Dat vind ik dan weer jammer dat een spel van amper 20 euro ook nog gepirateerd wordt...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Morgenochtend op kuiken.coAlvast even oefenen voordat hij uitkomt.
Alle spellen belanden op torrentsites. Zeg je dat bij elk spel?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer jammer dat een spel van amper 20 euro ook nog gepirateerd wordt...
Op de Steam pagina:quote:Op maandag 17 februari 2014 23:17 schreef Furdinand het volgende:
komt het om 00:00 uit of pas morgen middag ofzo?
Ik kijk ook uit naar vanavond! Verschil tussen $20 en ¤20 is niet meer dan ¤5, dus veel tijd zou ik er niet aan bestedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:46 schreef Fe2O3 het volgende:
Soon ....
Edit: en richting de avond maar eens op zoek waar hij voor $20 te krijgen is, steams dollar = euro policy :/
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Elke 5 euro die ik niet uitgeef aan dit spel kan ik aan andere games besteden. Ik wil waarschijnlijk titanfall volgende maand ook op release hebben dus dat word ook weer 30/40 euro.
Als student moet je zoveel mogelijk geld besparen waar je kan, vooral omdat je veel tijd hebt maar geen geld.
Gratis geld @ DUOquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Elke 5 euro die ik niet uitgeef aan dit spel kan ik aan andere games besteden. Ik wil waarschijnlijk titanfall volgende maand ook op release hebben dus dat word ook weer 30/40 euro.
Als student moet je zoveel mogelijk geld besparen waar je kan, vooral omdat je veel tijd hebt maar geen geld.
Waarom is dat jammer? Je weet niet wat DRM is?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
DRM free ... jammer, denk ik
Iig straks meteen spelen als ik thuis ben
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Je weet niet wat DRM is?
Een beveiliging die ze op een spel zetten waardoor het minder (niet dus) wordt gepirateert. Het helpt nooit, in plaats van dat men het gelijk kan spelen na het downloaden moeten ze nu een paar bestandjes verslepen.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een beveiliging die ze op een spel zetten waardoor het minder (niet dus) wordt gepirateert. Het helpt nooit, in plaats van dat men het gelijk kan spelen na het downloaden moeten ze nu een paar bestandjes verslepen.
Nee, vanavond. Maar als je hem via de website koopt krijg je ook een steam key..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:50 schreef Furdinand het volgende:
Is het op steam ook al beschikbaar?
Heb geen centjes op mijn paypalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:52 schreef Awsom het volgende:
[..]
Nee, vanavond. Maar als je hem via de website koopt krijg je ook een steam key..
Lang leve het Deense betalingssysteem, waar je "pinpas" direct VISA is. Nederlandse pinpas is zo gelimiteerd buiten NL...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Heb geen centjes op mijn paypal
Dat is waar. Het is toch 25% dat je kan besparen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |