Aaaahw, wat een lief downertje... heeft t nog gesmaakt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik presenteer het onooglijkste gezwel dat ik ooit gerold heb.
Ben normaal geen fan van pics zoals deze maar dit is speciaal![]()
[ afbeelding ]
Heb alleen normale vloei liggen, geen filters en zit al stevig aan de whiksy (Lagavulin 16yo en Tomintoul 14yo).
Een enkel vloeitje was niet genoeg? Dan draai ik er toch nog ééntje omWil het nog niet dicht blijven? Maken we er toch drie van.
Makeshift filter gemaakt van een afgeknipt stuk paysafekaart.
[ afbeelding ]
En het past mooi
[ afbeelding ]
Heb nog wat voorgerold liggen maar da's met tabak dus die sla ik even over.
Deze heeft een bonuschromosoompje zullen we maar zeggen.
iedereen is toch naar de onz sc verhuisd. en de helft van de mensen die hier post blowt niet eens.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
iedereen is toch naar de onz sc verhuisd. en de helft van de mensen die hier post blowt niet eens.
Dit dus...quote:Op zondag 2 februari 2014 17:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
iedereen is toch naar de onz sc verhuisd. en de helft van de mensen die hier post blowt niet eens.
Sja, als ik weer een keer post blijft het vervolgens uren dood, en dan ben ik alweer wat anders aan het doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef eend112 het volgende:
Zelfs de TS, moira zit in de andere sc. MOIRA!?!?!?!?!
Jammer dat het zo aan het doodbloeden is. Deze reeks heeft altijd heel goed gelopen maar sinds de komst van de ONZ SC wordt het al minder.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sja, als ik weer een keer post blijft het vervolgens uren dood, en dan ben ik alweer wat anders aan het doen
Sowieso was de Stoners al lang niet meer wat het geweest was.
Maar stoners will be stoners en de stonerliefde blijft immer, soberzo
Ligt niet echt aan de ONZ SC though, daarvoor was 't hoogtepunt ook al voorbijquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Jammer dat het zo aan het doodbloeden is. Deze reeks heeft altijd heel goed gelopen maar sinds de komst van de ONZ SC wordt het al minder.
Voor de ONZ SC had je natuurlijk nachtbagger, echter mocht je daar alleen in posten na een bepaalde tijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt niet echt aan de ONZ SC though, daarvoor was 't hoogtepunt ook al voorbij
Wel jammer idd, maar wel te verwachten op FOK!, things come and go.
Maar wellicht dat het ooit ineens weer opbloeit enzo
Achja, ik heb daar al vaak zat over gespui't waarom ik dan liever in de ONZ SC zat dan hierquote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor de ONZ SC had je natuurlijk nachtbagger, echter mocht je daar alleen in posten na een bepaalde tijd.
Toch vind ik dat het na de komst van de ONZ-SC het hier rustiger is geworden.
Stoners:
[ afbeelding ]
ONZ-SC:
[ afbeelding ]
Maakt ook niet uit, je hebt 606 delen op je naam staan.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sja, als ik weer een keer post blijft het vervolgens uren dood, en dan ben ik alweer wat anders aan het doen
Sowieso was de Stoners al lang niet meer wat het geweest was.
Maar stoners will be stoners en de stonerliefde blijft immer, soberzo
Tja, iets met vicieuze en cirkelquote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achja, ik heb daar al vaak zat over gespui't waarom ik dan liever in de ONZ SC zat dan hier
Post alleen mee als er gezellige (actieve) conversaties gevoerd worden, maar zo denken er blijkbaar meerderen, en komen zulke conversaties niet op gang
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, je hebt 606 delen op je naam staan.
Ja, da's juist het punt waar het mis gaatquote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, iets met vicieuze en cirkelMensen moeten gewoon meer blowen, komen er vanzelf leuke conversaties op gang
stiekem dacht ik dat alquote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben eigenlijk een vrouw. Heb jullie allemaal voorgelogen 5 jaar lang.
Zal ik je tietjes hosselen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben eigenlijk een vrouw. Heb jullie allemaal voorgelogen 5 jaar lang.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, da's juist het punt waar het mis gaat![]()
wel kinky hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hou wel ff een paar tepelklemmetjes in zicht, dat vinden ze vast wel fijn.
True. Ik rook doordeweeks ook niet omdat ik de hele week moet werken en me goed moet kunnen concentreren. Ik heb het wel eens geprobeerd maar het heeft een negatieve invloed op mijn productiviteit. Ik doe het dus alleen in het weekend. Betekend natuurlijk niet dat ik hier doordeweeks niet te vinden benquote:
En dan ben je nog steeds een stonerquote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef bondage het volgende:
[..]
True. Ik rook doordeweeks ook niet omdat ik de hele week moet werken en me goed moet kunnen concentreren. Ik heb het wel eens geprobeerd maar het heeft een negatieve invloed op mijn productiviteit. Ik doe het dus alleen in het weekend. Betekend natuurlijk niet dat ik hier doordeweeks niet te vinden ben
precieeesquote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Als ik blow dan geniet ik daar ook wel van. Gewoon ff relaxen in het weekend
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef FL_Freak het volgende:
Zullen we het topic volmaken deze nacht ?
quote:
quote:
'T is maar goed dat je een Abo hebtquote:
Weet niet of ik dat ga redden. Ik ga over een halfuur naar bed. Moet morgen weer om 6:00 uit bed zijnquote:
Ja gaat ook wel lekkerquote:Op maandag 3 februari 2014 10:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Alles goed . Momenteel op kantoor druk aan het werk![]()
Met jou?
Ja, moet de voedselbank hier doen straksquote:Op maandag 3 februari 2014 10:22 schreef bondage het volgende:
[..]
ToppieOok weer vroeg opgestaan zie ik
Eten uitdelen of halen?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, moet de voedselbank hier doen straks-was net even snel uitzoeken van eten-
Heb je het eerder bruin gehad?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
Yeah binnenkort wordt mijn haar bruin geverfd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn rechterhand ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Nee sorry we zitten helemaal vol. De wachtlijst is zo ongeveer 3 maanden voor je kan posten. Post tegen die tijd nog maar een berichtje.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef Rucola-Sla het volgende:
Heyhoi! Ik lurk vrij vaak op dit topic, maar had nooit de moeite genomen om een account aan te maken. Maar het moest er maar eens van komen.![]()
Is er nog een plekje vrij?
Toen het hier nog drukker was het zelfs 6 maanden!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee sorry we zitten helemaal vol. De wachtlijst is zo ongeveer 3 maanden voor je kan posten. Post tegen die tijd nog maar een berichtje.
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee sorry we zitten helemaal vol. De wachtlijst is zo ongeveer 3 maanden voor je kan posten. Post tegen die tijd nog maar een berichtje.
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |