lel kan me moeilijk voorstellen dat er tips bij tussen stonde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:52 schreef Schuppie het volgende:
Sinds een week ook begonnen aan Heartstone, wat een verslavend spel!
Vandaag de 8 delen maar ff gelezen, veel handige tips ontdekt!
Battletag SchuppieNL#2714
Net ook al problemen gehad met verbinding. Curlbrah dc'de daarna ook nog.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef ems. het volgende:
Disconnect in 2e beurt van arena potje![]()
Daar moeten ze heel snel iets op verzinnen want dat is natuurlijk bullshit. Wat gold is één ding maar er zijn mensen die daadwerkelijk geld ervoor hebben neergelegd.
Ik wist niks van Crafting af, wat slim was etc. En nog wel wat dingenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
lel kan me moeilijk voorstellen dat er tips bij tussen stonde.
Het is en blijft Blizzard hequote:Op woensdag 29 januari 2014 13:13 schreef ems. het volgende:
terwijl wel alle mogelijkheden om geld over te maken zijn ingebouwd.
Wel lezen, daar gaat het dus helemaal niet om. Uiteraard willen ze geld verdienen, echter is het wel zo eerlijk om dat áls je de mogelijkheid hebt om geld te investeren er ook veiligheidsmaatregelen zijn ingebouwd zodat je je geld niet weggooit door losses waar je totaal geen invloed op hebt. Danwel door een reconnect optie, danwel door een kleine refund.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
OMFG NEE, BLIZZARD WIL GELD VERDIENEN?!HOLY SHIT! HOE DURVEN ZE, EN DAT VOOR EEN COMMERCIEEL SPELLETJESBEDRIJF, omfg /emocutwrist ik stop direct met alles spelen omdat enkel blizzard geld aan ons wil verdienen en andere bedrijven spelletjes voor de lol maken voor ons!
Oh ik heb je opmerking heel goed gelezen. Je weet dat er overigens nog steeds problemen zijn rondom betalingen? dat het vastloopt of je battle.net balance niet direct wordt geupdate? Niks is nog 100% zeker en vast in Hearthstone. Bovendien is er een hearthstone forum waar een scala posts aanwezig zijn die gaan over arena- en andere problematiek in hearthstone. Melding maken op het forum helpt het beste, en ja, jammer van je geld... heb het zelf ook ondervonden dus dat is balen maar het is niks geen "omg typisch blizzard" gedoe hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Wel lezen, daar gaat het dus helemaal niet om. Uiteraard willen ze geld verdienen, echter is het wel zo eerlijk om dat áls je de mogelijkheid hebt om geld te investeren er ook veiligheidsmaatregelen zijn ingebouwd zodat je je geld niet weggooit door losses waar je totaal geen invloed op hebt.
Ja. En?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:35 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Oh ik heb je opmerking heel goed gelezen. Je weet dat er overigens nog steeds problemen zijn rondom betalingen? dat het vastloopt of je battle.net balance niet direct wordt geupdate?
Zeker, maar dat neemt niet weg dat er hier ook over geklaagd mag worden.quote:Niks is nog 100% zeker en vast in Hearthstone. Bovendien is er een hearthstone forum waar een scala posts aanwezig zijn die gaan over arena- en andere problematiek in hearthstone. Melding maken op het forum helpt het beste,
Dat heb ik dan ook nooit gezegd. Tot het diablo 3-drama was ik altijd heel tevreden met blizzardquote:en ja, jammer van je geld... heb het zelf ook ondervonden dus dat is balen maar het is niks geen "omg typisch blizzard" gedoe hoor
neequote:Op woensdag 29 januari 2014 18:26 schreef Munchlax het volgende:
Werkt Hearthstone bij jullie ook niet op dit moment?
Nee, kan niet inloggen. Krijg foutmeldingquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:26 schreef Munchlax het volgende:
Werkt Hearthstone bij jullie ook niet op dit moment?
De game ligt er momenteel uit. Leuk je hier te zien DjinN, heb je al een uitnodiging van ESO gehad om veel geld uit te geven?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee, kan niet inloggen. Krijg foutmelding
Hoii thnxquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
De game ligt er momenteel uit. Leuk je hier te zien DjinN, heb je al een uitnodiging van ESO gehad om veel geld uit te geven?
Ik kreeg echt 15 minuten geleden een uitnodiging om ESO te pre-purchasen en extra speeltjes te krijgen...gaat dus niet gebeurenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoii thnx
Geen uitnodiging van ESO gehad om veel geld uit te geven
Alleen voor een falende betatest
Serieus ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik kreeg echt 15 minuten geleden een uitnodiging om ESO te pre-purchasen en extra speeltjes te krijgen...gaat dus niet gebeuren.
Hopelijk vind je hearthstone leuk. Altijd leuk om nieuwe mensen te zien die dit ook spelen.
PS: ik zag vanmiddag ineens dat ik wat mensen in de lijst mis? anderen die hier ook last van hebben gehad?
Ja dat kon ik me nog herinneren, dat jij er gewoon compleet niet in bent geweest om überhaupt te kunnen spelen...erg sadquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Serieus ?![]()
Ik pre-purchase echt niets totdat ik het spel uitgeprobeerd heb.
Had een betakey gekregen, heb het complete betaweekend niet kunnen inloggen, nog geeneens de kans gehad een character aan te maken![]()
Ben benieuwd naar HearthstoneHopelijk kan ik zo inloggen
Hij doet het nu!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:54 schreef Furdinand het volgende:
Net nu ik het wil uitproberen, is battle.net offline....
have fun.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
Eindelijk gedownload. Dadelijk maar eens spelen als die online is. Iemand tips voor deze beginner?
gewoon lekker splelen dingetjes uitproberen kijken wat je fijn vind spelen en niet druk maken om winnen of verliezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
Eindelijk gedownload. Dadelijk maar eens spelen als die online is. Iemand tips voor deze beginner?
Oeh, een legendary.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 02:47 schreef hugecooll het volgende:
Waarom heb ik nooit zoveel mazzel?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |