Ik hoef 'm niet aan te gooien, die van mij werkt met een stekker en een knopje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het is nooit raar om de frituur aan te gooien.
RTquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik hoef 'm niet aan te gooien, die van mij werkt met een stekker en een knopje.
Ik frituur bijna nooit omdat er zoveel beter vreten bestaat op deze wereld.
Ben je verliefd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd wel hoor...en vandaag ben ik het extra
Hahaha lol heb ik concurentiequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha nee joh.....trouwens jawel op mezelf
Was gister nog bij de dizzy duckquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:44 schreef Viro het volgende:
Ik ben weer eens surinaams bezig, vandaag hele dag aan het chillen geweest in DH centrum
Waarom ben jij zo vrolijk?quote:
Hoi amaquote:
Ken ik niet, waar is dat?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Was gister nog bij de dizzy duck
Als je vanaf spui loopt is het voorbij paleis noordeinde, kwartiertje lopen ofzo. Beste en chillste coffeeshop waar ik ooit geweest benquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoi ama
Hoe is het?
[..]
Ken ik niet, waar is dat?
Was bij een vriend, die woont achter spui.
Mooi mooi, hier gaat het lekker. Ben laatste tijd veel aan het klussen, keiharde geld vangenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eey ViroJa alles gaat goed hier. Daar ook?
Dat klinkt wel goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi mooi, hier gaat het lekker. Ben laatste tijd veel aan het klussen, keiharde geld vangenKan alleen niet meer zo vaak blowen en hier posten
Oh dat is niet zo ver van Cremers, zal eens het een keer checken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als je vanaf spui loopt is het voorbij paleis noordeinde, kwartiertje lopen ofzo. Beste en chillste coffeeshop waar ik ooit geweest ben
Is heerlijk om bezig te zijn en je geniet meer van vrije dagen. Al helemaal als je dan een joint rooktquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goedGoed bezig!
Ik kan niet wachtten tot ik weer naar school gaquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Is heerlijk om bezig te zijn en je geniet meer van vrije dagen. Al helemaal als je dan een joint rookt
Ahquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo ver van Cremers, zal eens het een keer checken.
Welk opleiding ga je doen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niet wachtten tot ik weer naar school ga(na de zomervakantie)
Als ik nu nog verdwaalquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ahze zitten in de trompstraat, dus als je die straat uitloopt moet je bij het eind van de kortenaerkade naar links en dan de eerste straat rechts. Zeker de moeite waard
Waarom ?? waarom ik zo vrolijk ben? omdat ik mijn loon binnen heb van dansen whoeehoeeeeequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vrolijk?
[..]
Hoi ama
Hoe is het?
[..]
Ken ik niet, waar is dat?
Was bij een vriend, die woont achter spui.
stripper?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Waarom ?? waarom ik zo vrolijk ben? omdat ik mijn loon binnen heb van dansen whoeehoeeeee
Woohoo, party hardquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Waarom ?? waarom ik zo vrolijk ben? omdat ik mijn loon binnen heb van dansen whoeehoeeeee
Niet zo zeer slecht denken jullie...maar kortzichtig..maar ook dat neem ik jullie niet kwalijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:50 schreef klawie het volgende:
[..]
God wij denken echt slecht dat kwam ook als eerste in me op
van modern tot breakdansen,gogo dansen tot theatershowsquote:
hahaha echt he..me is happyquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Woohoo, party hardIk zou ook blij zijn.
Jij kwam toch ook uit adam?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Niet zo zeer slecht denken jullie...maar kortzichtig..maar ook dat neem ik jullie niet kwalijk
[..]
van modern tot breakdansen,gogo dansen tot theatershows
[..]
hahaha echt he..me is happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |