Leuk! Maar bedenk je maar goed van te voren hoor! Het is niet 'effe' testen, ja 'effe' spuiten en daarna in +/-45 min. de teringbende schoonmaken. Je zult eerst 'effe' moeten oefenen met het verdunnen en instellen van de druk.
Weet niet of je binnen of buiten werkt, maar afplakken is noodzakelijk om te voorkomen dat alles onder de spuitnevel zit. Denk ook aan je eigen veiligheid (juiste filtermasker & bril (spuitoverall (niet persé noodzakelijk, wel je huid bedekken)))
Hier een incidentje gehad met een missende pakking tussen het verlengstuk en het pistool, het spoot zo dwars door 't schroefdraad in m'n smoel. Ik heb op m'n blote knietjes gedankt dat ik een bril en masker ophad, heel m'n kop onder de latex en 3m verder in de kamer zat het op het raam. Let er dus op, het is apparaat werkt onder hoge druk en is geen speelgoed.
Gezien de gipsplaten; ga je binnen spuiten? Ik neem aan latex? 1500m2 lijkt me vrij veel, maar daar haal je wel de grootste winst met dit apparaat, voor een enkele kamer zou ik 'm niet smerig gaan maken.

(hoeveel leuker het ook is dan rollen

)