inderdaad, en dan eventueel wat meer uitgeven aan grotere aardappels. Als je allemaal konijnekeuteltjes met veel slechte plekken hebt duurt het immers veel langer.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Mmm
Ik denk dat je meer tijdwinst maakt als je terwijl je aardappels schilt water in een waterkoker aan de kook brengt, de gespoelde aardappels in de pan met kokend heet water opzet, dan dat je koelkast koude aardappels met water op het vuur zet.
Gebruik een dunschiller, piepers zijn dan zo gejast. Voor vier volwassenen piepers schil ik in 2 minuten
Kwestie van opvoeden, en zoals ik zei, volgens mij is mijn methode sneller.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef Faithz het volgende:
Doe ik vaker, geen probleem. Wel in water zetten inderdaad. Zo zet ik groente, boontjes bvb, ook van te voren klaar.
Maak ik lasagne, dan maak ik zelfs de bechamel de avond van te voren al klaar terwijl de saus staat te pruttelen tot we naar bed gaan.
Piet, als je een of meerdere belhamels hebt rondrennen dan telt elke minuut
We hebben het niet over sneller, we hebben het over rust in t gezin als je 's avonds thuis komt. Ik ga liever met de kleine ravotten terwijl het eten in de oven staat of staat te koken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeden, en zoals ik zei, volgens mij is mijn methode sneller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |