Ik sta voor beiden open, maar je weet nooit van tevoren wat er allemaal inzit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Dus je wil haar neuken? Het is niet zozeer dat je een mooie toekomst voor haar en jou ziet?
Dan is ze de jouwe, zo'n 4/5 uur langquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:
[..]
En dan? Deze hosseltechniek ken ik nog niet.
Ik heb liever dat "het" met haar toestemming en medeweten zal gebeuren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan is ze de jouwe, zo'n 4/5 uur lang
Oh, dat gaat je toch niet lukkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb liever dat "het" met haar toestemming en medeweten zal gebeuren.
Toestemmingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb liever dat "het" met haar toestemming en medeweten zal gebeuren.
Toestemming is overschat.quote:
Haha, die chimi krijgt gewoon weinig aandacht van haar ventje. Dus zoekt ze die bij jou, als puntje bij paaltje komt, laat ze je met blauwe ballen achter.quote:
Wat krijg ik als het me lukt om haar te palen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha, die chimi krijgt gewoon weinig aandacht van haar ventje. Dus zoekt ze die bij jou, als puntje bij paaltje komt, laat ze je met blauwe ballen achter.
En ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom open je dan een fucking topic?
Respect, maar zonder pics heb je geen bewijsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat krijg ik als het me lukt om haar te palen?
Een SOAquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat krijg ik als het me lukt om haar te palen?
Je moet iemand ook op zijn woord kunnen vertrouwen. Sowieso mag je hier geen privefoto's plaatsen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Respect, maar zonder pics heb je geen bewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |