Je krijgt een code van 15 euro ter compensatie. Je kan er meerdere per bestelling gebruiken en nu is het hunten naar codes.quote:
AHA!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je krijgt een code van 15 euro ter compensatie. Je kan er meerdere per bestelling gebruiken en nu is het hunten naar codes.
Oh, jij staat ertussen?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
AHA!
Kap jij btw eens met van die retevage snapchats sturen..
Nee. Ik heb niet besteld. Ik kwam pas vannochtend achter dit topic..quote:
Spread the wordquote:Op maandag 27 januari 2014 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
WIE HEEFT ER CODES VOOR DOKTER NICK!!
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
De door u ingevulde cadeauboncode is al gekoppeld aan het het account van iemand anders.
Verkeersbord kaapte er net een voor mijn neus wegquote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef conobram het volgende:
Nick ben je nog steeds niet binnen? Arme jongen is al de hele avond bezig...
Zit je nog steeds op 3?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Verkeersbord kaapte er net een voor mijn neus weg
Sorry manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Verkeersbord kaapte er net een voor mijn neus weg
Ach, als het gratis is hequote:Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
Serieus
Mensen op Twitter ook; Ey, heb jij er nog een?
Heb jij er ook een gehad, mag ik die?
Ze hebben geen poot om op te staan nu. Het zijn cadeaubonnen, en geen kortingscoupons. Cadeaubonnen hebben geen limiet qua aantal per bestelling, en in de mail staat ook niks.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef eend112 het volgende:
Ga lachen als ze het weer annuleren omdat dat ook niet de bedoeling was
Misschien dat er iets in de algemene voorwaarden staat?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze hebben geen poot om op te staan nu. Het zijn cadeaubonnen, en geen kortingscoupons. Cadeaubonnen hebben geen limiet qua aantal per bestelling, en in de mail staat ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |