538,78 dus, niet zo moeilijk he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De Galaxy Note 3 kost nu ¤682,- is de korting er dan al vanaf? Zo nee, hoeveel kost de Note 3 dan na 21% BTW eraf?
2 keer de helftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De Galaxy Note 3 kost nu ¤682,- is de korting er dan al vanaf? Zo nee, hoeveel kost de Note 3 dan na 21% BTW eraf?
De actie begint morgen, dus het lijkt me sterk dat dit nu de actieprijs is. Zonder BTW is hij 563.60 euro.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
¤170,50 ?quote:
quote:
Twee verschillende prijzen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
De actie begint morgen, dus het lijkt me sterk dat dit nu de actieprijs is. Zonder BTW is hij 563.60 euro.
Tjah verschil in opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Twee verschillende prijzen.
Anyway, altijd nog goedkoper dan in een telefoonwinkel.
Volg dan het model wat op website van de Mediamarkt zegt dat ze gebruiken: [oude prijs] * (100/121) = nieuwe prijs. Reken zelf maar naquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[..]
Twee verschillende prijzen.
Anyway, altijd nog goedkoper dan in een telefoonwinkel.
Daar geldt de actie niet op. Trouwens ook niet voor de Air.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
Kan iemand bevestigen of de btw actie van de mediamarkt ook op de nieuwe iPad mini geld?? Anders fiets ik zo weer ff die kant op.
Maar blijkbaar ben jij wel degene die het fout heeft...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah verschil in opleidingsniveau.
Ik heb nog geen Note 3 om het goed uit te kunnen rekenen. De rekenmachine nu op mijn mobiel is niet zo uitgebreid. En zelf uitrekenen gaat niet lukken, ben nooit goed geweest in rekenen/wiskunde. Maar heb wel op de site gekeken en uitgerekend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Volg dan het model wat op website van de Mediamarkt zegt dat ze gebruiken: [oude prijs] * (100/121) = nieuwe prijs. Reken zelf maar na
Of gebruik anders deze (verschrikkelijk lelijke, maar was eerste hit op google) website:
Korting zonder BTW berekenen
Had trouwens niet verwacht dat je daarop ook korting kreeg. Het ding is redelijk nieuw.
Waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Maar blijkbaar ben jij wel degene die het fout heeft...
Geen probleem dat je het niet uit je hoofd kan, ik moest ook Excel erbij pakkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Note 3 om het goed uit te kunnen rekenen. De rekenmachine nu op mijn mobiel is niet zo uitgebreid. En zelf uitrekenen gaat niet lukken, ben nooit goed geweest in rekenen/wiskunde. Maar heb wel op de site gekeken en uitgerekend.
Hieruit:quote:
Ga eens ergens anders lopen trollen.quote:
In de winkel al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef Yngwie het volgende:
Godver, ik had interesse in een camera, gisteren nog even naar de prijs gekeken, staat ie vandaag niet meer op de website
Zoals zovaak met dit soort acties gaan er nu 2 dingen gebeuren:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef Yngwie het volgende:
Godver, ik had interesse in een camera, gisteren nog even naar de prijs gekeken, staat ie vandaag niet meer op de website
Nog leuker. Hij is nu zelfs 309 euro. Als je daar de korting vanaf trekt kom je op 255 uit, wat dus nog maar 10 euro verschil is met die orginele 265.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Paksoi het volgende:
Wat me trouwens opviel is dat de Canon EOS 1100D camera 1 of 2 weken voor deze actie van 265 euro naar 279 euro gestegen is. Prijsstijging van zo'n 5%.
761,59 volgens de BW berekenen-site.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb tijdens de vorige BTW-actie een laptop gekocht voor ¤629,41, wat is dan de prijs "inclusief BTW".
Ik faal in rekenen namelijk, kom op meerdere bedragen uit....![]()
namelijk 761,59, terwijl die laptop (dacht ik) 765 was..
761.59 klopt als je tot 20 decimalen achter de komma doorrekent. De Mediamarkt rondt een beetje af waardoor hij volgens de Mediamarktformule orgineel 761.63 was. Dat scheelt dus 4 centquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb tijdens de vorige BTW-actie een laptop gekocht voor ¤629,41, wat is dan de prijs "inclusief BTW".
Ik faal in rekenen namelijk, kom op meerdere bedragen uit....![]()
namelijk 761,59, terwijl die laptop (dacht ik) 765 was..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |