Dank je Fer, daar kan ik wat mee!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef Fer het volgende:
Dan zou ik niet zo Zuidelijk gaan, afgelopen zomer in Normandie 1 camping met verwarmd zwembad, de ander een overdekt bad (ook verwarmd natuurlijk) dat ook open kan bij mooi weer.
En prachtig brede stranden. Verwarming in het Zuiden en Spanje/Italie is een stuk minder aanwezig.
En de felle zon die het 3 sterrenzwembad is niet goed genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Toe maar. Meneer wordt opgevoed als een prins.
In de door u genoemde oorden zal het in de zomer warm zijn, en de zon zal het water verwarmen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef proud_mami het volgende:
Als er nog mensen zijn met concrete tips (naam camping bv) dan hoor ik het graag.
Tis niet zo dat mijn zoontje een mietje is maar het ivm een aandoening die hij heeft, het moet dus echt een verwarmd of iig een zwembad met aangename temperatuur zijn.
Thanx!
Dank!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Volgens mij zijn er heel veel vakantieaanbieders die dit als zoekoptie geven; zoals deze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |