SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
neymar op cm. Jah joh. Een 451 zou dat ook niet kunnen. Met eto in de spits. Neymar op Cam samen met Oscar en dan RM Robben en op CM gustavo. Rb lahmquote:Op maandag 27 januari 2014 13:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Maver:
http://www.futwiz.com/en/squad/523101
Supermakklijk met die 3![]()
En een LM die nog nooit van verdedigen heeft gehoordquote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen wel echt een kut opstelling
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verdedigen is voor losers.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een LM die nog nooit van verdedigen heeft gehoord![]()
Detailquote:Op maandag 27 januari 2014 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Het gaat wel om de nif neymar. Niet de if
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kloptquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waarom de moeite doen voor zo'n ingewikkeld team. Jullie weten toch al dat hij het hooguit 1x gaat gebruiken.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan wel jankentwitter:Roelofdevries83 twitterde op maandag 27-01-2014 om 14:01:46Lurling gesproken. Gaat nu naar het ziekenhuis voor de medische keuring en rond vijf uur zal dan de presentatie zijn. #heerenveen reageer retweet
![]()
![]()
Ik ook. Maar ik laat me niet kennen. Dussuh:quote:Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
Ik kan wel jankentwitter:Roelofdevries83 twitterde op maandag 27-01-2014 om 14:01:46Lurling gesproken. Gaat nu naar het ziekenhuis voor de medische keuring en rond vijf uur zal dan de presentatie zijn. #heerenveen reageer retweet
Toi toi toi![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
![]()
hahahahahahahahahahahahaFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:12 schreef Zhano het volgende:
![]()
![]()
Nu weet ik hoe jullie je voelden toen Immers naar Feyenoord kwam.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]dit haha'
Ik heb gewoon medelijden met Zhano![]()
En goed team met ibra maken is echt lastigwie kan wat leuks bedenken?
- geen 433 varianten
- geen 4222
- het liefst met if vidal erbij
- alles goud
-budget 2.5 miljoensucces
![]()
![]()
ik krijg oogaids van futwizquote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futwiz.com/en/squad/523174
en dit dan?![]()
Bazig teamquote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef Maver24 het volgende:
http://www.futwiz.com/en/squad/523174
en dit dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vind jij die formaties niet fijn of wil je gewoon wat anders proberen?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef rolls-reus het volgende:
En goed team met ibra maken is echt lastigwie kan wat leuks bedenken?
- geen 433 varianten
- geen 4222
- het liefst met if vidal erbij
- alles goud
-budget 2.5 miljoensucces
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe jullie je voelden toen Immers naar Feyenoord kwam.![]()
Toch blijkt Immers wel heel nuttig te zijn. Het is niet de beste voetballer, maar hij toont tenminste inzet en werkt zich vaak helemaal de tering in. Dat zie ik de rest helaas niet doen.Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |