Beidequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef Gellarboy het volgende:
Oh ja, dat had ik vroeger ook ja.
Gebruik je dat meer om plaatjes uit te wisselen met internationale contacten, of echt voor dates met locals?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:09 schreef Gellarboy het volgende:
Nice. Misschien ook maar weer eens aanmaken.
#MoetMeerNeuken
Waarom wil je het überhaupt? Het klinkt alleen als iets vervelends als ik jullie hier zo hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Precies!
Sterker nog, ik vind goed kunnen bottomen een grotere kunst dan goed kunnen toppen. Je krijgt, bij een stevige neukpartij, nogal wat te verduren zeg..
Volgens mij heb ik iets gemist. Heb namelijk met niemand ruzie gehad hier zover. Althans, zo heb ik dat niet ervaren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:23 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
halo halo deman from heavens mag ikje voorstele aan moofasaa hij maak ook met eidereen ruzie misschien ken je je vriend dumpe en met hem neuke???? doe je et,, zeg effe!!!!!;
Perfect voor mijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik heb 't idee dat het in ieder geval voor Amsterdam wel de site is.
Gay.nl is meer voor kipjes van 17 die gezellig over Rihanna willen kletsen. En over hoe slecht de Canal Parade is voor hun imago..
Dirk, ben ik een kloon of niet? Vertel het hem even hoe het zit. Maar als jij wilt geloven dat ik een kloon ben kan ik je daar toch niet vanaf helpen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit zou niet als een verrassing moeten komen.
Toch ga ik echt STEEDS meer denken dat je een kloon bent.
Dit kan gewoonweg bijna niet meer
Omdat het, na enige oefening, echt absoluut onbeschrijfelijk lekker is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:47 schreef Moofasah het volgende:
Waarom wil je het überhaupt? Het klinkt alleen als iets vervelends als ik jullie hier zo hoor.
HALLEEEUW!!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:48 schreef Moofasah het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist. Heb namelijk met niemand ruzie gehad hier zover. Althans, zo heb ik dat niet ervaren.
Wat maakt het uit wat een ander denkt? Whatever.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:50 schreef Moofasah het volgende:
Dirk, ben ik een kloon of niet? Vertel het hem even hoe het zit. Maar als jij wilt geloven dat ik een kloon ben kan ik je daar toch niet vanaf helpen.
De jongen is 19 en ik ben geen pedo.quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 28 januari 2014 00:36 schreef Moofasah het volgende:
Maar goed. Hopelijk voor je past deze wel bij je dan
[\quote))))),,
moof jij ben toch een soort neger???? hij hou niet van holanders et is een metch made in heven!!!!!!!.
Ja oke, in het begin. Maar da's zo lang geleden nuquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HALLEEEUW!!!!!.
We hadden in het begin continu ruzie!!!
Da's waar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat een ander denkt? Whatever..
Je bent Lucifer!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarschijnlijk niet.
Wees niet bang trouwens, ik ben geen kloon, en heb geen kloons, die zijn alle verwijderd bij mijn 7 maanden lange ban in 2013.
Dat denkt de moeder van mijn vriend ook.quote:
En ja, dat is wat ik bedoel met mijn username...quote:
Ja, dat kon namelijk ook bijna niet andersquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En ja, dat is wat ik bedoel met mijn username...
Waarom dat dan? Ben je zo aso?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nu ik er over nadenk.... zo'n beetje alle ouders van al mijn exen dachten dat ik de duivel was.... Kan ik daar ook nog tijgerpunten voor krijgen....
Nee, maar het waren bijna alle zeer christelijke mensen, die nog niet op de hoogte waren dat hun zoon op jongens viel. Tja, en als dan zo'n Marilyn Manson aanbidder als ik dat aan komt kondigen, kan je het eigenlijk nooit goed doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |