quote:Op maandag 27 januari 2014 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, een wetenschappelijk artikel op joetoeb. Seems legit.
quote:
Dat het woord kip erin voorkomt zegt nog niet dat het rechtstreeks van de kip komt. Het is gefabriceerde kippenbrei uit de frituur, van uiteindelijk wel een kip dat wel..quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Oversight het volgende:
[..]Iets waarvan in ieder geval na serieus onderzoek onder gecontroleerde omstandigheden,
kon worden vastgesteld dat het in een kip hoorde, of als stuk fabriek.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef boyv het volgende:
[..]
Dat het woord kip erin voorkomt zegt nog niet dat het rechtstreeks van de kip komt. Het is gefabriceerde kippenbrei uit de frituur, van uiteindelijk wel een kip dat wel..
quote:Het is eerder verbazingwekkend dat zoveel mensen dit soort dingen zelf niet uitzoeken voordat ze iets eten.
quote:Weleens gezien hoe ze worsten maken?
Kippen worden over het algemeen geslacht door ze aan een transportband te hangen waarna er door 2 messen in een V-vorm de kop eraf "geknipt" wordt.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:04 schreef yvonne het volgende:
het is goddomme midden in de nacht,ik zit op m'n tablet en kan niet modden, blijf ontopic of ga terug naar ONZ. " kijkt naar rezania"
En die troep in de nuggets geloof ik wel, het is geperst 'vlees' maar ook alle vellen, botten, ogen snavels erin verwerkt. Ranzige zooi.
En kippen zijn veel te leuk om op te eten. En nu ga ik netflixen, gelieve niet te storen
Misschien lees ik er over heen, maar waar staat dat zelfgemaakte nuggets ongezond zijn dan? Het gaat over de McDonalds nuggets.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Deliah het volgende:
Als je het zelf maakt, wat precies is er ongezond aan? Dat het er niet uitziet eerst, zal best, maar dat heb je met zoveel ander vlees ook.
Dat was eigenlijk een reactie op Jamie Oliver, omdat die kinderen ervan overtuigen wilde dat die nuggets niet goed zijn om te eten. Dat meende ik er in ieder geval uit te halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien lees ik er over heen, maar waar staat dat zelfgemaakte nuggets ongezond zijn dan? Het gaat over de McDonalds nuggets.
Wimpers, duidelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, wat is dit dan volgens jou?
Dan moet je maar water gaan drinken.. bomen en planten hebben ook gevoel (al is dat niet op de manier die bekend is bij mensen en andere zoogdieren).quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:10 schreef Oversight het volgende:
als ik had geweten wat ik te zien zou krijgen dan had ik niet op deze link geklikt.
Te laat...
quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:39 schreef SiGNe het volgende:
Bij een goed restaurant krijg je er ook eerlijk antwoord over als je vraagt waar het vlees vandaan komt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:50 schreef Erasmo het volgende:
Komt voornamelijk door de groentes en de saus.
In jouw lichaam is dat percentage nog net iets hoger....quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:09 schreef Oversight het volgende:
[..]Die hebben toch hun eigen nutri-dinges-feitenlijstjes?
En als het al klopt, bijna de helft ....augurkje, blupje tomatenketchup en lik mosterd?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In jouw lichaam is dat percentage nog net iets hoger....
Wat ik eigenlijk bedoel: is dat aantal grammen water, simpelweg het aantal grammen H2O dat in de hele burger zit of is dit er gewoon aan toegevoegd. In de hamburger zelf zit natuurlijk ook gewoon water, net als in de sla, het broodje, de augurk en de tomaat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:28 schreef Oversight het volgende:
[..]Jah, maar dat kan ik ook aanvullen uit de kraan, kosten nihil.
Als ik een quarterpounder koop, verwacht ik meer eten, en minder geslurp.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:30 schreef Five_Horizons het volgende:
In de hamburger zelf zit natuurlijk ook gewoon water, net als in de sla, het broodje, de augurk en de tomaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |