quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb nog 2 codes nodig en dan kom ik op 64 euro uit. Dan bestel ik hem!
Dus DM me aub als je je code niet gebruikt!
Ik zit in mijn co-schappen (verdien weinig) en daarnaast ben ik door familie omstandigheden langdurig uitgeschakeld geweest.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]Verdient het zo slecht in de geneeskunde dat je 'm niet zo kunt bestellen dan?
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]Verdient het zo slecht in de geneeskunde dat je 'm niet zo kunt bestellen dan?
Klopt, maar ik kan het wel begrijpen hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:17 schreef thethoryd het volgende:
Echt weer zo heerlijk Nederlands90% van de reacties hier zijn van bedelaars
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan het wel begrijpen hoor.
Mag ik je kortingscode?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:21 schreef richolio het volgende:
Ook hier de mail binnen. Wist ik al natuurlijk, dat 'ie geannuleerd zou worden.
Wees een kei, maak een andere fokker blijquote:Op maandag 27 januari 2014 18:21 schreef richolio het volgende:
Ook hier de mail binnen. Wist ik al natuurlijk, dat 'ie geannuleerd zou worden.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd of ze het goed vinden, 10 kortingscodes inleveren en dan alsnog 4 euro betalen. Bij het nog eens annuleren, wederom een kortingscode krijgen
Ik wil het wel proberen hoor!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
Ben benieuwd of ze het goed vinden, 10 kortingscodes inleveren en dan alsnog 4 euro betalen. Bij het nog eens annuleren, wederom een kortingscode krijgen
yohooquote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
2 codes in de aanbieding. Eerste die mij quote of DM't mag ze beide hebben.
Dat zal het wel worden denk ik. Of die orderpickers valt echt helemaal niks op en gaan als een zombie gewoon richting de koptelefoonquote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
ik kan niet dm enquote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik heb weleens een DVD box besteld en cadeaubonnen ingeleverd, en zo dus had ik het gratis.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden denk ik. Of die orderpickers valt echt helemaal niks op en gaan als een zombie gewoon richting de koptelefoon
Ik wil zequote:
Account wisselingquote:Op maandag 27 januari 2014 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]Een modje die een account van pas 4 dagen heeft?
Ik moest wel een paar mailtjes "zeuren" jaquote:Op maandag 27 januari 2014 16:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Bij de Media Markt en Saturn krijg je al snel een tegoedbon als je een klacht hebt, zeker als je op hoge poten door blijft zeiken.
Jij ook al? Ga maar achteraan staan.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Siegfried het volgende:
Als iemand nog een ongebruikte kortingscode heeft dan hou ik me aanbevolen.
quote:
Kan je niet onder de 4 euro?quote:
Achter bij Etsu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Achter bij Etsu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er geen een nodig hoor, heb mijn code al geschonken aan Bobbie.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 18:30:50 ]
Ik denk niet dat ze geld gaan toegeven. Moet ook nog maar zien of diegene de koptelefoon echt krijgt.quote:
Volgens mij staat bij Bobbie dat hij de koptelefoon op 5 februari krijgt, ipv 15 wat gisteren op de site stond.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze geld gaan toegeven. Moet ook nog maar zien of diegene de koptelefoon echt krijgt.
0 centquote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef SosuaCafe het volgende:
15 euro code te koop voor de hoogste bieder.
5 centquote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef SosuaCafe het volgende:
15 euro code te koop voor de hoogste bieder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |