quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef LittleLady het volgende:
Laat me raden, je hebt mijn vorige buurvrouw leren kennen en nu wil je iedereen waarschuwen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef LittleLady het volgende:
Laat me raden, je hebt mijn vorige buurvrouw leren kennen en nu wil je iedereen waarschuwen.
TS moet inderdaad zijn openingspost enorm inkortenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:09 schreef K44S het volgende:
Wie dat hele stuk heeft geschreven heeft wel lichte kenmerken van psychopaat ja ( wat een enorm stuk zeg ... )
Ik denk dat je het juist niet snel doorhebt. Ik heb er één in mijn familie en met één was ik close geworden, daarna kwamen de problemen stapsgewijs. Dus je gaat niet in één, twee of drie keer doorhebben dat iemand psychopaat kan zijn. Helemaal niet als je mooie en leuke momenten ooit samen hebt gehad. Bij de tweede had ik het pas door na anderhalf jaar wat ik op zich ook best wel snel vind. Als ik geen psychopaat in mijn familie had, had ik die tweede geeneens herkendquote:Op maandag 27 januari 2014 19:00 schreef F1978 het volgende:
Ik denk dat je dat snel genoeg door hebt, want die gedraagt zich sowieso anders dan de meerderheid van de mensen vaak, het vervelende komt juist als iemand het goed kan verstoppen en je met zo iemand omgaat en misschien wel close wordt enzo, dat is vooral het vervelende eraan denk ik.
Ik ben in elk geval blij dat ik er nooit mee in aanraking ben gekomen met zo iemand.... idd kunnen ze je leven zo om zeep helpen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef Yiwei het volgende:
[..]
TS moet inderdaad zijn openingspost enorm inkorten
[..]
Ik denk dat je het juist niet snel doorhebt. Ik heb er één in mijn familie en met één was ik close geworden, daarna kwamen de problemen stapsgewijs. Dus je gaat niet in één, twee of drie keer doorhebben dat iemand psychopaat kan zijn. Helemaal niet als je mooie en leuke momenten ooit samen hebt gehad.
Ze zeggen toch ook dat het hoogste percentage psychopaten actief zijn onder de posities: ondernemers en managers. Sommige vrouwen zijn getrouwd met één en na 15 jaar merken ze pas dat hij misschien psychopaat kan zijn. Die mensen kunnen juist über charming zijn en goed met mensen omgaan, tenminste op de werkvloer dan. Echt gevaarlijke mensen die je met een bocht omheen moet lopen.
Ben je er dommer op geworden?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik vond het wel leuk om te lezen maar wat wil TS met dit topic?
Ik zeur niet ik stel een vraag. Begon zelfs met een complimentquote:Op maandag 27 januari 2014 21:30 schreef Cubs het volgende:
[..]
Ben je er dommer op geworden?
Nee?
Zeur dan niet
Zelf ben ik niet bang voor die mensen, ik ben namelijk altijd al slecht te manipuleren geweestquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef annie89 het volgende:
Je merkt het te laat, is mijn ervaring.
Mijn vorige vriend valt in de categorie psychopaat te plaatsen.
Leuk, lief, charmant, respectvol, eigenlijk net een beetje te perfect was -ie.
Eenmaal 'in zijn macht' ging er een heleboel mis, dingen waar ik liever niet teveel over vertel.
Maar eer je doorhebt dat je toch echt met een heel verkeerd persoon te maken hebt, is het al te laat en het is heel erg moeilijk om van zo'n persoon los te komen.
De problemen liggen nooit bij de persoon maar altijd aan jou en ze weten je zo te manipuleren (en de buitenwereld ook), dat je het na verloop van tijd nog gaat geloven ook.
Hoe ik mezelf heb kunnen verliezen in een relatie met zo'n persoon is me nog altijd een raadsel, normaal gesproken sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om mijn grenzen aan te kunnen geven, maar bij dit figuur was dat bijna onmogelijk.
Wat ik bedoelde is dat ik niet bang ben dat iemand zo'n emotionele invloed op me kan uitoefenenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:33 schreef annie89 het volgende:
Ik ben ook niet bang voor die mensen. Maar ik was er blijkbaar niet tegen bestand, ik denk dat dat iets anders is.
Bang ben ik gek genoeg nooit geweest, ik had nooit het idee dat hij me werkelijk iets aan zou doen.
Bij mij was het vooral medelijden, hij kon zo zielig doen en het zo laten overkomen dat ik en iedereen om ons heen erin trapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |