Dan heeft die ander dus ook geen vertrouwen in jouw vertrouwen etc. etc. of is dat niet logisch als ik dat denk?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mijn mening: Ik denk wel dat ik er erg moeite mee zal hebben, wat de reden ook is. Als ik mijn vertrouwen in die persoon kwijt bent geraakt, maar diegene toch vergeeft nou ja althans accepteert, dan denk ik dat ik stiekem nog altijd twijfels in diegene zou hebben.
wat maakt de situatie uit? Het gaat erom dat je teleurgesteld bent geraakt, en dat diegene juist niet te vertrouwen is dan dat jij dacht.quote:
:-(quote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan heeft die ander dus ook geen vertrouwen in jouw vertrouwen etc. etc. of is dat niet logisch als ik dat denk?
Excuses voor mijn hersenspinsels, maar ... als je al stiekem geen vertrouwen meer hebt, je zou ook gewoon kunnen zeggen tegen diegene 'ik zal permanent wantrouwig in je blijven, wat je ook doet, maar ik vertrouw je goed genoeg om het contact te houden op het niveau als vroeger.' En daar kan diegene dan begrip voor opbrengen of niet. Dat bedoelde ik te zeggen. Naja, allicht heb ik voorbeelden voor beide gevallen, en daarom is context belangrijk. Want ik vind het erger als iemand constant mijn geld steelt dan dat hij bijv. 1x het eten heeft aangebrand om maar een simpel voorbeeld te nemen.quote:
Dus zo denk jij erover?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Excuses voor mijn hersenspinsels, maar ... als je al stiekem geen vertrouwen meer hebt, je zou ook gewoon kunnen zeggen tegen diegene 'ik zal permanent wantrouwig in je blijven, wat je ook doet, maar ik vertrouw je goed genoeg om het contact te houden op het niveau als vroeger.' En daar kan diegene dan begrip voor opbrengen of niet. Dat bedoelde ik te zeggen. Naja, allicht heb ik voorbeelden voor beide gevallen, en daarom is context belangrijk. Want ik vind het erger als iemand constant mijn geld steelt dan dat hij bijv. 1x het eten heeft aangebrand om maar een simpel voorbeeld te nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijv. weinig vertrouwen in een goed gesprek in dit topic. Ik zeg, ik leef in volle vertrouwen.
Het is wel eerlijk dat jij altijd minder vertrouwen zal hebben, denk dat de meeste dat hebben trouwens.quote:
Ja daarom, daar kan men niets aan doen vind ik dan..quote:Op maandag 27 januari 2014 00:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het is wel eerlijk dat jij altijd minder vertrouwen zal hebben, denk dat de meeste dat hebben trouwens.
want?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef imikethat het volgende:
Dan zou ik zeggen leer Nederlands voor je een topic opent op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |