abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2014 @ 22:12:32 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135983919

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Medewekrer/TL(?) Verkoopklaar Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2014.

9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135984361
Het moet toch minimaal wel een 8/10 zijn voordat ik mond-op-mond beademing ga toepassen.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:27:53 #3
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135985255
Kut TT :(
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:33:53 #4
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135985723
Al een tijdje geen raadplaatje meer geweest, dus bij deze.:

Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135987226
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dat moet je SMM doen dus die moet even opschieten ja.
Wut, echt? Ik zei tegen haar "ik moet nog wel worden goed gekeurd, dus weet niet wie dat moet doen.." En toen zei ze dat iemand op het HK dat moest doen, of zij in ieder geval niet.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:54:09 #6
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135987268
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Al een tijdje geen raadplaatje meer geweest, dus bij deze.:

[ afbeelding ]
Hehe.

Zo, weekendje vrij is me goed bevallen. Morgen maar eens m'n presentatie houden over 'Visuelle Lyrik: Eine Reise durch die Zeit von der Antike bis zum Barock' oftewel de ontwikkeling van visuele poëzie, figuurgedichten in het bijzonder, tijdens de Klassieke tijd tot aan de barok. Heb het gelukkig vrij summier en compact moeten houden, als de duur vrij stond was het een 'college' van een uur geworden ipv een vijftien minuten durende inleiding over het onderwerp.

En vanaf dinsdag dan weer lekker werken :).

edit: heuj, die 'titel' was eigenlijk een samenvatting van m'n onderwerp in een zin, maar ik ga 'm meteen maar als titel gebruiken. Should work :D.
pi_135987536
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Hehe.

Zo, weekendje vrij is me goed bevallen. Morgen maar eens m'n presentatie houden over 'Visuelle Lyrik: Eine Reise durch die Zeit von der Antike bis zum Barock' oftewel de ontwikkeling van visuele poëzie, figuurgedichten in het bijzonder, tijdens de Klassieke tijd tot aan de barok. Heb het gelukkig vrij summier en compact moeten houden, als de duur vrij stond was het een 'college' van een uur geworden ipv een vijftien minuten durende inleiding over het onderwerp.

En vanaf dinsdag dan weer lekker werken :).

edit: heuj, die 'titel' was eigenlijk een samenvatting van m'n onderwerp in een zin, maar ik ga 'm meteen maar als titel gebruiken. Should work :D.
Wat is deze opleiding? :')
pi_135987948
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:57 schreef mujentas het volgende:
Wat is deze opleiding? :')
Ik zou eerder vragen wat je ermee kan worden...
  zondag 26 januari 2014 @ 23:04:14 #9
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135987987
Duitse Taal en Cultuur, ik ga voor eerstegraads docent op middelbare scholen bovenbouw havo/vwo :p.
pi_135988138
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef OudeBok het volgende:
Duitse Taal en Cultuur, ik ga voor eerstegraads docent op middelbare scholen bovenbouw havo/vwo :p.
Wat is een eerstegraads docent? is die beter dan een tweedegraads ofzo :?
  zondag 26 januari 2014 @ 23:09:31 #11
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135988370
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:06 schreef mujentas het volgende:

[..]

Effe copypaste voor een snel en duidelijk antwoord:

Met een eerstegraads bevoegdheid kun je in alle klassen van het voortgezet onderwijs lesgeven. Deze bevoegdheid behaal je via een universitaire lerarenopleiding of via een hbo-lerarenopleiding nadat je de tweedegraads bevoegdheid hebt behaald. Met een tweedegraads bevoegdheid kun je lesgeven in het vmbo en in de onderbouw (klas 1 tot en met 3) van havo en vwo.
pi_135988449
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Effe copypaste voor een snel en duidelijk antwoord:

Met een eerstegraads bevoegdheid kun je in alle klassen van het voortgezet onderwijs lesgeven. Deze bevoegdheid behaal je via een universitaire lerarenopleiding of via een hbo-lerarenopleiding nadat je de tweedegraads bevoegdheid hebt behaald. Met een tweedegraads bevoegdheid kun je lesgeven in het vmbo en in de onderbouw (klas 1 tot en met 3) van havo en vwo.
Ah ok, verder wel goed hoor, er is immers een tekort aan leraren ^O^
  zondag 26 januari 2014 @ 23:11:21 #13
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135988487
True.

En dan te bedenken, dat ik diep van binnen piloot wil worden :').
pi_135988549
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:11 schreef OudeBok het volgende:
True.

En dan te bedenken, dat ik diep van binnen piloot wil worden :').
Commercieel of Luchtmacht?
  zondag 26 januari 2014 @ 23:12:41 #15
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_135988574
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:06 schreef mujentas het volgende:

[..]

niet automatisch beter:P. Hij/zij mag les geven in de bovenbouw. Eerstegraads is met master, tweegraads is hbo of alleen bsc ( correct me if i am wrong).

edit: ah zu spät 8-) :D
  zondag 26 januari 2014 @ 23:13:51 #16
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135988656
Commercieel. Ga in ieder geval m'n privébrevet halen ergens binnen nu en 5 jaar, is de planning. Dan even de markt in de gaten houden qua banen en kijken hoe het zou zitten met financiering en misschien alsnog de commerciele opleiding doen, maar dan heb ik in ieder geval al een diploma en een redelijke baankans, voordat ik iets ga doen, wat me uiteindelijk misschien heel lang geen baan oplevert.
  zondag 26 januari 2014 @ 23:16:26 #17
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_135988819
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef OudeBok het volgende:
Commercieel. Ga in ieder geval m'n privébrevet halen ergens binnen nu en 5 jaar, is de planning. Dan even de markt in de gaten houden qua banen en kijken hoe het zou zitten met financiering en misschien alsnog de commerciele opleiding doen, maar dan heb ik in ieder geval al een diploma en een redelijke baankans, voordat ik iets ga doen, wat me uiteindelijk misschien heel lang geen baan oplevert.
hoe oud ben je nu?
Dus naast je Duits opleiding je brevet halen? :?
pi_135988897
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef OudeBok het volgende:
Welk brevet wil je halen? Commercieel of recreatief?
  zondag 26 januari 2014 @ 23:20:03 #19
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135989005
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

hoe oud ben je nu?
Dus naast je Duits opleiding je brevet halen? :?
18, 19 over 2,5 week :D.

Ik maak eerst Duits af, dan ben ik, als alles goed gaat, 21. 2 jaar Master = 23. Heb ik tot m'n 27e om te beginnen aan commerciele opleiding.
Privebrevet kan je prima in eigen tijd halen.

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:17 schreef mujentas het volgende:

[..]

Welk brevet wil je halen? Commercieel of recreatief?
Bedoel je PPL/CPL? Ik wil voor nu iig zsm een PPL halen, voor pleziervluchten en misschien, na wat spaarwerk, een klein reisje naar een stad in Europa. Gewoon privébrevet dus, en vliegtuig afhankelijk van behaalde typerating.
CPL is het pas waard als je verkeersvlieger bij een airliner wil worden, vind ik. Je kan wel zelf iets opzetten, maar de markt is al stampvol. Die zou ik dus pas willen halen als ik ooit nog aan de commerciele opleiding begin.

[ Bericht 33% gewijzigd door OudeBok op 26-01-2014 23:25:08 ]
pi_135989688
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef OudeBok het volgende:

[..]

18, 19 over 2,5 week :D.

Ik maak eerst Duits af, dan ben ik, als alles goed gaat, 21. 2 jaar Master = 23. Heb ik tot m'n 27e om te beginnen aan commerciele opleiding.
Privebrevet kan je prima in eigen tijd halen.

[..]

Bedoel je PPL/CPL? Ik wil voor nu iig zsm een PPL halen, voor pleziervluchten en misschien, na wat spaarwerk, een klein reisje naar een stad in Europa. Gewoon privébrevet dus, en vliegtuig afhankelijk van behaalde typerating.
CPL is het pas waard als je verkeersvlieger bij een airliner wil worden, vind ik. Je kan wel zelf iets opzetten, maar de markt is al stampvol. Die zou ik dus pas willen halen als ik ooit nog aan de commerciele opleiding begin.
Ja ik bedoelde PPL als in een vliegtuig met 1 motor. Wat moet zoiets kosten?

En ik dacht dat het mogelijk was om een CPL te halen bij een vliegmaatschappij?
pi_135991206
Schuipmjes: godverdomme, 2 litter 99 dollarcent? Waarom is Nederland zo duur :')
pi_135991333
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef d4v1d het volgende:
Schuipmjes: godverdomme, 2 litter 99 dollarcent? Waarom is Nederland zo duur :')
2 liter van wat?

En door de belastingen. Zonder dit kunnen we geen gratis geld de grens overhevelen natuurlijk :)
pi_135991386
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:57 schreef mujentas het volgende:

[..]

2 liter van wat?

En door de belastingen. Zonder dit kunnen we geen gratis geld de grens overhevelen natuurlijk :)
Mountain dew, was een reactie op snapchat
pi_135991403
En dit.

Gr gr

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2014 23:59:09 ]
pi_135991464
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Mountain dew, was een reactie op snapchat
Ik dronk 450 liter Mountain Dew en nu ben ik diabeet. Dat is echt fantastisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')