Hallo iedereen. Ik heb een langeafstandsrelatie en ik ben 25 januari voor de tweede keer ''in real life'' bij haar geweest. Toen ik daar was, moest ze naar een verjaardag van haar oma, voor een halfuurtje. Ik kon toen de verleiding niet weerstaan (jaloers en achterdochtig dat ik ben) en toen ben ik op haar Skype gaan kijken. Er is een jongen, genaamd Sven, waar ze heel vaak contact mee had, en dat deugde niet naar mijn mening. Ik was al een tijdje benieuwd naar waar hun gesprekken over gingen, en toen ik bij haar was had ik eindelijk de kans om te kijken. Tot mijn schrik kwam ik hele erge dingen tegen. Ten eerste zei mijn vriendin tegen hem dat hij lekkere armen heeft. Ook werd ik een keer jaloers, en werd ik boos op haar, waarna ze vervolgens tegen die jongen zei dat ik een mongool was, en dat ze al heel lang twijfelde om het uit te maken. Ook begroette ze elkaar op een manier van ''(naam)! <3333'' Ook ging het een keer uit vanwege een ruzie, dit was ergens in december, en toen zei ze tegen die jongen: ''Het is uit met Stefan *vrijheid"
Toen ze eenmaal thuis kwam zat ik op bed, en ze vroeg wat er was. Ik vertelde haar wat er was, en ze begon te huilen. Heel lang. Ze sloeg een arm om me heen, maar ik deed hem weer weg want ik had geen zin om haar te omhelzen, echt niet. Zo boos en teleurgesteld was ik. Ze ging van het bed af, op haar bureaustoel zitten en ik zag dat ze op Whatsapp zat. Na een tijdje uithuilen kwam ze weer naast me op bed zitten en liet ze zien hoe ze iedere jongen in haar Whatsapp lijst geblokkeerd had. Ik vertelde haar wat ik nog meer las op haar Skypegesprek tussen haar en die jongen, en toen begon ze weer te huilen, en zelfs te hyperventileren, heel erg. Ik heb haar toen in mijn armen getrokken, en gaf haar technieken om haar hyperventilatie minder te maken. Dit lukte haar. Ik ben vervolgens met haar gaan praten, en ik heb nog nooit zoveel schuld gezien bij iemand. Ze zei dat ze het haarzelf nooit meer zal vergeven, en dat ze zich zo schuldig voelde dat ze zichzelf pijn wou gaan doen.
Nu zijn we een dag later, en nog steeds denk ik er constant aan. Het doet me zo veel pijn dat mijn eigen vriendin zo klef praatte tegen een andere jongen, het voelt gewoon alsof ze vreemd is gegaan. Ik ben smoorverliefd op haar, maar ik weet nu niet meer wat ik ermee aan moet. Heeft er iemand advies/tips?