quote:Al Chicobo's in de planning?
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik ga richting de 30,................. ik wordt in maart alweer 28 jaar. Wat is het leven toch kort soms.........
quote:Ja chocobo .. je moet er toch eens aan gaan geloven onderhand vind ik
Op zaterdag 12 oktober 2002 19:51 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Al Chicobo's in de planning?
quote:Nee joh,....vorige week !
Op zaterdag 12 oktober 2002 18:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Jaren 70.. geen twijfel!!
quote:Last,....maar je bent dus een 20 jarige ambenaar,....het klinkt fucked up.....geef toe.....
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Pics zijn weg vanwege de eikels @ Lycos....
Maar dat vind ik van mijn functie ook. Als ik zeg door bv een telefoon of via mail,....dat ik een 27 jarige computer helpdesk man achtig iets ben dan weten de andere ook hoe laat het is..........
onze functie omschrijving zuigt, maar die van jouw net iets meer
quote:??
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Last,....maar je bent dus een 20 jarige ambenaar,....het klinkt fucked up.....geef toe.....
Maar dat vind ik van mijn functie ook. Als ik zeg door bv een telefoon of via mail,....dat ik een 27 jarige computer helpdesk man achtig iets ben dan weten de andere ook hoe laat het is..........
onze functie omschrijving zuigt, maar die van jouw net iets meer
quote:Kalm,...het ligt niet aan jouw platovet ? HEb wat gedronken dus je weet hoe dat gaat,.....kijk maar naar het subject,....
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:51 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
??
Ik bedoelde dat Lycos mij webpage heeft weggehaald dus je ken die plaatjes niet meer bekijken op de vorige pagina...
Maar dit werk blijf ik niet doen dus...
(BASTARD EN CHOCOBO ZUIGEN GROTE TIJD)
Tis echt zo Henk !
quote:Maak er maar 'Bastard ,Chocobo & Ker Plunk zuigen grote tijd ' van
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kalm,...het ligt niet aan jouw platovet ? HEb wat gedronken dus je weet hoe dat gaat,.....kijk maar naar het subject,....
(BASTARD EN CHOCOBO ZUIGEN GROTE TIJD)
Tis echt zo Henk !
quote:De volgende topic doe ik dat.,........zuig jij ook grote tijd ?
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:56 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Maak er maar 'Bastard ,Chocobo & Ker Plunk zuigen grote tijd ' van
* Chocobo kon helaas zijn tv er niet meer op krijgen
quote:O YEAH!
Op zondag 13 oktober 2002 00:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
De volgende topic doe ik dat.,........zuig jij ook grote tijd ?
quote:En die tv is eigenlijk het mooiste!
Op zondag 13 oktober 2002 00:03 schreef Chocobo het volgende:
PATS POST:* Chocobo kon helaas zijn tv er niet meer op krijgen
quote:Dankje Bastard,....jij bent ECHT weg van mijn tv he !
Op zondag 13 oktober 2002 02:31 schreef Bastard het volgende:[..]
En die tv is eigenlijk het mooiste!
quote:Gijs.. iedere keer als ik die zie zeg ik ook " Die tv... * zucht * " ja dus
Op zondag 13 oktober 2002 11:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dankje Bastard,....jij bent ECHT weg van mijn tv he !
Beter dan dat scherm bij hometheaterfreak!!!
quote:Whoehahahahaha
Op zondag 13 oktober 2002 12:00 schreef Bastard het volgende:[..]
Gijs.. iedere keer als ik die zie zeg ik ook " Die tv... * zucht * " ja dus
Beter dan dat scherm bij hometheaterfreak!!!
quote:Whoehahahaha,............je hebt gelijk....ik ben nu ZWAAR aan het gamen en voel me HEERLIJK.....
Op zondag 13 oktober 2002 16:54 schreef Bastard het volgende:
Morgen ga ik er op uit... morgen ga ik een game kopen, mits ik een coole tegen kom.
Het erge is dat ik meteen het beste spel aller tijden speel. (naar mijn nederige mening),...nu moet ik weer wachten totdat de Xbox versie komt.....in ieder geval ga ik dit deel 5 x spelen.
quote:En Zwaar Terecht,............Gijs,...het zal niet jouw beste spel aller tijden gaan worden denk ik, maar deze quote's zijn er niets voor niets. Je gaat een wereldtijd tegemoet.
Op zondag 13 oktober 2002 16:57 schreef Bastard het volgende:
Ik zal denk ik uitkomen op Halo
IGN Score van Halo
Presentation
The in-game cinemas could win an Oscar on their own. You could put this original piece of sci-fi up there with the best. 10.0
Graphics
Gorgeous with an outstanding level of detail. You're looking at the future of videogames. 9.0
Sound
Great voice acting and authentic sound effects of creatures and vehicles that don't even exist are all exquisite in 5.1 or stereo. The soundtrack should be available in stores. 10.0
Gameplay
Best integration of action and story since Aliens and you control it. Driving element could be a game unto itself. 10.0
Lasting Appeal
Multiplayer options for days and the rollicking co-operative mode keep on giving when the main game is done. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.7
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik trek het gewoon niet meer, moet wat te gamen hebben weer waar ik uren zoet mee ben!
En halo lijkt me inderdaad wel een heel cool spel, waarschijnlijk de beste koop op dit moment!
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 17:07 schreef Bastard het volgende:
Ja ik geloof je chocobo![]()
Ik trek het gewoon niet meer, moet wat te gamen hebben weer waar ik uren zoet mee ben!
En halo lijkt me inderdaad wel een heel cool spel, waarschijnlijk de beste koop op dit moment!
Maar,....als je op Timesplitters wacht dan komen er al weer andere games etc.....het is nu of nooit...........Stel je vraag ik het Xbox forum...... ,...kijken wat hun denken !
quote:Inderdaad, heb ik ook zitten bedenken, je kan wel denken " goh dat spel sla ik weer over want dis is cooler, maar zo kun je wel aan het uitstellen blijven!
Op zondag 13 oktober 2002 17:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Maar,....als je op Timesplitters wacht dan komen er al weer andere games etc.....het is nu of nooit...........Stel je vraag ik het Xbox forum...... ,...kijken wat hun denken !
En na munch heb ik geen spel zelf meer aangeschaft!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |