Dat weet je toch wel. dat is Janine! Van de Janine Show!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En wie is Janine om dat te weten...?
Same here.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef IPA het volgende:
Ben wel blij dat ik ondertussen toch maar even ben wezen lunchen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:22 schreef Clank het volgende:
Laura: Hoe ziet jou Utopia er uit Gio?
Gio: Welvarend.. met feesten, een strand enz..
Laura: Dan hebben we hetzelfde idee over Utopia
als hij die deur zelf geplaatst heeft gaat hem dat niet lukken en trekt hij de deur uit zn voegenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:21 schreef cocakoala het volgende:
Paul gaat zichzelf ophangen aan de deur?
@utopiaNL spreekt het ook niet tequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
@utopiaNL spreekt het ook niet tegen. En die wordt ook genoemd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ik denk dat je de olieballenman er niet uitkrijgt zonder de hulp van bil en lot, zij gaan samenwerken met de rest tegen die 2 etterbakken (bil en lot zullen lau dankbaar zijn dat bil er niet uitgaat, dat zal veel goodwill kweken!)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef ddww het volgende:
Houdbaarheid...
Hakim en Billy zijn momenteel spraakmakend en zullen daarom nog wel effe blijven... echter aan dat spraakmakende zit wel een risico: er zit voor deze twee individuen een korte houdbaarheidsdatum: de irritatie die ze nu oproepen zorgt voor kijkers, echter de irritatie begint langzaam uit te groeien naar ergernis... En ergernis doet kijkers afhaken!
Wat mij betreft zit het nu op de grens irritatie/ergernis.... een mooi moment om afscheid te nemen van Billy en een nieuw hoofdztuk in Utopia te scripten: alle ballen op de oliebol!
Ik denk dat die wel meer tweets krijgen die ze niet beantwoorden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef Joke43 het volgende:
[..]
@utopiaNL spreekt het ook niet te
[..]
@utopiaNL spreekt het ook niet tegen. En die wordt ook genoemd.
Kost geen drol. Net als 6x per dag warm eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:25 schreef waxmask het volgende:
Makeup voor Dreetje...hoe komen ze daar aan?
Lotte en Billy zijn alweer helemaal fan van Hakim en richten alle pijlen op Paul.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat je de olieballenman er niet uitkrijgt zonder de hulp van bil en lot, zij gaan samenwerken met de rest tegen die 2 etterbakken (bil en lot zullen lau dankbaar zijn dat bil er niet uitgaat, dat zal veel goodwill kweken!)
duurt niet lang meer tot ze hem ook door hebbenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Lotte en Billy zijn alweer helemaal fan van Hakim en richten alle pijlen op Paul.
Als de redactie besluit dat Baron Schimmelrat Toe Oliebol eruit kan, dan gaat dat echt wel gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef danilel het volgende:
[..]
ik denk dat je de olieballenman er niet uitkrijgt zonder de hulp van bil en lot, zij gaan samenwerken met de rest tegen die 2 etterbakken (bil en lot zullen lau dankbaar zijn dat bil er niet uitgaat, dat zal veel goodwill kweken!)
dat doen alcoholisten, als er maar alcohol in zitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef Clank het volgende:
Andrea 'pakt' even een klein beetje mondwater van Gio. 'vindt ze zó lekker' .. en neemt zo een slok uit de fles
Ze doet nog alsof ze twijfelt...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:28 schreef Joke43 het volgende:
Toch vind ik het vreemd, want die 24 uur is al om!!!
Zal zo toch echt naar me werk moeten, dus lees de verslagen vanavond wel.
Al kan ik fok op me mobiel nog wel volgen.
Kan moeilijk me koptelefoon op doen op me werk en daar de streams beluisteren.
dus niet..........zwak.............jammerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:28 schreef Voxs het volgende:
Hakim gaat zo op Laura inpraten. Dat het zo vreselijk spannend voor de groep is. Of ze aub wil gaan zeggen wie het is. Laura: ik bepaal zelf. Hakim: o aub please..etc..
Het is mij en andere denk ik nog niet opgevallen, anders hadden er wel beelden van geweest neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zal er al gemasturbeerd zijn in Utopia?
Gio en Rienk zijn verdacht, maar geen concreet bewijs.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is mij en andere denk ik nog niet opgevallen, anders hadden er wel beelden van geweest neem ik aan.
Rattengifquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:27 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Als de redactie besluit dat Baron Schimmelrat Toe Oliebol eruit kan, dan gaat dat echt wel gebeuren hoor.
Desnoods doen ze gewoon wat door zijn eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |