abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135996869
Op dit moment nog in gebruik (dus ook nog even geen fotoos, hij staat nog in m'n meterkast) maar vanaf eind van deze week beschikbaar, een Apple Airport Extreme 2013 wireless gateway / router.

Gekocht op 28-05-2013 bij nederlandse webwinkel, dus nog hele ruime garantie.

Specificaties zijn her en der op internet wel te vinden, maar BOL.com heeft er wel een mooi verhaaltje erbij.

Kenmerken van het Apple AirPort Extreme-basisstation:

• Draadloos: 802.11a/b/g/n
• Gastnetwerk mogelijk
• USB aansluiting
• Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten: 3
• WAN-poort: RJ-11
• Ingangsspanning: 12 V
• Maximaal overdrachtssnelheid: 1 Gbit/s
• Afmeting (b x h x d): 165 x 34 x 165 mm

Inclusief doos, uitgeprinte factuur en bijbehoren. Compleet dus. Volledige functionerend en zo goed als nieuw. Ik zal 'em terugzetten naar fabrieksinstellingen voordat ik 'em in de doos stop en opstuur of aflever.

Op dit moment is dit type AE niet meer / nauwelijks leverbaar, alleen het nieuwere type (dat wireless AC doet, meteen het belangrijkste verschil) is goed leverbaar vanaf 173 EURO. Verder zie je voor dit type her en der wat verdwaalde prijzen van 100-120 EURO, maar veelal niet leverbaar. De bon die je erbij krijgt zegt 148 EURO.

Ik heb goede ervaringen met deze Airport Extreme. Zeer goed en sterk bereik van wireless en hoge doorvoersnelheden van m'n internetverbinding en dat zegt wat, want ik heb een 300Mbit verbinding up/down. Laat zich ook goed managen in combinatie met Airport Express (heb ik er twee van). Daarnaast is het een esthetisch plaatje, misstaat zeker niet alstie ergens in het zicht staat.

Vaste prijs exclusief eventuele verzending: 80 EURO. Ophalen kan in Maassluis, verzending kan via PostNL tegen 6,75 EURO (onverzekerd) of DHLforYOU 4 EURO naar een DHL servicepunt (ook onverzekerd).

[ Bericht 4% gewijzigd door W4 op 27-01-2014 09:43:43 (specs toegevoegd) ]
Poffervier
pi_135996968
Beetje support voor je topic. Dit was mijn beste aankoop ooit. Wat een top ding! En inderdaad zeker in combinatie met de Airport Express!
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_135998888
Opzich interesse. Maar ik weet niet of wat ik wil ermee kan: Kan ik er een USB HD op aansluiten zodat deze te bereiken is over wifi als soort van fileserver (die dan ook te benaderen is via een Apple TV, soort van thuis deling)? Heb je daar ervaring mee?
pi_135999009
Of een media extender er mee om kan gaan weet ik niet (ATV heb ik wel, maar nooit getest) maar ik heb inderdaad wel ervaring met het inprikken van een USB stick in de USB poort van de AE en die dan benaderen via het netwerk, zowel vanaf OSX als W8 is dat geen probleem.
Poffervier
pi_135999168
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef W4 het volgende:
Of een media extender er mee om kan gaan weet ik niet (ATV heb ik wel, maar nooit getest) maar ik heb inderdaad wel ervaring met het inprikken van een USB stick in de USB poort van de AE en die dan benaderen via het netwerk, zowel vanaf OSX als W8 is dat geen probleem.
Top. Thanks :).

Het thuisdeling gedeelte vind ik minder interessant, dat kan sowieso wel als m'n Macbook zijn library op de netwerkschijf zet (en dat is mijn idee ook).

Bij deze; 85,- inclusief?
pi_136000235
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Top. Thanks :).

Het thuisdeling gedeelte vind ik minder interessant, dat kan sowieso wel als m'n Macbook zijn library op de netwerkschijf zet (en dat is mijn idee ook).

Bij deze; 85,- inclusief?
Als die 85 EURO inclusief DHLforYOU verzending naar een servicepunt is, dan is dat wat mij betreft akkoord. Oh, en hij wordt pas einde deze week, misschien zelfs in het weekend pas, uit 'productie' genomen, dus verzending zal op z'n vroegst rond volgende week maandag zijn. Is dat okay?
Poffervier
pi_136000819
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef W4 het volgende:

[..]

Als die 85 EURO inclusief DHLforYOU verzending naar een servicepunt is, dan is dat wat mij betreft akkoord. Oh, en hij wordt pas einde deze week, misschien zelfs in het weekend pas, uit 'productie' genomen, dus verzending zal op z'n vroegst rond volgende week maandag zijn. Is dat okay?
Nee, ik doelde op de PostNL verzending, maar merk dat je die anderhalve euro dus niet 'kado' doet. Ik denk er even over na, had dat van die week later verzenden ook niet goed gelezen in je TS.
pi_136000910
76.75 (als je hem uiteindelijk niet verkocht krijgt)
pi_136001495
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, ik doelde op de PostNL verzending, maar merk dat je die anderhalve euro dus niet 'kado' doet. Ik denk er even over na, had dat van die week later verzenden ook niet goed gelezen in je TS.
Geen probleem, laat maar weten. Als m'n nieuwe router eerder binnen is en ik tijd heb gehad om 'em in gebruik te nemen laat ik dat hier weten.

• 80 EURO netto is echt de vaste prijs.
• 85,50 EURO is verzending naar huisadres via DHLforYOU
• 84 EURO is inclusief verzending met DHLforYOU naar een DHL Servicepunt
• 86,75 EURO is inclusief PostNL verzending.

Eventuele verzekering bij verzending is niet inbegrepen. Hou bij DHL verzending rekening met wat langere verzendtijd dan PostNL.
Poffervier
pi_136011449
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef W4 het volgende:

[..]

Geen probleem, laat maar weten. Als m'n nieuwe router eerder binnen is en ik tijd heb gehad om 'em in gebruik te nemen laat ik dat hier weten.

• 80 EURO netto is echt de vaste prijs.
• 85,50 EURO is verzending naar huisadres via DHLforYOU
• 84 EURO is inclusief verzending met DHLforYOU naar een DHL Servicepunt
• 86,75 EURO is inclusief PostNL verzending.

Eventuele verzekering bij verzending is niet inbegrepen. Hou bij DHL verzending rekening met wat langere verzendtijd dan PostNL.
Heb erover nagedacht en vind het prima, ook qua bedrag (86,75). Dus wat mij betreft hebben we een deal? Wat vind jij? ;).
  maandag 27 januari 2014 @ 18:03:47 #11
96210 W4
Wie, ik?
pi_136014810
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heb erover nagedacht en vind het prima, ook qua bedrag (86,75). Dus wat mij betreft hebben we een deal? Wat vind jij? ;).
Wat mij betreft goeie deal? Als je mij je postgegevens even pb stuurt, antwoord ik met mijn betalingsgegevens 👍
Poffervier
  maandag 27 januari 2014 @ 20:48:11 #12
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_136023243
Nvm.

[ Bericht 95% gewijzigd door matthijst op 27-01-2014 21:19:05 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 27 januari 2014 @ 20:50:03 #13
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136023362
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:45 schreef craftyvirus het volgende:
Beetje support voor je topic. Dit was mijn beste aankoop ooit. Wat een top ding! En inderdaad zeker in combinatie met de Airport Express!
Dit.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:07:13 #14
96210 W4
Wie, ik?
pi_136314772
Verkocht en vandaag verstuurd (Scrummie, T&T volgt zo per pm)
Poffervier
pi_136314847
Check
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')