abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 22:21:43 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136029619
Ik zei vandaag nog dat ik niet kan wachten om lekker in de zomer met T. in het gras te spelen O+

En psoriasis..naar :{ Hier ook een slechte huid, maar nog niks van te merken :)
pi_136030326
Ik haak ook weer aan... Jullie gaan zo hard!

Tally, alsnog gefeliciteerd!

Pessie, naar! En wat gaat ze hard!

LB, sneeuwfoto?

GotC, hier hebben we ook een zwembroekje, want hier is een zwemluier niet verplicht.

Lb, herkende je spoiler ja... ;(

Mabawa, ik zou idd even overslaan. Hij heeft al genoeg te verwerken nu :*. Beterschap!

Skip, hopelijk gaat het weer wat beter met M! Krampjes zijn zoooo ruk :(.

Spirit, hoe is het nu met Isa?

Shandaly, klonk niet tof, die rit...

FR, slaapt sac idd nog? Hoe is het met haar verkoudheid?

Hier verkouden man en verkouden baby... Niet zo gezellig. Mijn man vroeg al of hij ook even mocht drinken, voor de antistoffen :').
Home is where the O+ is...
pi_136031366
Ik doe wel altijd een zwemluier met daarover een badpakje. Al was het alleen maar omdat een badpakje zo ontzettend schetig staat O+

Zwemluiers van Huggies (Little swimmers) zijn duurder, maar werken wel beter dan de zwemluierbroekjes van de Kruidvat. Die laatste missen zo'n opstaand randje binnenin, waardoor het heel snel doorlekt als er wat door te lekker valt. Overigens in ongeveer 3,5 jaar baby/peuterzwemmen misschien maar 2, hooguit drie keer een poepzwemluier gehad....

Ik was vandaag stikchagerijnig, met zo'n heel kort lontje. Heel irritant om dat van jezelf te merken, zeker aangezien zowel Femke als Lars vandaag eigenlijk hartstikke lief waren. Alsof ze wisten dat ze iets goed te maken hadden van gisteravond...
(En ik zat me net te bedenken... nu ik al sinds donderdagochtend niet meer gevoed of gekolfd heb, kan ik wel stellen dat ik echt van de bv af ben nu. Dan zal het misschien best kunnen dat mijn hormoonspiegel wat aan het klooien is, en ik daarom zo'n slecht humeur heb. Zou dat inderdaad kunnen of zoek ik alleen smoesjes en moet ik gewoon een schop onder m'n kont hebben?)

/ego
  maandag 27 januari 2014 @ 22:51:23 #29
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136031466
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
Oehh psoriasis, dan kun je zeker wel wat zon gebruiken! Hebben je kinderen trouwens ergens last van? E lijkt tot nu toe godzijdank het babyhuidje van haar vader te hebben en niet mijn schuurpapier :)
S. heeft de vervelende huid van haar vader geërft. We smeren nu met een creme maar die lijkt niet veel te doen. Als het zo blijft gaan we ermee naar de dokter om te kijken wat we er nog meer aan kunnen doen.
pi_136031500
Shandaly, ik denk dat dat zeker kan. Sterkte ermee, leuk is anders :*.
Dat badpakje is heeel snoezig!
pi_136031624
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef Cwen het volgende:
Shandaly, ik denk dat dat zeker kan. Sterkte ermee, leuk is anders :*.
Dat badpakje is heeel snoezig!
Echt Hema ;)
Die foto is van september, maar ze past 'm nog steeds. Ik zie wel dat ie inmiddels behoorlijk verkleurd is... de cupcakejes zijn amper nog te zien nu.
pi_136032056
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Echt Hema ;)
Die foto is van september, maar ze past 'm nog steeds. Ik zie wel dat ie inmiddels behoorlijk verkleurd is... de cupcakejes zijn amper nog te zien nu.
Hema heeft ze niet meer, tijd voor een tripje marktplaats! Nou ja, wanneer Ellie vroeger gaat slapen en wakker wordt dan... Nu redden we de zwemtijden niet :).
  maandag 27 januari 2014 @ 23:03:02 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136032120
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:31 schreef Cwen het volgende:
LB, sneeuwfoto?

Jaaaa mijn meisje zag voor het eerst de sneeuw! O+

Oooh en sterkte met de verkouden baby en zwaan! ;)
pi_136032255
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaa mijn meisje zag voor het eerst de sneeuw! O+
[ link | afbeelding ]

Oooh en sterkte met de verkouden baby en zwaan! ;)
Lief!!! O+
Ik ben dol op sneeuw O+
pi_136033106
Gotc ik ben er nog hoor :W
Ik krijg het gewoon niet bijgelezen hier, begin ook steeds meer een hekel aan het kolven te krijgen }:|

We proberen K nu aan het begin van de avond al in bed te leggen, maar na een paar minuten begint hij dan te huilen. En vanavond raakte hij helemaal in paniek en begon hij te krijsen. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan als hij over een tijdje op zijn eigen kamer gaat slapen.. :')

Nog even een *O* voor alle jarige kindjes van afgelopen week
pi_136033301
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef angelatje het volgende:
Gotc ik ben er nog hoor :W
Ik krijg het gewoon niet bijgelezen hier, begin ook steeds meer een hekel aan het kolven te krijgen, kost zoveel tijd}:|

We proberen K nu aan het begin van de avond al in bed te leggen, maar na een paar minuten begint hij dan te huilen. En vanavond raakte hij helemaal in paniek en begon hij te krijsen. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan als hij over een tijdje op zijn eigen kamer gaat slapen.. :')

Nog even een *O* voor alle jarige kindjes van afgelopen week
pi_136033401
Kan wel merken dat ik moe ben...zit ik mezelf te quoten ipv editten...
pi_136038777
Pffff 39 graden koorts hier. Ik voel me toch een partijtje beroerd!
Voel me redelijk schuldig tegenover M. want heb nauwelijks kracht om hem op te pakken. Hopelijk gaat het overdag beter!
pi_136038963
Badpakjes zijn zo lief!
Zwembroekjes ook trouwens, gisteren een nieuwe gekocht ;)

LB je meisje in de sneeuw! Hier geen sneeuw :( maargoed Ow heeft al ooit sneeuw gezien ;)

Beterschap Mabawa

Haha je man Cwen! En dat zwembad bij jullie is zwemmen tot 1500 op zondag he, dat moet toch lukken ;)

En :* voor de slechte nachten, die nu goed gaan worden, van LE ! (En de rest natuurlijk)

sluipt weer weg
  dinsdag 28 januari 2014 @ 06:27:31 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136039052
LB je sneeuwpoppetje O+! Té schattig!

En een superlief badpakje van Femke O+ Wat is het toch een moppie. En bedankt voor de tips! Ga jammer genoeg pas vanaf april starten met babyzwemmen (want dan 6 mnd), maar grote kans dat we het zwembad van een Landal vakantiepark in duiken volgende week.

Jeetje wat een zieken.. beterschap Cwen&man en Mabawa&man :*

Gelukkig gaat het goed met jullie angelatje :). Jammer dat live drinken nog niet wil lukken (toch?) :*. Wb op bed leggen, wij konden tot 4 weken geleden T. alleen slapend op bed leggen, anders was het drama. Nu lukt het ineens wel. Komt goed!

Binnensluiper Loj :D
pi_136039053
Lief dat je het vraagt Cwen! Het gaat bagger. Na gistermiddag gelukkig geen krampen meer gehad, maar ze heeft wel de hele middag/avond op ons geplakt. Heerlijk, maar helemaal niet Isa. Om 6 uur was ze bovenop mij op de bank in slaap gevallen, wat ze ook nooit meer doet. Gelukkig wilde ze savonds een klein flesje. Haar temp begint ook op te lopen weer. Ze heeft me ook de hele nacht bezig gehouden en om 6 uur had ze honger, wat vermoeiend, maar wel goed is. Gelukkig ben ik vandaag vrij :O
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 06:40:17 #42
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136039075
Het klinkt idd alsof ze zich echt niet lekker voelt Spirit -O- Wat sneu.. Heeft ze echt alweer koorts enzo? Ik geloof dat je een plakdag tegemoet gaat :*
pi_136039097
Mabawa Beterschap :*
En Spirit ook voor Isa. Gelukkig wil ze wel weer drinken. Dat is een goed teken.
pi_136039170
Mwa, ze drinkt maar mondjesmaat. Net een kleine 100ml, maar beter dan niks. Pineut eten is niet zo erg, maar we proberen haar wel zo vaak mogelijk wat te laten drinken. Straks onze eigen huisarts maar bellen omdat de koorts aanhoudt. Even overleggen.
Sarcasme. Herken het.
pi_136039537
Sterkte Spirit!
pi_136040103
beterschap voor isa spirit.
hoe is het vandaag mabawa?
pi_136040368
Ach gos Spirit, wat naar, ze klinkt echt ziek ;(

Hoe is het met sac fr?

Jongetjesmama's, ik heb net een lading kleding in V&A gezet O+ Ik vind het zo moeilijk te bepalen wat ik wel en niet wil houden voor de volgende baby, dus ik bied gewoon bijna alles te koop aan, en wat ik niet verkoop is voor nr 3 :+

Beterschap voor alle zieke mama's ook!
pi_136040404
LB die foto O+ jaloers!!! ik wil ook met Lola in de sneeuw...

Beterschap voor de zieken :* ik zit ook nog ziek thuis maar voel me wel weer redelijk...
( vrijdag naar het cb geweest, ik die nacht ziek geworden, M zaterdag nacht, z'n zus die bij ons woont zondag nacht en z'n moeder die zondag op lola gepast heeft belde vanmorgen dat ze vannacht ziek geworden is :') )

Shandaly wat een schattig badpakje O+
Bedenk me dat ik ook nog een badpakje of zwembroekje moet hebben aangezien we binnenkort een weekje weg gaan en daar willen gaan zwemmen

Pessie ook alweer 11 maand :O wat gaat het hard he?
al plannen gemaakt voor het verjaardagsfeestje?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136040590
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:46 schreef L-E het volgende:
Over even bellen.. Kans bestaat dat ze zeggen dat je gewoon kan komen. Volgens mij is de officieele richtlijn dat ziekte geen reden is voor uitstel van een vaccinatie.
Of ze moeten koorts hebben of hebben gehad de nacht er voor. Of iets besmettelijks hebben zoals bijvoorbeeld de vijfde ziekte.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:48:11 #50
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136040883
Spirit met je sneue plakbaby ;( heb je de huisarts al gebeld?

Klums, jemig! Wat zal daar rondgewaard hebben op het cb? :X

En Mabawa, dat klinkt ook rot -O- heb je nog kunnen slapen?

Ik haak gezellig aan met weer een headache from hell... zo maar eens kijken of het wat wordt met een cocktail van paracetamol, koffie en een lange hete douche.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')