abonnement Unibet Coolblue
pi_136048186
quote:
We hopen dat uw Analytics-rapporten u waardevolle inzichten bieden in hoe mensen op uw website terechtkomen en wat ze er doen. Als u meer verkeer naar uw site wilt trekken, kan Google AdWords u daarbij helpen.

Met alles wat u via Google Analytics over uw site heeft geleerd, bevindt u zich in de perfecte positie om succesvol te gaan adverteren met AdWords. U kunt dan zorgen dat goede leads meteen naar de juiste pagina's van uw site worden doorgestuurd. Of u kunt advertenties weergeven voor pagina's waarbij u niet boven aan de zoekresultaten verschijnt.

Waarom zou u adverteren?

• Met AdWords-advertenties valt u op. Promoot uw expertise, de aanbieding van de week of uw nieuwste product.
• Effectieve targeting. Adverteer lokaal, regionaal of wereldwijd, op mobiele apparaten of voor uw demografische doelgroep: de keuze is aan u.
• Meetbare resultaten. AdWords kan naadloos worden geïntegreerd met Analytics, zodat u het effect van uw advertentiecampagnes en het rendement op uw investering kunt zien en hier rapporten over kunt bekijken.
Werf meer klanten met een advertentietegoed van ¤75 *

Als u vóór 31 maart 2014 een nieuw account aanmaakt, ontvangt u ¤75 advertentietegoed (bij besteding van ¤25)*. Gebruik uw unieke code hieronder om dit aanbod te activeren. Als u ons belt op 0800 250 0023 (ma-vr: 09:00-19:00 uur), kunnen we u helpen bij het opzetten van uw account zodat u snel met uw campagne aan de slag kunt.
SPOILER: URL & Code
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Laat aub even weten als je hem gebruikt hebt.

• U komt in aanmerking voor promotiekrediet als u een nieuwe klant bent bij AdWords en u een AdWords account heeft die minder dan 14 dagen oud is op het moment dat u uw promotiecode invoert.
• Om deze aanbieding te activeren, moet u voor 31 maart 2014 de promotiecode invoeren in uw account via de tab Facturering.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:29:02 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136048291
Dus de mensen die zich registeren doen dat via jou?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:29:11 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_136048302
Ik zou de code weghalen en via DM/PM mensen laten vragen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_136048839
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Dus de mensen die zich registeren doen dat via jou?
Ik krijg er niets voor terug, als bestaand Adwords klant ontvang je die dingen eens per 3 maand ofzo. En aangezien je al klant bent heb je er NIETS aan buiten andere mensen ook lid maken.

En nee het is geen refferal constructie of iets dergelijks.

quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef donroyco het volgende:
Ik zou de code weghalen en via DM/PM mensen laten vragen.
Overige code's via PM gedaan maar dan moet je mensen via PM weer teleurstellen, als code nu is gebruikt is het klaar.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:42:58 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136048871
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:41 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Ik krijg er niets voor terug, als bestaand Adwords klant ontvang je die dingen eens per 3 maand ofzo. En aangezien je al klant bent heb je er NIETS aan buiten andere mensen ook lid maken.

En nee het is geen refferal constructie of iets dergelijks.
Ik wilde je nergens van beschuldigen hoor, maar het komt vaak voor dat mensen dat wel proberen, en dat is niet toegestaan.

Succes ermee iig, ik kan je niet helpen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136049724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik wilde je nergens van beschuldigen hoor, maar het komt vaak voor dat mensen dat wel proberen, en dat is niet toegestaan.

Succes ermee iig, ik kan je niet helpen.
Nee google wil puur mensen werven, door 75euro uit te geven lijkt veel maar is voor adsense totaal niks qua waarde. Ook heb ik het gevoel dat er met zo;n code veel minder hits zijn dan wanneer het budget erdoor heen is. Zal google wel een manier op gevonden hebben.

Maar TS verdient er niks mee, die vouchers liggen overal voor het oprapen echter 75euro is dan wel uniek :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')