Vraagprijs 45,- Inclusief verzendkosten (Een goed bod mag, natuurlijk ook altijd)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DMquote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Gunsmoke het volgende:
Plaats eens een foto van de schade met de lakstift
Jep zolang je de harddisk, maar NTFS geformatteerd hebt. Mac OSX etc pakt hij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:34 schreef FransDeens het volgende:
Speelt dit monster mkv's af vanaf een externe harddisk?
Laser is nog 100% intact ja nog nooit een blu ray niet gelezen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef FransDeens het volgende:
Ik zal het eens in de groep gooien hier. Hij werkt volledig feilloos en als nieuw? Ondertiteling werkt ook op mkv's?
Dat is prima. Pm me, maar even dan handelen we het af.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:56 schreef FransDeens het volgende:
Okee, mooi. Wil je hem voor 40 euro naar me opsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop