SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was toch een gigantisch talent of is dat een andere Nelom?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
*1,2 ofzo
Dus 9,6 miljoen. Vind ik wel een mooi bedrag. Alleen jammer dat Nelom dan weer basis staat![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
al die computernerds die hier altijd zitten he![]()
heb nog een nieuwe laptop nodig, voor wat studie werk word, excel, beetje internet niets zwaars eigenlijk. is die dinsdag deal van saturn wat ? of zijn er betere opties rond de 3 400 euro
http://tweakers.net/price(...)0mnkk/specificaties/Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nooit maar dan ook echt nooit Acer nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
heb nog een nieuwe laptop nodig, voor wat studie werk word, excel, beetje internet niets zwaars eigenlijk. is die dinsdag deal van saturn wat ? of zijn er betere opties rond de 3 400 euro
http://tweakers.net/price(...)0mnkk/specificaties/![]()
Verder niet gelezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
okequote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook echt nooit Acer nemendan heb ik in ieder geval nog even tijd om te zoeken
zie het als een complimentquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Betaal 100 ekkies meer en neem een budget model van Lenovo dat zijn prima dingetjesquote:Op maandag 27 januari 2014 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
okedan heb ik in ieder geval nog even tijd om te zoeken
![]()
zal er van de week eens even naar gaan kijken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://tweakers.net/pricewatch/344924/lenovo-essential-b590-(mbx35mh).htmlquote:Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef FCsuarez het volgende:
zal er van de week eens even naar gaan kijken
Zoiets![]()
Gervinho was wel goed afgelopen weekend zeg![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
puush heeft er geen zin inquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zal ook nooit een Acer aanraden,quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit maar dan ook echt nooit Acer nemen
al moet ik zeggen dat ik er momenteel wel 1 thuis heb staan die ik 'in beheer heb'
en die al 6 jaar zonder problemen dagelijks zwaar word gebruikt.. Maar dat was dan ook niet uit de echte budget line van Acer, de wat duurdere modellen zijn opzich best te doen.. al kom je in die prijsklasse vaak veel betere merken tegen(asus/sony/lenovo) en kun je daar natuurlijk beter voor gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:20 schreef Zhano het volgende:
6 jaar niet bij je club geweest, ga je kapot schamen manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Zhano het volgende:
Niet kunnen zien wie er spelen op het veld_____!
Iddquote:Wat een figuur zeg
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kan me niet indenken dat Nelom ooit een gigantisch talent zou zijn geweest. Misschien doel je op Kongolo. Daar hebben we er twee van. Beide zijn goed, maar Rodney is het grootste talent van de twee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch een gigantisch talent of is dat een andere Nelom?Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |