Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan zeker pas in voorraad per 15 februari zodat de facto alle bonnen ongeldig raken zeker?
Dat zou me niet verbazen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan zeker pas in voorraad per 15 februari zodat de facto alle bonnen ongeldig raken zeker?
Ach ik heb al betaald, lijkt me dan niet uit tw makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef DrNick het volgende:
JONGENS JONGENS
Je kan die codes ook gebruiken op andere Sony Headsets![]()
In de mail staat dat je alleen voor die koptelefoon kan gebruiken, niet voor andere.quote:
Dat zal niet goedgaan denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef DrNick het volgende:
JONGENS JONGENS
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef DrNick het volgende:
JONGENS JONGENS
Ik doe zometeen wel even een belletje naar Bol, vragen of het mag, en dan neem ik het gesprek wel opquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de mail staat dat je alleen voor die koptelefoon kan gebruiken, niet voor andere.
Edit: ik bedoelde bug.
Denk het niet, maar succes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik doe zometeen wel even een belletje naar Bol, vragen of het mag, en dan neem ik het gesprek wel op
Dan maak je slapende honden wakkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik doe zometeen wel even een belletje naar Bol, vragen of het mag, en dan neem ik het gesprek wel op
Dan heb ik hopelijk net mijn mr. titel dus dan word ik furieusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoeveel codes heb je wel niet verzameld?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:04 schreef Joosie200 het volgende:
Eens zien wat er nu gaat gebeurenBesteld bij die Verschuren > gewoon terugsturen en de twee andere Sony headsets houden voor 98 cent
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:04 schreef Joosie200 het volgende:
Eens zien wat er nu gaat gebeurenBesteld bij die Verschuren > gewoon terugsturen en de twee andere Sony headsets houden voor 98 cent
Iets met wet kopen op afstand en betalen via acceptgiro achteraf
![]()
Maar 3, dus moet 168 betalen voor diezelfde headset bij verschuren. Maar dat doe ik niet > als bol hem verstuurd heeft en Verschuren nog niet > bestelling bij Verschuren annulerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:05 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hoeveel codes heb je wel niet verzameld?
Die bonnen gaan er alleen af als je die verdomde dure headset haalt snappez?quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan heb ik hopelijk net mijn mr. titel dus dan word ik furieus![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hebben ze er maar 1 op voorraad of zo
Dit verhaal wordt steeds mooierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |