Maar werkt het verder dan wel? Ik ben niet van plan om onnodig pijn te gaan lijden, maar als het daarna wel goed werkt dan heb ik het er voor over.quote:
Oke ja dat kan ook haha. Dankjewel in ieder geval.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef TimMer1981 het volgende:
Dichtbranden is bij bloedneuzen; dit betreft wegbranden.
Laten doorsturen door de huisarts naar KNO; die kunnen je meer vertellen en beter.
Stelt niks voor, ingreep van 5 minuutjes.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:29 schreef Breesink het volgende:
Wow, klinkt echt nasty dat dichtbranden.
Hoop dat dat goed gaat.
Je gebruikt niet continue xylometazoline?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:47 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik had laatst een artikel gelezen over je neusslijmvlies laten dichtbranden. Dit zou die eeuwige verstopte neus verhelpen. Nu lijkt mij dat wel erg fijn want ik heb zolang ik me kan herinneren al een verstopte neus. De ene dag is het iets erger dan de andere dag, maar helemaal open is mijn neus nooit. Ik ben hierdoor eigenlijk altijd een beetje benauwd en daardoor weer snel uitgeput. Ik ben al getest op allerlei allergieën maar dat is dus niet het probleem. Heeft er iemand ervaring met deze ingreep, en helpt het echt? En voor hoelang? En natuurlijk; doet het pijn?
Nee, dat durf ik niet eens, bang dat ik nog meer last krijg.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Je gebruikt niet continue xylometazoline?
Okayquote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet eens, bang dat ik nog meer last krijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |