- De bewoners stemmen op wie mag blijven (Laura of RuuT), degene met de meeste stemmen blijft.quote:- De groep (bewoners) kiezen uiteindelijk toch?
- Worden de stemmen van de "fans" meegeteld? Of is dit gewoon voor de fun (omdat er ook staat wie zouden jullie....)
Precies. de kijkers het idee geven dat ze echt een verschil maken als het gewoon de redactie en John de Mol is die bepaalt wie er weg moet of het langst in kan blijven.quote:
Oh. Dat gevoel geven ze me niet eens met die pollquote:Op maandag 27 januari 2014 15:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. de kijkers het idee geven dat ze echt een verschil maken als het gewoon de redactie en John de Mol is die bepaalt wie er weg moet of het langst in kan blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop