Er waren toch al meerdere aanmledingen? Willen en Drees, de honingdames, de komkommersoeptoestanden, en gut wat nog meerquote:Op zondag 26 januari 2014 15:59 schreef Injetta het volgende:
Ik vrees dat die Biomarkt ook een sof gaat worden.
Want:
a. volgens mij bestaat het straks uit max. 3 tot 4 kraampjes.
b. er is pas 1 aanmelding
c. je moet entree betalen voor wat?
d. het is volkomen onduidelijk wat er op die markt te zien/doen is
e. Aike moet nog steeds aan haar reclamecampagne beginnen volgens mij
Allemaal de schuld van Huubquote:Op zondag 26 januari 2014 16:00 schreef psclgrn het volgende:
[..]
Ze mogen en kunnen bijna niks door "achter". Er mogen amper mensen over de vloer komen, dealtjes met bedrijven worden afgeketst, Marktplaats kunnen ze amper iets mee. Dat er weinig gebeurd is ze ook niet echt aan te rekenen denk.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Huub![]()
![]()
![]()
![]()
Dit. Ze bezigt heel veel loze managementtaal maar het resultaat is 0,0. Er is geen eenheid, er is geen focus, het geld gaat met bakken de deur uit en er komt vrijwel niks binnen. Kortom als zij je leidinggevende is in je bedrijf, schrijf die afdeling dan maar af.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
En Aike kan wel eens mensen door hebben, ze is verder niet alleen saai maar ook heel ineffectief als manager. Er komt veel te weinig uit de handen van mensen.
Ik denk ook dat het weinig gaat wordenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:59 schreef Injetta het volgende:
Ik vrees dat die Biomarkt ook een sof gaat worden.
Want:
a. volgens mij bestaat het straks uit max. 3 tot 4 kraampjes.
b. er is pas 1 aanmelding
c. je moet entree betalen voor wat?
d. het is volkomen onduidelijk wat er op die markt te zien/doen is
e. Aike moet nog steeds aan haar reclamecampagne beginnen volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff een puist uitduwen
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:03 schreef danilel het volgende:
gatver...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff een puist uitduwen
Ik zie haar ook totaal geen binding hebben met de mensen op de werkvloer, om ze zo maar even te noemen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit. Ze bezigt heel veel loze managementtaal maar het resultaat is 0,0. Er is geen eenheid, er is geen focus, het geld gaat met bakken de deur uit en er komt vrijwel niks binnen. Kortom als zij je leidinggevende is in je bedrijf, schrijf die afdeling dan maar af.
kloptquote:Op zondag 26 januari 2014 16:01 schreef Mallika het volgende:
[..]
Er waren toch al meerdere aanmledingen? Willen en Drees, de honingdames, de komkommersoeptoestanden, en gut wat nog meer
Inderdaad deze 3 als kraam en zijzelf natuurlijk met hun Utopiakaas en hun gefrobelde kleuterwerkjes. Maar als bezoeker van de markt was er pas 1 aanmelding zei Aike vanochtend.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:01 schreef Mallika het volgende:
[..]
Er waren toch al meerdere aanmledingen? Willen en Drees, de honingdames, de komkommersoeptoestanden, en gut wat nog meer
de waffelkoning uit brabant, en meneer en mevrouw kruidentuintjequote:Op zondag 26 januari 2014 16:01 schreef Mallika het volgende:
[..]
tja, wie betaald er 25 euries?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Inderdaad deze 3 als kraam en zijzelf natuurlijk met hun Utopiakaas en hun gefrobelde kleuterwerkjes. Maar als bezoeker van de markt was er pas 1 aanmelding zei Aike vanochtend.
Ze staan in de filequote:Op zondag 26 januari 2014 16:03 schreef Mallika het volgende:
Over een uur is het al te donker, die bootcampers zijn echt niet op komen dagen
nou ja, de entree bedraagt 1.234.009,98 dus komt goedquote:Op zondag 26 januari 2014 16:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Inderdaad deze 3 als kraam en zijzelf natuurlijk met hun Utopiakaas en hun gefrobelde kleuterwerkjes. Maar als bezoeker van de markt was er pas 1 aanmelding zei Aike vanochtend.
Ah ok dat begreep ik dan verkeerd. Ik denk ongeacht of er nog 10 kraampjes bijkomen dat het ook geen succes wordt.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
kost geen drolquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef Hunter het volgende:
Paul en Aike wellen wel Koi-karpers telen
Ja maar als je de BioMarkt bezoekt kan je ook een lekkere pannenkoek eten, Billy gaat pannenkoeken bakken danquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef Mallika het volgende:
[..]
Ah ok dat begreep ik dan verkeerd. Ik denk ongeacht of er nog 10 kraampjes bijkomen dat het ook geen succes wordt.
Mensen die naar zo'n markt willen willen geen entree betalen.
Degenen die entree betalen doen dat niet omdat ze iets op die markt willen kopen maar omdat ze op tv willen.
Vanaf de andere kantquote:
Eerst maar een boek: Kweken van Koi karpers voor dummies aanschaffen dan , schijnt niet makkelijk te zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef Hunter het volgende:
ja dat duurt ff 15 jaar dus goed plan zou ik zeggenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef Hunter het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |