Voor dat bedrag zou ik het niet doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:56 schreef Joosie200 het volgende:
Goed.. change of plans. Omdat ik toch al zo vaak bij bol bestel heb ik een 5 euro kortingscode ontvangen + 45 aan bonnen = ding kost me nu dus 89 euro. Is toch al stuk beter te pruimen dan 123 euro moeten lappen
Ach, doorverkopen voor 100 op marktplaats en toch mooi een whopping 11 euro winstquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zou ik het niet doen
Dat kan wel een week of twee duren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:29 schreef conobram het volgende:
Hebben jullie je geld al teruggekregen? Staat hier nog niets bijgeschreven.
jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:29 schreef conobram het volgende:
Al vrij snel na de annulering van de bestelling ja, dag of twee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:29 schreef conobram het volgende:
wel sneaky de url onder die bol.com linkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:41 schreef Etsu het volgende:
Welkom bij het topic waar je kan pijpen voor een bol.com kortingscode.
#ondertussenSC
?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:35 schreef Manke het volgende:
[..]
wel sneaky de url onder die bol.com link
http://partnerprogramma.b(...)%3A%2F%2Fwww.bol.com
als je op de link in de OP klikt, dan krijgt er iemand geld per klikquote:
Nee? Ik zie t niet staan als ik de op Edit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:38 schreef Manke het volgende:
[..]
als je op de link in de OP klikt, dan krijgt er iemand geld per klik
niet dat het erg is
als je met je muis over die link gaat of de koppelingslocatie kopieert, krijg je dan niet deze url te zien??quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee? Ik zie t niet staan als ik de op Edit.
En de inhoud van de op is niet van mij
Zit mobiel. Dus neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:43 schreef Manke het volgende:
[..]
als je met je muis over die link gaat, krijg je dan niet deze url te zien??
http://partnerprogramma.b(...)%3A%2F%2Fwww.bol.com
Als je alleen al de url leest dan weet je al genoegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:38 schreef Manke het volgende:
[..]
als je op de link in de OP klikt, dan krijgt er iemand geld per klik
niet dat het erg is
blijkbaar maakt fok dat er automatisch van, of heb ik adware/malware?
Hier ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Die van mij van 4 euro is verzonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |