dan een 4e TOTY Alves kopen en wachten tot hij naar 800 of 900K stijgt.![]()
Ik zal iets minder strooien met vrolijke smileys ook. En hoi trouwensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef Fuszy het volgende:
Die UI is ook wel kenmerkend. Ik beeld me jou ook altijd zo in.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal iets minder strooien met vrolijke smileys ook. En hoi trouwens![]()
Die snap ik dan weer niet.Feyenoord Rotterdam![]()
Goed om te horen. Ja prima!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lindgren.Gaat erg goed hier! Met jou?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Omdat je de UI bij mij vindt passen, want zo stel je me voor. Dan moet ik eigenlijk in die rol blijven en geen vrolijke smileys gebruiken. Daarom. Snap je? Of niet?quote:![]()
![]()
Oh zo. Juist!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat je de UI bij mij vindt passen, want zo stel je me voor. Dan moet ik eigenlijk in die rol blijven en geen vrolijke smileys gebruiken. Daarom. Snap je? Of niet?
Ik dacht eerder aan een tijdje terug. Toen ging helemaal los op sommige reacties. Super veel smileys e.d. Ik weet alleen niet wie het was
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat mis ik die oude prijzen van Fut12 zeg
http://www.futhead.com/12/player/
moet je toch eens kijken. krijg je echt heimwee van. ik had toen ook al iets van 3m coins. wat je toen allemaal wel niet kon kopen ermee![]()
MotM Paarse Ronaldo voor 900k.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
moet je toch eens kijken. krijg je echt heimwee van. ik had toen ook al iets van 3m coins. wat je toen allemaal wel niet kon kopen ermee
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Weet je wel zeker dat die prijzen klopppen? Volgens mij viel er van alles op te merken aan de prijzen op Futheadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Maver24 het volgende:
moet je toch eens kijken. krijg je echt heimwee van. ik had toen ook al iets van 3m coins. wat je toen allemaal wel niet kon kopen ermee
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ging even cups spelen. Speel tegen iemand zonder chemistry, wel Walcott en Benteken maar voor de rest voornamelijk non-rare. Aan het einde van de wedstrijd heb ik 17 shots en hij 3, het staat dus 1-1.
Bij de penalty's zie ik dat al zijn speler minder dan 10% fitness hebben. Ik merkte hier de hele wedstrijd helemaal niets van. Ik heb toch wel redelijk snelle spelers maar die waren geen één moment sneller dan de verdedigers...
Ik word echt genaaid op het moment... Op dit soort momenten denk ik dat ik beter mijn coins kan verkopen en lekker naar de hoeren moet gaan..![]()
Ik had Messi toen op 1 januari in een pakje en hij was iets van 650k waard en ik heb toen een keer Ronaldo gekocht voor iets van 710k ofzo. Prijzen waren echt veel lager toen..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat die prijzen klopppen? Volgens mij viel er van alles op te merken aan de prijzen op Futhead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |