Misschien win je straks ook nogquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm.... nee
Nou gok ik dat ze alles in 1x willen doen of zo, na vrijdag, als alles bekend is. Maar een beetje wazig is t allemaal wel ja. Maar goed, eerste keer he. Is ze vergeven.
Dat zei ik ook! Dat je overal aso's vindquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo ja, maar dat zijn zaken die iedere aso, met of zonder kinderen, kan uithalen. Er zijn niet dingen, voor zover ik weet, die voornamelijk door kinderlozen worden uitgehaald.
Ja klopt. Aso's, enorme aso's en oudersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zei ik ook! Dat je overal aso's vind
In mijn categorie nog 1 op de 3 kansquote:
Wordt regelmatig gereinigd, dus niet nodigquote:
Je kansen om op een willekeurige zaterdag te neuken zijn kleinerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn categorie nog 1 op de 3 kans
Ook uitbesteed?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt regelmatig gereinigd, dus niet nodig
Het wordt idd zondagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kansen om op een willekeurige zaterdag te neuken zijn kleiner
quote:
Lick & Luck! Lick en Luck baby!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam mijn anus laten bleken???
Zal dat prettig zijn? Zout op je anus? Droogt helemaal uit dan! Kloofjes. Au!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OMG! Idiot! I just had it bleeched!!!
En adn meteen een trechtertje witte wijn er in en zout.
Ja! Anders ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Want likken aan de anus, kan alleen na het bleken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |