Ligt er maar net aan of die intern of extern zit.quote:
Als je gaat knijpen post de video hier even ONZ / We want pus! #3quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef spierbal het volgende:
Althansgesprongen??
Even wen vraagje tijdens het afvegen van mijn anus, waar i dd laatste tijd regelmaat jeuk heb, zit een aambei. Er zat bloed op mijn papiertje.
Het was ook een beetje nattig en de kleur was bloed gemeng met vocht. Niet heel veel bloed hoor.
Maar nu is mijn vraag, afsntoe tijdens het krabben kan ik het kloofje ook tussen mijn vingers pakken. Zou ik de aambei net als een puist uit kunnen knijpen?
alleen als ik te hard afveeg, misschienmaar eens vochtige doekjes proberenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Blijft het bloeden, naar de huisarts.
als ik te hard schijt voel ik wel eens een adertje springen, hele pot rood en ik schijt vaak 3 keer op een dag, maar na een tijdje word het vanzelf minderquote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef spierbal het volgende:
[..]
alleen als ik te hard afveeg, misschienmaar eens vochtige doekjes proberen
als je er vaak last van hebt toch maar naar de dokter hoor. En meer vezels eten.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef spierbal het volgende:
[..]
alleen als ik te hard afveeg, misschienmaar eens vochtige doekjes proberen
heb je een nieuwe vriend?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:36 schreef spierbal het volgende:
Althansgesprongen??
Even wen vraagje tijdens het afvegen van mijn anus, waar i dd laatste tijd regelmaat jeuk heb, zit een aambei. Er zat bloed op mijn papiertje.
Het was ook een beetje nattig en de kleur was bloed gemeng met vocht. Niet heel veel bloed hoor.
Maar nu is mijn vraag, afsntoe tijdens het krabben kan ik het kloofje ook tussen mijn vingers pakken. Zou ik de aambei net als een puist uit kunnen knijpen?
kan ook, maar dan wel koud inbrengen en daarna pas aansluiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |