Ga weg etsuquote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
We kennen elkaar al, dus ik krijg hem.
Nee, dat is onzin.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus zijn er mensen die meer dan 2 codes hebben ontvangen van Bol.com?
Iemand die er 99 heeft besteld in 1 besteling en 99 codes heeft ontvangen?
Ik vind het alsnog naaierij dat ik maar 2 codes krijg terwij ik er 5 besteld heb.
Dank voor DMquote:Op maandag 27 januari 2014 19:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb nog wel een code.
37ste pm krijgt hem.
Naaierij...... gastquote:Op maandag 27 januari 2014 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus zijn er mensen die meer dan 2 codes hebben ontvangen van Bol.com?
Iemand die er 99 heeft besteld in 1 besteling en 99 codes heeft ontvangen?
Ik vind het alsnog naaierij dat ik maar 2 codes krijg terwij ik er 5 besteld heb.
Jij krijgt mijn overgebleven code(s) in ieder geval niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef doo. het volgende:
[..]
Naaierij...... gast![]()
Elke site heeft een disclaimer waarbij prijzen onder voorbeohud van drukfouten zijn.
Ze hadden je in principe niks hoeven te geven, droeftoeter.
Ja lap zeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef CookieSlikker het volgende:
Wie DMt er een code naar dit leuke meisje?![]()
#Krijgjewatvoorterug
Naaktfoto's van jou of je zusje.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef CookieSlikker het volgende:
#Krijgjewatvoorterug
Wat denk je van erkenning dat je geen kloon bent, dan wil ik wel je code.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef CookieSlikker het volgende:
#Krijgjewatvoorterug
quote:
Hoeft ook niet, philips headphonesquote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn overgebleven code(s) in ieder geval niet.
#zuigenvooreencodequote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef CookieSlikker het volgende:
#Krijgjewatvoorterug
Kanquote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Naaktfoto's van jou of je zusje.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk je van erkenning dat je geen kloon bent, dan wil ik wel je code.
Mijn Creative Aurvana Live headphones (goed geluid) begaf het na slechts 1 jaar, kabelbreuk in rechterkabel. Ik heb nog steeds mijn Klipsch One, ook erg fijn.quote:
HGH-294-MNR-AH85NQBquote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef CookieSlikker het volgende:
#Krijgjewatvoorterug
Ik wilde je een kans geven, maar je geeft al voor de derde keer fakecodes, dus die kans heb je nu verspeeld.quote:
Fake.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef doo. het volgende:
Cookie ik hoop dat je de code nog gaat gebruiken.
Anders mag iemand anders hem.
S3KS3-WJNMK-HVJ33-G5APJE
Thanks!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef doo. het volgende:
S3KS3-WJNMK-HVJ33-G5APJE
Zag ikquote:Op maandag 27 januari 2014 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet kijken naar de tekst in de code.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef doo. het volgende:
S3KS3-WJNMK-HVJ33-G5APJE
Ja maar...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde je een kans geven, maar je geeft al voor de derde keer fakecodes, dus die kans heb je nu verspeeld.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stuur maar in DM, dan doe ik het wel voor je.
Niet geschoten is immers altijd mis.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn dom. Kan het toch proberen.
Inderdaad. Slimme kerel die zijn Fok! geslacht heeft veranderd om codes te scoren.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad. Slimme kerel die zijn Fok! geslacht heeft veranderd om codes te scoren.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad. Slimme kerel die zijn Fok! geslacht heeft veranderd om codes te scoren.
Oh, in dat geval wil ik mijn code terug!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]![]()
Vanaf dag 1 al een meisje hoor
Ik heb nog een code. Stuur een foto in DM van jou. Op die foto heb ik nog één eis: dat je een handgeschreven tekst over Muto op een blaadje hebt en je dat blaadje voor je gezicht houdt. Dan krijg jij mijn code.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:58 schreef CookieSlikker het volgende:
#Krijgjewatvoorterug
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb nog een code. Stuur een foto in DM van jou. Op die foto heb ik nog één eis: dat je een handgeschreven tekst over Muto op een blaadje hebt en je dat blaadje voor je gezicht houdt. Dan krijg jij mijn code.
Etsu jaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Is er ook echt iemand die nu een praktisch gratis koptelefoon heeft kunnen regelen dmv codes?
Het heeft me 4 euro gekost.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Is er ook echt iemand die nu een praktisch gratis koptelefoon heeft kunnen regelen dmv codes?
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |