Volgens mij niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien dat er iets in de algemene voorwaarden staat?
Ja, achteraan aansluiten hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Maareee, mensen, codes?
Haha ik maar denken dat jij em al hadquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef DrNick het volgende:
De door u ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het het account van iemand anders.
Raad eens wat ik dachtquote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Haha ik maar denken dat jij em al had
Ik ook daarstraks en daardoor had jij hemquote:Op maandag 27 januari 2014 23:26 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik moest ineens opnieuw inloggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef Friday12 het volgende:
2 codes wie het eerst is wint!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste gebruikt, dankje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben klaar!
Voor gratis, of hoeveel kost het je dan?quote:
15 per code dat ding is 140e dus reken maar uitquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Voor gratis, of hoeveel kost het je dan?
Helaas lees ik dit nu allemaal pas, mijn oortjes zijn laatst gesneuveld, dus ik head wel nieuwe kunnen gebruiken![]()
Van die "had ik het maar eerder gelezen"topics.
Voor hopelijk gratisquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Helaas lees ik dit nu allemaal pas, mijn oortjes zijn laatst gesneuveld, dus ik head wel nieuwe kunnen gebruiken![]()
Ja zover was ik, maar hoeveel hij er al hadquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
15 per code dat ding is 150e dus reken maar uit
7quote:Op maandag 27 januari 2014 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja zover was ik, maar hoeveel hij er al had
Ik kom uit op 4 euro totaalquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zit je f5 te smashen?quote:
"even"quote:Op maandag 27 januari 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
Kut, ben ik even bezig met iets anders, zijn er 100 codes voor mn neus gekaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |