Hoe komt het dat die rekening zo hoog is dan??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef jorisvo het volgende:
Hallo,
ik woon in een appartement waarbij we een vrij hoge gezamenlijke elektriciteitsrekening hebben (vve). Nu heb ik aangeboden eens te gaan shoppen bij leveranciers of het ergens goedkoper kan, en bij mijn zoekactie kwam ik oa deze site tegen: http://www.vveenergie.nl.
heeft er iemand ervaring met die site? postief/negatief?
het ziet er allemaal prima uit maar of het dat ook is is altijd de tweede vraag..
mvg Joris
Die liften trekken niet zoveel als je zou denken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:33 schreef jorisvo het volgende:
- 19 appartementen (en 4 stadswoningen) en we hebben 2 liften... de stadswoningen betalen volgens mij sowieso minder aangezien zij geen baat hebben bij de liften.
- verlichting op de parkeerplaats. Deze is op verzoek al eerder uitgezet ipv de hele nacht aan
- overal verlichting in gezamenlijke hallen en berging..
Ik heb al geopperd bewegingssensoren te laten installeren maar of dat ging niet of dat wilde men niet
Helemaal mijn gedachte maar goed, we zijn dus met 24 wooneenheden dus ik heb het niet alleen voor het zeggen. Waar het verbruik precies naar toe gaat is natuurlijk lastig te zeggen, maar iets anders dan de 24/7 verlichting en liften kan ik niet bedenken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die liften trekken niet zoveel als je zou denken.
Met zo weinig appartementen niet i.i.g.
Beetje dommig om bijv. in bergingen e.d. niet met een bewegingssensor te werken. Prachtige besparingsmethode. Er is 5 minuten licht nodig en het brand er 24/7 waarsch...
Wat voor verlichtingstype hebben we het dan over? Tl's?
geen tips verder behalve dat je niet als grootgebruiker gaat worden aangezien en dus op die manier korting gaat krijgen... helaasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef jorisvo het volgende:
[..]
Helemaal mijn gedachte maar goed, we zijn dus met 24 wooneenheden dus ik heb het niet alleen voor het zeggen. Waar het verbruik precies naar toe gaat is natuurlijk lastig te zeggen, maar iets anders dan de 24/7 verlichting en liften kan ik niet bedenken.
Maar goed, voor nu gaat het er even om of deze site wat is? Of hebben jullie andere tips voor energieleveranciers voor een VVE?
Besparen op energieverbruik kan natuurlijk altijd, bij welke maatschappij je ook zit.
Overigens hebben we nu Essent
kun je proberen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef jorisvo het volgende:
op zoek naar een scherpe aanbieder dan.. iets als oxxio budget ofzo..
80/24=niks... feest!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kun je proberen.
ik belde greenchoice ooit een keer voor ons collectieve gasverbruik @ 25000kuub.
Kreeg 80 euro korting![]()
lol ja idd. hier is het 64 huishoudens. Vette bek dusquote:
hebben we al... we zaten 2 jaar geleden op 9500 kwhquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef Hallmark het volgende:
Wat nog makkelijker is, is (met name in de berging) de helft van de TL armaturen uit te schakelen. Gewoon bak los, starter eruit, bak weer dicht.
Als je dat om-en-om doet, dan scheelt dat de helft van de kosten.
klopt maar op de factuur van essent stond dit zonder belastingen... en aangezien die belastingen toch overal hetzelfde zijn maakt dat niet zo veel uit wanneer je alle prijzen ex belasting vergelijkt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef Ivo1985 het volgende:
Vergeet bij de kosten ook niet de energiebelasting mee te tellen. Die betaal je ook per kWh.
Het tarief wat nu vermeld wordt is alleen het leveringstarief zonder belastingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |