Eigenlijk heb je dat dus alleen met familie? niet met andere mensen?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:45 schreef benniesmerrie het volgende:
Beste fokkers,
Als ik ruzie heb met mijn ouders of mijn broer, dan word ik nogal agressief en driftig. Ik kan mijn boosheid op niemand richten, omdat het familie is. Ik maak dan vooral spullen kapot, dus ik gooi mijn schoolboeken door mijn slaapkamer en ik gooi alles van mijn bureau af. Ik weet niet wat ik moet doen als ik boos ben. Hebben jullie een idee?
M.v.g. Ben
Ah ok en hoe oud ben je? is de sfeer altijd gespannen thuis?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:51 schreef benniesmerrie het volgende:
Vooral met gezin, maar nauwelijks of nooit met andere mensen.
En ga je dan soms té ver in jouw agressie? Is het altijd zo geweest ? of is er iets specifiek gebeurd de laatste tijd?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef benniesmerrie het volgende:
Ik ben 14 jaar. De sfeer is vaak gespannen.
Dus je weet waar jouw grenzen liggen? Of ben je 'bang' dat je naar de toekomst misschien te ver zou gaan? Dan zou ik dat serieus nemen en toch met iemand erover praten? Of is sporten een optie voor je? Doe je iets van sport om jouw negatieve energie kwijt te raken?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef benniesmerrie het volgende:
Ik ga wel te ver in mijn agressie. Het is vaak een beetje duwen, maar nooit schoppen of slaan. Het is altijd zo geweest, maar het lijkt wel of ik steeds agressiever wordt.
Kickboxen? Hardlopen? Yoga?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef benniesmerrie het volgende:
Ik doe aan zwemmen, maar dat is maar een keer in de week. Verder is het misschien een goed idee om onder een sport te gaan waar je je negatieve energie kwijt kan raken, maar welke?
Zoals ik al zei, ga wat opzoeken over mindfulness. Dat schijnt heel goed te werken om frustratie/agressie kwijt te raken.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef benniesmerrie het volgende:
Kickboksen ben ik bang dat ik dat ga gebruiken als ik agressief ben, maar hardlopen lijkt me een goed idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |