Ik sta voor beiden open, maar je weet nooit van tevoren wat er allemaal inzit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Dus je wil haar neuken? Het is niet zozeer dat je een mooie toekomst voor haar en jou ziet?
Dan is ze de jouwe, zo'n 4/5 uur langquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
En dan? Deze hosseltechniek ken ik nog niet.
Ik heb liever dat "het" met haar toestemming en medeweten zal gebeuren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan is ze de jouwe, zo'n 4/5 uur lang
Oh, dat gaat je toch niet lukkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb liever dat "het" met haar toestemming en medeweten zal gebeuren.
Toestemmingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb liever dat "het" met haar toestemming en medeweten zal gebeuren.
Toestemming is overschat.quote:
Haha, die chimi krijgt gewoon weinig aandacht van haar ventje. Dus zoekt ze die bij jou, als puntje bij paaltje komt, laat ze je met blauwe ballen achter.quote:
Wat krijg ik als het me lukt om haar te palen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha, die chimi krijgt gewoon weinig aandacht van haar ventje. Dus zoekt ze die bij jou, als puntje bij paaltje komt, laat ze je met blauwe ballen achter.
En ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom open je dan een fucking topic?
Respect, maar zonder pics heb je geen bewijsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat krijg ik als het me lukt om haar te palen?
Een SOAquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat krijg ik als het me lukt om haar te palen?
Je moet iemand ook op zijn woord kunnen vertrouwen. Sowieso mag je hier geen privefoto's plaatsen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Respect, maar zonder pics heb je geen bewijs
DM en vraag om mijn emailquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je moet iemand ook op zijn woord kunnen vertrouwen. Sowieso mag je hier geen privefoto's plaatsen.
PM / DM no worriesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je moet iemand ook op zijn woord kunnen vertrouwen. Sowieso mag je hier geen privefoto's plaatsen.
Bro's worden niet jaloers, die geven respectquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Copthorne het volgende:
Ik zal direct na de daad een foto maken van haar glunderende gezichtje.
Die DM / e-mail gaat er komen. Niet jaloers worden, he?
Zal moeilijk worden inderdaad om een glunderend pools gezichtje te vinden op het internet om te doen alsof het deze is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef Copthorne het volgende:
Ik zal direct na de daad een foto maken van haar glunderende gezichtje.
Die DM / e-mail gaat er komen. Niet jaloers worden, he?
Silenus heeft gesproken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Silenus het volgende:
* in derde persoon enkelvoud over jezelf praten
* stoer blaten op fok
* afsluiten met een wanhopige vraag hoe hij het voor elkaar kan krijgen
* vervolgens alleen maar tof lopen doen terwijl hij nog niks gepresteerd heeft
TS, let's face it: je bent een kneus. Iedereen hier weet het. Jijzelf ook.
Het moet raar lopen wil ik komend weekend of anders vlak daarna geen date met deze dame hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef Silenus het volgende:
* in derde persoon enkelvoud over jezelf praten
* stoer blaten op fok
* afsluiten met een wanhopige vraag hoe hij het voor elkaar kan krijgen
* vervolgens alleen maar tof lopen doen terwijl hij nog niks gepresteerd heeft
TS, let's face it: je bent een kneus. Iedereen hier weet het. Jijzelf ook.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het moet raar lopen wil ik komend weekend of anders vlak daarna geen date met deze dame hebben.
De conclusie dat de TS een kneus is, is daarom erg voorbarig.
Ik ben behalve een hustlertje ook gewoon een zeer sociaal persoon die zijn ervaringen graag met de matties van dit forum deelt, daar is niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ten eerste, als het al een godswonder zou zijn (jouw woorden) wanneer het je NIET zou lukken, waarom open je dan dit topic? Je vraagt eerst hoe je het moet aanpakken, vervolgens sla je alleen maar puberale taal uit.
Een andere mogelijkheid is dat je gewoon 'grappig' en stoer wil doen over het feit dat je een date hebt met een Pools meisje. Ook indien je in dat geval hier een topic over opent lijk je me nog steeds een vrij onzekere sukkel op het gebied van vrouwen.
Iemand die echt zo makkelijk een meisje kan hosselen hoeft daar echt geen topics over te openen. Die doet dat gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |