hahahah :pquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee. Verreweg de meeste mensen zitten niet continue in je mond te staren, mocht je dat denken.
als je dat wel denkt kan je preventief een laag truitje aantrekken
Nee, plaatselijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:34 schreef Jurrgirl het volgende:
Is het gebruikelijk dat je voor een kies bij de kaakchirurg onder volledige narcose moet?
25 en nee, achterste kies rechtsboven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:14 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en is het zichtbaar?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis er twee en je ziet er geen bal van. En dan zat een daarvan nog vrij ver naar voren ook. (Tweede kies, zeg maar)
Trekken is wel echt matig, ik zat daarna te shaken op de fiets.
Tenzij je de hele dag met je mond wagenwijd open zit: nope.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Het gaat bij mij om 36 en hij wilt ook gelijk 38 laten trekken (verstandskies)
[ afbeelding ]
Ik ben echt superbang...
Ik vroeg me af of het laten trekken van 36 (eerste molaar) zichtbaar is?
Sorry hoor, maar hoe vaak ga je die vraag nog stellen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:07 schreef Jurrgirl het volgende:
Het gaat bij mij om 36 en hij wilt ook gelijk 38 laten trekken (verstandskies)
[ afbeelding ]
Ik ben echt superbang...
Ik ben ijdelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoe vaak ga je die vraag nog stellen?
Die van mij is gebroken en broos dus dat wordt snijden denk ik...ik weet niet of dat zo positief isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tenzij je de hele dag met je mond wagenwijd open zit: nope.
En met shaken bedoel ik letterlijk dat. Er wordt nogal wat kracht gebruikt om zo'n ding eruit te trekken en dat merk je wel, ook met verdoving. Voordeel is wel dat het met trekken veel sneller geneest dan met snijden.
Mwah, dat was bij de mijne ook het geval, dus zegt nog niks.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Die van mij is gebroken en broos dus dat wordt snijden denk ik...ik weet niet of dat zo positief is
Ja. Iedereen gaat het zien en je uitlachen nou goed....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:07 schreef Jurrgirl het volgende:
.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja. Iedereen gaat het zien en je uitlachen nou goed....
Ik voel me er ver onzeker over ja en zie het als iets waar je je voor moet schamenquote:
Waarom? Niemand is perfect hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:28 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me er ver onzeker over ja en zie het als iets waar je je voor moet schamen
Bang dat mannen erop afknappenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom? Niemand is perfect hoor.
Sparen voor een implantaat dan maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:28 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me er ver onzeker over ja en zie het als iets waar je je voor moet schamen
En dat ja, als je er zo mee zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sparen voor een implantaat dan maar.
Ik weet niet hoor, mannen knappen op rare dingen af...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Afknappen op een missende kies? Echt?
vrouwen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |