abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136029551
Hallo allemaal,

Voor de komende zomervakantie ben ik op zoek naar een leuke familiecamping in Italië, Frankrijk of Spanje. Het liefst aan een zandstrand (mag ook aan een meer zijn) maar belangrijk is dat er een WARM zwembad(en) bij zit. Dit ivm gezondheid van ons 3-jarige zoontje.

Verdere eisen: luxe stacaravans en leuke uitstapjes in de omgeving.

Zijn hier papa's en/of mama's met goede tips?

Alvast bedankt!!!
pi_136029932
Hij gaat echt niet dood aan wat kouder water hoor :')
Word die hard van en als je blijft bewegen niet koud.
pi_136030010
Dan zou ik niet zo Zuidelijk gaan, afgelopen zomer in Normandie 1 camping met verwarmd zwembad, de ander een overdekt bad (ook verwarmd natuurlijk) dat ook open kan bij mooi weer.

En prachtig brede stranden. Verwarming in het Zuiden en Spanje/Italie is een stuk minder aanwezig.
.
pi_136030284
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef Fer het volgende:
Dan zou ik niet zo Zuidelijk gaan, afgelopen zomer in Normandie 1 camping met verwarmd zwembad, de ander een overdekt bad (ook verwarmd natuurlijk) dat ook open kan bij mooi weer.

En prachtig brede stranden. Verwarming in het Zuiden en Spanje/Italie is een stuk minder aanwezig.
Dank je Fer, daar kan ik wat mee!
pi_136030457
Toe maar. Meneer wordt opgevoed als een prins.
pi_136031039
Volgens mij zijn er heel veel vakantieaanbieders die dit als zoekoptie geven; zoals deze
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_136031110
Als er nog mensen zijn met concrete tips (naam camping bv) dan hoor ik het graag.

Tis niet zo dat mijn zoontje een mietje is maar het ivm een aandoening die hij heeft, het moet dus echt een verwarmd of iig een zwembad met aangename temperatuur zijn.

Thanx!
pi_136031116
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Toe maar. Meneer wordt opgevoed als een prins.
En de felle zon die het 3 sterrenzwembad is niet goed genoeg.
5 Ferrari's op videoband!
pi_136031162
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef proud_mami het volgende:
Als er nog mensen zijn met concrete tips (naam camping bv) dan hoor ik het graag.

Tis niet zo dat mijn zoontje een mietje is maar het ivm een aandoening die hij heeft, het moet dus echt een verwarmd of iig een zwembad met aangename temperatuur zijn.

Thanx!
In de door u genoemde oorden zal het in de zomer warm zijn, en de zon zal het water verwarmen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_136031166
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Volgens mij zijn er heel veel vakantieaanbieders die dit als zoekoptie geven; zoals deze
Dank!
pi_136031733
Yelloh Aloha in Serignan Plage O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_136033916
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef geppie het volgende:
Yelloh Aloha in Serignan Plage O+
Dat ziet er goed uit! Dank je!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:45:59 #13
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_136039850
Ik weet niet hoe warm je het water wilt hebben :? maar in de zomer is het water van de rivier de Ardesch bij ons (Salavas) rond de 24 graden en dat is dan stromend water
pi_136040023
Er is een topic voor dit soort vragen hoor
OUD / (Zomer)vakantie met kind(eren) #8
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:01:24 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136040062
'hoor'? Lekker aardig weer! :D
Iemand die nieuw is op FOK, of zelfs al zou je niet nieuw zijn, hoeft dat toch helemaal niet te weten?
Iemand zoals Fer zal niet op dat algemene topic reageren, maar ziet wel deze vraag in de AT langs komen, prima toch?

Oh, en voor er opgetrokken wenkbrauwen komen, nee, ik ben geen OUD mod meer, dit zeg ik puur als mede-user. ;)

Ik ben alleen we heel nieuwsgierig naar welke aandoening je zoontje heeft. :@
pi_136040188
:?
Het was niet onaardig bedoeld (misschien moest er een kusje erachter :* )en ik heb niet eerst gekeken hoe lang iemand lid was hoor
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:13:18 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136040224
Sorry, my bad dan misschien, maar ik vond het heel knorrig en kortaf klinken.
Je kan ook zeggen 'er is ook een heel topic over vakanties met kinderen, misschien kan je daar ook nog tips vinden', toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')