Moslims, Marokkanen, Turken etc zijn een ras ja?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef LazyDave het volgende:
Volgens mij mogen ze niet buiten hun eigen ras neuken. Iets met cultuur.
Ja hoor daar is die weer, het vooroordeel.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef LazyDave het volgende:
Moslims zijn een ras natuurlijk. Domme tokkie.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef LazyDave het volgende:
Zo bedoelde ik dat niet, er bestaat misschien wel wat verschil. Maar willen de meeste moslima's niet gewoon iemand van hun eigen soort, zeg maar?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Moslims zijn een ras natuurlijk. Domme tokkie.
Juist niet, daar schamen ze zich voor. Ze willen alles behalve hun eigen rasquote:Op zondag 26 januari 2014 23:58 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet, er bestaat misschien wel wat verschil. Maar willen de meeste moslima's niet gewoon iemand van hun eigen soort, zeg maar?
Ja hoe zit het nou. Nederlanders waren toch de racisten?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef LazyDave het volgende:
omdat ze niet los op hen eigen ras kunnen gaan. Daarom zijn ze wild bij andere ;-)quote:Op maandag 27 januari 2014 00:09 schreef superbly het volgende:
Nee hor juist niet.
daarom benieuwd naar ervaringen van anderen met moslimas
Heb er zelf 4 genaaid en kan zeggen dat t topneuksters zijne n zeeer geil in bed.
er mag zoveel dingen niet, denk je nou echt dat mensen zich daar aan houdenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:12 schreef superbly het volgende:
ze gaan juist los bij andere/met andere rassen omdat die niet zeiken over dit/dat mag niet volgens de islam
bv kontneuken mag niet maar ze doen t allemaal wel die vrouwen.
Gadverdamme, dat hoefde we dan niet te weten.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:12 schreef superbly het volgende:
ze gaan juist los bij andere/met andere rassen omdat die niet zeiken over dit/dat mag niet volgens de islam
bv kontneuken mag niet maar ze doen t allemaal wel die vrouwen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:15 schreef superbly het volgende:
reetneuken is lekker toich>?lekker strak stronthol openboren.
laat julis t niet horen eyyquote:Op maandag 27 januari 2014 00:15 schreef zarGon het volgende:
jeetje wat een exotische selectie denk niet dat je zoiets veel zal aantreffen in nederland
ik heb wel een keer een moslima van dichtbij mee mogen maken was een aparte ervaring had niet verwacht dat ze bestonden
andersom is stiekem geiler een besneden penis in een arische vagina omnomnom hehehequote:Op maandag 27 januari 2014 00:24 schreef superbly het volgende:
hollands pik in marokkans kut heheheheheh
Dat is dus niet waarquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef LazyDave het volgende:
Ten eerste: moslims zijn geen ras. Denk je dat ze dat wel zijn, zou ik maar eens de dikke Van Dale pakken om de definitie van ras op te zoeken en je beseffen dat je als een achterlijke volksbuurter overkomt als je dat nog eens gebruikt.quote:
Ah, mooi. Maakte mij meer zorgen over het foutief gebruik van het woord ras. Om maar ontopic te zijn: ik heb he-le-maal niks met Marokkaanse wijven, behalve dat ze inderdaad vaak aantrekkelijker zijn dan bijvoorbeeld Nederlandse wijven. Zij zijn (helaas) niets meer dan hypocriet neukmateriaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 05:21 schreef superbly het volgende:
weet ik ook wel vriend......................
t is een geloof.
80 % van de moslimas(Marokkaanse dan) neuken voor t huwelijk...........
nuff said
Ja, ikke.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:47 schreef superbly het volgende:
Wie van jullie heeft weleens een Marokkaanse/Turkse/Moslima geneukt?
Deel je ervaringen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |