Nee, je moet ff goed kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef Life2.0 het volgende:
je kan toch gewoon wat later komen op je werk, vind je jezelf zo belangrijk?
is te ver naar mijn werk en heeft ze niet eens aangebodenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef Life2.0 het volgende:
waarom slaap je niet daar. bij haar dus?
Voor mij reden genoeg om niet meer te gaan, jij gaat mee voor haar dus mag zij ook wel wat moeite doen.quote:
dat doe je die middag toch al?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nee, je moet ff goed kijken, natuurlijk kan ik een uur later aankomen op mijn werk. Maar zij wilde het liefst de dag na het concert een hele dag uittrekken om door amsterdam te slenteren...en omdat dat niet kan en ik dus vroeg moet vertrekken, stelt ze nu voor dat zij naar huis gaat en ik na het concert in de nacht nog een uur doorreis naar een hotel in de stad waar ik werk...
Terwijl ze eerst iets anders had voorgesteld
Het gaat me dus echt om het principe dat ze zelf niet alleen wilt uitchecken/vroeg opstaan, maar mij wel doodleuk vraagt of ik nu zelf een hotel wil boeken en daar midden in de nacht naartoe wil gaan...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Life2.0 het volgende:
owja, amsterdam gaat niet op slot savonds hoor
Ja, zij vroeg ik of ik meewilde naar dat concert omdat ze die gast helemaal geweldig vindt. en ik dacht waarom niet, hij is niet verkeerd, voor haar ga ik wel mee. Verder heeft ze ook geen/weinig mensen die met haar naar dit soort concerten willen gaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor mij reden genoeg om niet meer te gaan, jij gaat mee voor haar dus mag zij ook wel wat moeite doen.
ik vind het allemaal gewoon vreemdquote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Het gaat me dus echt om het principe dat ze zelf niet alleen wilt uitchecken/vroeg opstaan, maar mij wel doodleuk vraagt of ik nu zelf een hotel wil boeken en daar midden in de nacht naartoe wil gaan...
En dat teriwjl ik eigenlijk voor haar meega..
Belangrijker is: Heb je haar hier al over aangesproken?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja, zij vroeg ik of ik meewilde naar dat concert omdat ze die gast helemaal geweldig vindt. en ik dacht waarom niet, hij is niet verkeerd, voor haar ga ik wel mee. Verder heeft ze ook geen/weinig mensen die met haar naar dit soort concerten willen gaan.
Niemand anders wil naar Justin Bieber?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja, zij vroeg ik of ik meewilde naar dat concert omdat ze die gast helemaal geweldig vindt. en ik dacht waarom niet, hij is niet verkeerd, voor haar ga ik wel mee. Verder heeft ze ook geen/weinig mensen die met haar naar dit soort concerten willen gaan.
Je snapt het niet, het is voor mij onmogelijk om thuis te komen, ivm lange treinafstand en de laatste trein.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik vind het allemaal gewoon vreemd
logisch voor mij zou zijn:
ontmoet elkaar
ga tussen alle toeristen rondjes lopen
ga naar je feestje
ga naar haar huis
sta op voor je werk
hoe moeilijk kun je zaken maken
dan ga je de volgende dag op, ik snap echt het probleem nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het is voor mij onmogelijk om thuis te komen, ivm lange treinafstand en de laatste trein.
Nee, nog niet ga ik sowieso doen. Maar ik wil eerst even afkoelen en om second opinion vragen. Want ik vind dat ze me heeft laten zitten zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Belangrijker is: Heb je haar hier al over aangesproken?
Nee, dat is inmiddels wel duidelijk. Laat anders maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan ga je de volgende dag op, ik snap echt het probleem niet
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nee, nog niet ga ik sowieso doen. Maar ik wil eerst even afkoelen en om second opinion vragen. Want ik vind dat ze me heeft laten zitten zo.
dan blijf je maar lekker in slutkutterveen en geen feestjequote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nee, dat is inmiddels wel duidelijk. Laat anders maar.
Jij voelt je niet kut als iemand je zo laat zitten, of boeit het jou gewoon niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan blijf je maar lekker in slutkutterveen en geen feestje
onrealistische problematiek boeit mij inderdaad nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Jij voelt je niet kut als iemand je zo laat zitten, of boeit het jou gewoon niet?
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef Life2.0 het volgende:
voor de duidelijk; jij laat haar zitten; je wilt niet mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |