abonnement Unibet Coolblue
pi_137617238
De nieuwe app ziet er wel mooi en overzichtelijk uit. Alleen irritant dat je bij 'mijn pathé' je kaartnummer (of meerdere) niet kan opslaan..
Kan pas bij reserveren van tickets.
Kan voortaan wel unlimited en normale kaartjes tegelijk reserveren!

Wat vinden jullie ervan?
pi_137617454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:37 schreef Tjik het volgende:
De nieuwe app ziet er wel mooi en overzichtelijk uit. Alleen irritant dat je bij 'mijn pathé' je kaartnummer (of meerdere) niet kan opslaan..
Kan pas bij reserveren van tickets.
Kan voortaan wel unlimited en normale kaartjes tegelijk reserveren!

Wat vinden jullie ervan?
ik was altijd in 2 klikken snel bij het filmoverzicht, nu is dat een een klik in de app, maar staan de films per bioscoop gesorteerd :r

ik wil een overzicht waar de boel per film gesorteerd is, en waar niet zo onnodig veel ruimte gebruikt wordt... ik gebruik de mobiele site wel weer...

voor de rest: teveel nutteloze features imho..
pi_137617498
Staat de nieuwe app al in de App Store?
pi_137617619
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:45 schreef mschol het volgende:

[..]

ik was altijd in 2 klikken snel bij het filmoverzicht, nu is dat een een klik in de app, maar staan de films per bioscoop gesorteerd :r

ik wil een overzicht waar de boel per film gesorteerd is, en waar niet zo onnodig veel ruimte gebruikt wordt... ik gebruik de mobiele site wel weer...

voor de rest: teveel nutteloze features imho..
Het is veel gedoe maar als je de app opent kun je zoeken op film rechtsboven.. dan naar tijden en tickets en dan zie je een overzicht waar de film allemaal draait
pi_137617653
oeps
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:51:34 #231
12621 tcr
*nix 4ever
pi_137617656
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Staat de nieuwe app al in de App Store?
Men heeft het over de Android App, ziet er heel anders uit inderdaad, nog niet uit of het handig is. Sowieso even PUC-loos, dus het blijft bij 'spieken' ;).
pi_137617658
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Staat de nieuwe app al in de App Store?
al een paar dagen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:50 schreef Tjik het volgende:

[..]

Het is veel gedoe maar als je bij het filmoverzicht bent kun je zoeken op film.. dan naar tijden en tickets en dan zie je een overzicht waar de film allemaal draait
maar ik wil niet zoeken, ik blader altijd door de films van vandaag heen en kan dan in 1 oog opslag zien in welke bioscopen hij draait in mijn regio, en op welke tijden..
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 11 maart 2014 @ 15:52:12 #233
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137619638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:51 schreef mschol het volgende:

[..]

al een paar dagen...

[..]

Ik zie nog geen update.
pi_137620818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:51 schreef mschol het volgende:

[..]

al een paar dagen...

[..]

maar ik wil niet zoeken, ik blader altijd door de films van vandaag heen en kan dan in 1 oog opslag zien in welke bioscopen hij draait in mijn regio, en op welke tijden..
Ja dat is dan wel balen..
pi_137639228
Mijn telefoon zit op 15% batterij. Krijg ik een pushbericht van pathe dat ik mijn telefoon moet opladen anders kan ik mijn ticket niet printen. Of dat ik de ticket gemaild krijg :')
Weet niet waar ik het uit kan zetten
  woensdag 12 maart 2014 @ 08:51:12 #236
12621 tcr
*nix 4ever
pi_137646849
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef Tjik het volgende:
Mijn telefoon zit op 15% batterij. Krijg ik een pushbericht van pathe dat ik mijn telefoon moet opladen anders kan ik mijn ticket niet printen. Of dat ik de ticket gemaild krijg :')
Weet niet waar ik het uit kan zetten
Je kan in Android in systeem-settings, applicaties en dan Pathé zoeken, die openen en dan onder verwijderen zit de notificatie van een app uitzetten. Heel handig voor die domme spelletjes die je constant terug 'lokken'.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:47:56 #237
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_137685164
Kenau, mwah. Als persoon uit Haarlem geinteresseerd in deze bewerking, maar hij is flink geromantiseerd met allerlei activiteiten die werkelijk niets toevoegen aan de legende.
  Redactie Frontpage donderdag 13 maart 2014 @ 10:05:11 #238
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_137685584
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:47 schreef Professional het volgende:
Kenau, mwah. Als persoon uit Haarlem geinteresseerd in deze bewerking, maar hij is flink geromantiseerd met allerlei activiteiten die werkelijk niets toevoegen aan de legende.
Met blote tieten over de stadsmuren rennen, was dat nog wat?
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:38:39 #239
423395 bt2
Live every day to the fullest!
pi_137690134
12 years a slave heb ik gezien. Zeer indrukwekkend.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 13 maart 2014 @ 14:22:49 #240
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137693227
Straks lekker naar Need for Speed.
pi_137709785
Al hele tijd niet meer naar bios geweest. Wel 26 euro per maand gelapt. Eigen keus natuurlijk, maar downgraden doen ze wel slim... kan alleen via de bios :') Morgen maar eens gaan, eerst nog ff NFS (in 3D) en daarna downgraden. Balies zijn voortaan altijd open dus laat me niet afwimpelen om te downgraden (kost wel tientje......).
pi_137731916
Afgeplukt van de Facebook van Pathé, misschien een fokker? :9

quote:
Beste Pathé,

Jarenlang heb ik genoten van een Unlimited kaart. Ik studeerde en woonde toen in Scheveningen en de bioscoop daar is formidabel. Grote zalen, royaal filmaanbod, comfortabel veel beenruimte en altijd plek. Werkelijk genieten om naar de film te gaan. Inmiddels ben ik verhuisd en woon ik nabij Utrecht. Daardoor ben ik aangewezen op Pathé Rembrandt.

De Rembrandt bioscoop ken ik van vroeger, maar het gele Pathé-label deed mij vermoeden dat ik een filmervaring mocht verwachten die gelijk stond aan Scheveningen. Niets is minder waar. Het enige moderne stukje Pathé in Utrecht is het recentelijk geopende buffet op de begane grond. Toen ik uw medewerker daarmee complimenteerde was hij het redelijk met me eens dat de uitstraling verbeterd was. Wel merkte hij op dat het jammer is dat er nu zelf geen popcorn meer gebakken kan worden. Taalkundig is popcorn bakken misschien niet helemaal correct, maar de strekking van zijn opmerking klopt volledig. Zelden heb ik in een bioscoop taaiere, stroperigere en moeilijker verteerbare popcorn gekregen dan gisteravond in Rembrandt.

Om de situatie nog erger te maken draaide de film waar ik aan het buffet een kaartje voor had gekocht (omdat de ticketautomaat steeds vastliep) in zaal 3. En dat is nog verschrikkelijker dan taaie popcorn. In Pathé Rembrandt valt namelijk alles buiten zaal 1 in de categorie zwaar gedateerd, oncomfortabel en ergerlijk. Mijn peperdure flesje ijsthee kon ik nergens kwijt omdat bekerhouders kennelijk een luxe zijn die ons in Utrecht nog niet gegund is. Met een vooruitziende blik heb ik de ijsthee maar niet op de schuin-aflopende vloer gezet en het flesje drie uur lang in mijn hand gehouden. De ontbrekende bekerhouder is vast een compromis voor het gebrek aan beenruimte in de zaal. Het viel me namelijk op dat ik tijdens een goedkope chartervlucht naar Turkije doorgaans meer centimeters voor de benen geniet dan in uw bioscoop in Utrecht. Het scherm is waarschijnlijk ook aangepast op die beenruimte, want vanaf achterin de zaal begon ik te twijfelen of ik bij deze voorstelling misschien een eigen afstandsbediening had moeten krijgen. Nu snap ik eindelijk waarom er in de reclame vóór elke film wanhopig geprobeerd wordt om Pathé Thuis het publiek in te pompen. Het verschil tussen uit en thuis is bij Pathé Rembrandt minimaal.

Met het beeld van de film was gelukkig niks mis en 12 Years a Slave pakte het publiek goed in. Echter, het is in uw nadeel dat een film met dergelijke emotionele lading regelmatig stiltes laat vallen. Op die momenten hoorde ik de volledige zaal zuchten van irritatie omdat er door de rode muur die ons scheidde van zaal 2 constant knetterharde muziek binnendreunde. Dit hield de gehele periode tot de pauze aan en na een tijdje werd het zo gênant dat ik als vaste klant plaatsvervangende schaamte moest onderdrukken. De mensen voor me konden het klaarblijkelijk niet langer verdragen want ik heb ze na de pauze niet meer terug gezien.

De kwaliteit van de film was goed genoeg om mijn avond niet te verpesten, maar de algehele bioscoopervaring in Pathé Rembrandt kan als ronduit dramatisch bestempeld worden. En dat brengt me bij het onderwerp van dit bericht. Ik wil graag een suggestie doen zodat u voor alle bezoekers van Pathé in Utrecht de beleving kunt verbeteren.

Wanneer ik in Utrecht naar een voetbalwedstrijd ga betaal ik aanzienlijk minder voor een stoel in het stadion dan wanneer ik in Amsterdam een wedstrijd wil bijwonen. En hierbij spreek ik over een vergelijkbare plek tegen dezelfde tegenstander. Toch vinden veel mensen het prijsverschil logisch want de ArenA is, evenals de Galgenwaard, nagenoeg altijd uitverkocht. De voetbalbeleving is nu eenmaal beter in het Amsterdamse stadion. Daarom vind ik het ontzettend gek dat ik in Pathé Rembrandt exact dezelfde prijs moet neertellen voor een kaartje als in Pathé ArenA. Hoe kan dit?! De bioscoopbeleving in het Rembrandt is vele, vele malen slechter dan de ervaring in ArenA!

Mijn voorstel is daarom het volgende: omdat de filmbeleving in zaal 2 en 3 in Utrecht nauwelijks 50% is van de ervaring die bezoekers van Pathé in Amsterdam hebben, dient de prijs ook 50% van de prijs in de hoofdstad te bedragen. Daarmee wordt u in staat gesteld een product eerlijk te verkopen en krijgen Utrechters eindelijk waar voor hun geld. Tel hier een bak goede popcorn bij op en het zou zomaar kunnen gebeuren dat Pathé Rembrandt wekelijks weer volle zalen trekt! Mocht dat laatste het geval zijn dan vertrouw ik erop dat jullie mijn suggestie administratief omzetten in vakkundig marketingadvies en zie ik mijn complementaire Pathé Unlimited kaart graag tegemoet!

Met vriendelijke groet en hoop op verbetering,

Yoram Elzas

Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:18:01 #243
12621 tcr
*nix 4ever
pi_137733132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Afgeplukt van de Facebook van Pathé, misschien een fokker? :9

[..]

Galgenwaard uitverkocht _O-

Nog een struikelpuntje, ga in Utrecht niet mijn PUC straks gebruiken, gewoon alles na mijn werk plannen en lekker vanaf het werk in 10 minuten er heen lopen...
pi_137734290
Rembrandt is helaas ook 'mijn' Pathe, waardeloze bioscoop. Er draait ook vrijwel niks, en wat er wordt geprogrammeerd staat er vervolgens standaard een paar weken te lang.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_137735515
ik snap die nieuwe app niet, ik ben ingelogd, ik heb ingetoeterd wat mijn bioscopen zijn, alleen hoe krijg ik overzicht van alle films in de stad? of kan dat niet?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_137736066
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef Slayage het volgende:
ik snap die nieuwe app niet, ik ben ingelogd, ik heb ingetoeterd wat mijn bioscopen zijn, alleen hoe krijg ik overzicht van alle films in de stad? of kan dat niet?
je moet naar film overzicht gaan... Maar de mobiele site is echt 1000x handiger
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 14 maart 2014 @ 16:53:37 #247
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137736361
Ok over die app...

Ik zag gisteren in Pathé op de schermen ook een andere app.

Mijn iPhone is helemaal bij, maar als ik in de App Store kijk zie ik een laatste versie van november 2013. Iemand die me helderheid kan geven?
pi_137736447
Filmagenda per stad zit niet meer in de app, aangezien er alleen sprake is van meerdere theaters in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag... Ik vind het ook jammer.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:58:28 #249
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_137736526
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:53 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ok over die app...

Ik zag gisteren in Pathé op de schermen ook een andere app.

Mijn iPhone is helemaal bij, maar als ik in de App Store kijk zie ik een laatste versie van november 2013. Iemand die me helderheid kan geven?
De nieuwe app komt volgende week pas op iOS
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_137758213
9 in plaats van 10 zalen voor nieuwe Pathé Arnhem

ARNHEM - De nieuwe megabisocoop die Pathé Cinemas bij Station Arnhem gaat bouwen, wordt iets kleiner dan aanvankelijk gepland.

Het complex krijgt 9 zalen in plaats van de eerder geplande 10. Dat bleek vrijdagmiddag bij het onthulling van het ontwerp van het gebouw, op een 'bouwbord' bij het station. De daadwerkelijke bouw van de bioscoop begint over een maand. Momenteel wordt nog gewerkt aan het bouwrijp maken van de grond aan de noordkant van de Oude Stationsstraat.

Lounge
Dat de bioscoop 1 zaal minder zal tellen, heeft niets te maken met eventuele veranderde marktomstandigheden, zegt Pathé-topman Lauge Nielsen. "We merken dat mensen meer tijd doorbrengen in onze bioscopen. Dat vraagt om meer lounge-ruimte. Daarom hebben we 1 zaal opgeofferd."

Rembrandt
Pathé wil voor de kerst van 2015 de deuren van de nieuwe bioscoop openen. Het bedrijf investeert zo'n 25 miljoen euro in het gebouw. Voor Rembrandt, het huidige Pathé-theater in Arnhem, moet een nieuwe huurder worden gezocht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')