wattequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:43 schreef eend112 het volgende:
Is er niet iemand die m nog gekocht heeft voor 200? Kan je dat ding nu gratis krijgen en weer terug sturen voor 200.
Daarbij kunnen ze dat gewoon instellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:43 schreef Verbodsbord het volgende:
In de mail wordt ook nadrukkelijk gesproken over een cadeaubon, nergens over een kortingscoupon.
Ook uit de mail.quote:Voldoet u het volledige bedrag van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, klikt u dan op ‘Bestelling plaatsen’. Voldoet u een gedeelte van uw bestelling met een cadeaubon, cadeaukaart of coupon, selecteert u dan nog eerst een aanvullende betaalmethode en klik vervolgens op ‘Bestelling plaatsen’.
en een sony koptelefoon voor 1,50 krijgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
Welkom bij het topic waar je kan pijpen voor een bol.com kortingscode.
#ondertussenSC
Precies.quote:
Of 1 kopen voor 160 de andere terugsturen voor 200. En de gratis ook weer terug sturen voor 160quote:
Nee, ik heb je nooit vergeven dat je onze filiaal hebt verlaten.quote:
http://www.bol.com/nl/m/c(...)orwaarden/index.htmlquote:17. Per bestelling kunt u een onbeperkt bedrag aan Cadeaubonnen of een combinatie van maximaal 1 kortingscode en een onbeperkt bedrag aan Cadeaubonnen inwisselen.
Hahaha.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik heb je nooit vergeven dat je onze filiaal hebt verlaten.
PS. C. is ontslagen omgM'n dag kan niet meer stuk toen ik het hoorde.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Hahaha.
En ik hoorde het van de week. Ik denk dat een heleboel mensen in polonaise met een confettikanon door de winkel gegaan zijn.
Oke wat snappen we niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef boerenknul92 het volgende:
Nee, jullie snappen het nog steeds niet. Echt te bizar voor woorden
Ik heb ook geen flauw idee. Eerlijk gezegd ben ik ook behoorlijk nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]Duhhhh. Weet jij welke fraude precies?
Hier gaan 100 verhalen rond en ik ben nog steeds niet achter wat nu precies is gebeurd.
Shitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee. Eerlijk gezegd ben ik ook behoorlijk nieuwsgierig!
Voor 1,50 ga je niet klagen toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Catch22- het volgende:
Het mooie is, dat t echt een matige koptelefoon is
Voor de originele prijs had ik toch wel verwacht dat ie beter zou zijn dan m'n Sennheiser HD 201 van twee tientjesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:52 schreef Catch22- het volgende:
Het mooie is, dat t echt een matige koptelefoon is
dat wel, maar meer dan 100 is t echt niet waard.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor de originele prijs had ik toch wel verwacht dat ie beter zou zijn dan m'n Sennheiser HD 201 van twee tientjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |